سرمربی پرافتخار مولداوی به اردوی اوکراین پیوست! (عکس) – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1813120 |
10 اسفند 1400 00:36 |
17,503 بازدید |

4
نظرات

از سانتیاگو برنابئو تا میدان نبرد با روسیه.

این شوت باورنکردنی سرمربی این تیم است که چند ماه پیش به خاطر قدرتش در برابر رئال مادرید مورد توجه قرار گرفت و حالا به خاطر حضور سرمربی اش در خط مقدم جنگ با روسیه مورد توجه قرار گرفته است.

چهار ماه پیش شاگردان یوری ورنیداب در سانتیاگو برنابئو درخشیدند و کارلو آنچلوتی را 2-1 شکست دادند. این عجیب ترین نتیجه این فصل در لیگ قهرمانان اروپا است که تیمی از لیگ مولداوی با هدایت سرمربی اوکراینی که برای خود نام و نشانی دست و پا کرده بود موفق به گلزنی شد. اما چند روز پس از رویارویی با براگا پرتغالی در لیگ اروپا و شکست در ضربات پنالتی، حالا به شکلی کاملا متفاوت در کانون توجه قرار گرفته است.

این مربی 56 ساله که باید تیمش را برای دیداری که معمولاً با اف سی میلسامی در لیگ برتر مولداوی برگزار می کرد آماده می کرد، زمانی که اوکراین مورد حمله روس ها قرار گرفت، مانند بسیاری از هموطنان خود به نیروهای معروف اوکراینی پیوست. ارتش از جاهای مختلف با تصمیم عجیبی که گرفت.

با هدایت این مربی، شریف مولداوی چند ماه پیش موفق شد رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد.

خبر حضور یوری در اردوی اوکراین با تیتر «باور نکردنی: مربیگری را رها کرد و به اردوی کشورش پیوست» در فضای مجازی دست به دست می شود و واکنش های بسیاری را در پی دارد. در حالی که یوری اولین سلبریتی نیست که اخیراً این کار را انجام می دهد، نکته جالب در مورد حرکت او این است که او از خارج از کشور آمده است تا نقش خود را بازی کند.

کلانتری مولداوی که در صدر جدول لیگ کشور قرار دارد با هدایت این مربی هفته های پایانی لیگ را در رقابتی فشرده برای قهرمانی و لیگ قهرمانان اروپا سپری می کند که وقوع جنگ باعث شد تا او به اردوی اوکراین بپیوندد. .

سرمربی پرافتخار مولدایی با لباس نظامی با کلاه، چهره خندان و علامت پیروزی در این تصویر نشان داده شده است.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما