تورینو 1-1 اینتر؛ سرنوشت دیگر در دستان شما نیست! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815237 |
23 اسفند 1400 01:18 |
2,243 بازدید |

0
نظرات

اینتر چند روز پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا با گل دقیقه 3+90 سانچز از شکست مقابل تورین فرار کرد.

به گزارش “ورزش سه”، اینتر پس از شکست در دربی میلان روند نزولی را آغاز کرد و هفته گذشته با برتری 5 بر صفر سالرنیتانا به پایان رسید. شاگردان اینزاگی پس از دو باخت و دو تساوی جشن گرفتند. آنها قبل از بازی در سری آ این هفته در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیورپول بودند. نراتزوری بازی را 1-0 برد اما این نتیجه به دلیل باخت 2-0 برای پیشرفت کافی نبود.

اینتر با کسب دو پیروزی در هفته گذشته، از ساعت 23:15 عصر امروز در ورزشگاه المپیک تورینو میزبان تورینو بود. این تیم با از دست دادن مقام اول به دلیل نتایج پنج هفته ای خود، برای حفظ فاصله با یوونتوس رده چهارم و بازگشت به رده دوم، نیاز به پیروزی در این دیدار داشت. در مقابل او تورینو بود که در میانه جدول، نگران سقوط بود و شانسی برای کسب سهمیه نداشت.

بازی با حملات تیم میزبان آغاز شد و اولین موقعیت جدی را در دقیقه دوم روی دروازه اینتر دیدیم. شاگردان اینزاگی آرام آرام از زیر فشار خونه به خونه فرار کردند و با ضربه ژکو در دقیقه 10 برای اولین بار دروازه حریف خود را تهدید کردند. با وجود تلاش اینتر برای عقب راندن حریف، حملات میزبان ادامه یافت و در دقیقه 12 به پایان رسید.
در ضربه کرنر از سمت راست، پوبگا با پا تلاش کرد تا گل را به ثمر برساند، اما گل برمر می توانست در چند قدمی به ثمر برسد زیرا توپ به پای او برخورد نکرد. مهاجم تورینو از فرصت بادی استفاده می کند و با یک ضربه دقیق زمین را خالی می کند. اینتر می توانست با ضربه سر درخشان مارتینز در دقیقه 16 بازی را خیلی سریع به تساوی بکشاند اما بریشا با یک مهار توپ را مهار کرد.

پس از دریافت گل با تشویق خفیف هواداران حاضر در ورزشگاه، حمله از زاویه دید اینتر تا دقیقه 30 با خطای جزئی تورینو همراه شد. البته نباید از سیو دیگر دروازه بان تیم میزبان نیز غافل شد که در دقیقه 29 با ضربه سر مانع از گلزنی ژکو شد. در جریان تلاش های ناموفق برای گل تساوی، شاهد ضدحملات خطرناکی از سوی بازیکنان تورین بودیم که یکی از آنها تبدیل به ضربه پنالتی می شد. در دقیقه 37 بازی، آندره رانوکیا سعی کرد توپ را از بلوتی بگیرد و او را وارد محوطه جریمه کرد. رقابت این دو بازیکن به حدی بود که احتمال پنالتی برای تورینو وجود داشت. این احتمال با کمک VAR منتفی شد تا شانس اینتر برای بازگشت حفظ شود. این دیدار در نیمه اول با برتری یک بر صفر تورینو به پایان رسید.

نیمه دوم را با حمله اینتر آغاز کرد و در ابتدای نیمه دیمارکو یکی از دو بازیکن تعویضی با یک ضربه سنگین از داخل محوطه جریمه به گل رسید اما دروازه بان تورینو با یک ضربه زیبا توپ را به کرنر فرستاد. شلیک کرد. واکنش. کیک از جناح راست در دقیقه 60 بازی ژکو موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر سرسختانه به اوت رفت.
ضد حملات خطرناک تورینو مانند نیمه اول ادامه داشت و این تیم در ابتدای دقیقه 15 به گل رسید. برکالو که با یک حرکت انفجاری وارد محوطه جریمه شد، ضربه ای را زد که پس از دریبل زدن به مدافع دروازه بان به کرنر رفت. ضربه سر بازیکن تورین در همان کرنر به گل دوم منجر می شد اما هاندانوویچ با یک پرواز زیبا مانع از فرو ریختن دروازه شد.

اینزاگی آخرین تغییرات را نیز در تیمش ایجاد کرد که یکی از آنها آمدن آرتور ویدال بود. ستاره شیلیایی اینتر در دقیقه 74 به گل رسید و این فرصت را داشت تا ناجی تیمش باشد اما بریشا یک بار دیگر توپ را مهار کرد. حملات انتحاری دقایق پایانی اینتر با ضربه سر خطرناک ژکو در دقیقه 88 همراه شد و اینزاگی در داخل زمین احساس پشیمانی کرد.
مقاومت تورینو تا دقیقه 90 ادامه داشت اما در دقیقه سوم 5 دقیقه وقت اضافه ادین ژکو یک پاس کوتاه به الکسیس سانچز داد که در دقیقه 68 جای مارتینز را گرفت و این بازیکن با ضربه سر به ثمر رسید. از آنجایی که ستاره خط حمله اینتر گل نجات را به ثمر رساند، بسیاری اخراج او پس از گل اول هفته گذشته را یکی از عوامل حذف اینتر از UCL دانستند. اینتر با این نتیجه 58 امتیازی شد و بار دیگر فاصله دو تیم برتر را افزایش داد تا دیگر سرنوشت قهرمانی در دستان آنها نباشد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما