تماس مسی به بارسلونا، می خواهم برگردم – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815307 |
23 مارس 1400 ساعت 15:45 |
12,874 بازدید |

4
نظرات

لئو از رهبران پاری سن ژرمن بسیار عصبانی است

پس از باخت پی اس جی به رئال مادرید، پدر لیونل مسی با مسئولان بارسا تماس گرفت تا برای بازگشت او آماده شود.

تیم پاری سن ژرمن در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته در پارک دو پرنس میزبان بوردو بود و در نهایت موفق شد با شکست 3 بر صفر آخرین میهمان خود را بدرقه کند. پاریسی ها کیلیان امباپه در دقیقه 24، نیمار در دقیقه 52 و لئاندرو پاردس در دقیقه 61 گلزنی کردند.

نکته قابل توجه این دیدار، هو کردن نیمار، لیونل مسی و جورجینیو وینالدوم توسط هواداران پی اس جی بود که معتقد بودند آنها نقش مهمی در شکست تیمشان مقابل رئال مادرید و حذف آنها از لیگ قهرمانان داشتند. اما پوچتینو به اعتراض هواداران توجهی نکرد و ستاره برزیلی و آرژانتینی را تا پایان مسابقه در زمین نگه داشت.

ساعاتی پس از بازی، بسیاری از لیونل مسی و نیمار حمایت کردند و هو کردن این دو بازیکن را ناعادلانه دانستند. برخی نیز معتقدند انتقاد این دو ستاره کاملا درست است. چنین شرایطی برای نیمار تازگی ندارد اما لیونل مسی هرگز در چنین شرایطی قرار نداشته است.

به گفته جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، پس از دیدار پی اس جی و رئال مادرید که با حذف پاریسی ها در لیگ قهرمانان همراه بود، پدر لیونل مسی با سران بارسلونا تماس گرفت و پیشنهاد استرداد فوق ستاره را داد. .

با پاسخ منفی خوان لاپورتا، مسی مجبور شد باشگاه را ترک کند و به پاری سن ژرمن برود و همه چیز برای تمدید قرارداد با بارسا در تابستان گذشته مهیا باشد. لاپورتا تاکید کرد که علیرغم ناراحتی شدید از جدایی مسی، تصمیم برای تمدید نکردن قراردادش با او کاملا درست بود. بارسا در شرایط سخت مالی قرار داشت و تمدید مسی، باشگاه را در خطر ورشکستگی قرار داد.

امروز مجله اکیپ نیز مدعی شده است که پس از شکست مسی مقابل رئال و هو شدنش در پارک دو پرنس، او به شدت برای مسئولان باشگاه متاسف شده و معتقد است که حمایت های لازم را دریافت نکرده است. او رویای بازگشت به بارسلونا را در سر می پروراند، هرچند می داند که با توجه به قراردادش تا سال 2023 ترک کار آسانی نخواهد بود. یک بند تمدید در قرارداد او تا سال 2024 وجود دارد.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما