لیورپول 6 – 0 لیدز; گواردیولا! :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812302 |
05 آگوست 1400 سپتامبر 01:09 |
3,784 بازدید |

3
نظرات

لیورپول با نمایشی عالی با شش گل موفق شد از سد لیدز یونایتد عبور کند.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول در این بازی برای کاهش فاصله با منچسترسیتی به سه امتیاز نیاز داشت و با نمایشی فوق العاده با شش گل لیدز را در هم کوبید و به فاصله سه امتیازی منچسترسیتی رسید.
لیورپول که بازی را بهتر آغاز کرد، در دقیقه 15 پس از کسب موقعیت 1-2 گل اول را به ثمر رساند. پوستر اندرو رابرتسون برای ضربه پنالتی مقابل لیورپول به دست دالاس برخورد کرد. محمد صلاح پشت توپ بود و موفق شد گل اول لیورپول را به ثمر برساند.

با حرکت یوناس در دقیقه 27، لوئیز دیاز در محوطه جریمه لیزری فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او دقیق نبود و به سود ماسلیر رسید.
اما در دقیقه 30 لیورپول گل دوم را به ثمر رساند. جوئل ماتیپ که با محمد صلاح یک و دو پیش افتاد، در سمت راست محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و توانست گل دوم لیورپول را به زیبایی مقابل لیدز یونایتد به ثمر برساند.
دقایقی بعد اما سادیو مانه در محوطه جریمه لیدز متوقف شد و لیورپول یک پنالتی دیگر گرفت. محمد صلاح پشت توپ بود و موفق شد گل سوم لیورپول را به ثمر برساند. در لحظات پایانی نیمه اول و با پاس ویرجیل فن دایک، فابینیو در آستانه زدن گل چهارم بود که ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت و نیمه اول با برتری 0-3 مرسی سیدی به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم محمد صلاح حرکتی باشکوه از سمت راست انجام داد و ضربه محکم او فاصله زیادی با هت تریک نداشت اما ماسلیر به خوبی توانست ضربه ستاره مصری را مهار کند.
لیدز در دقیقه 66 فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت و رافینیا از سمت راست به لیورپول ضربه زد اما آلیسون در این مرحله واکنش خوبی داشت.
اما در دقیقه 80 لیورپول گل چهارم را هم به ثمر رساند. پاس محمد صلاح، جردن هندرسون در جناح راست صاحب توپ شد و پاس زیبایی از مقابل دروازه انجام داد و سادیو مانه گل چهارم لیورپول را به ثمر رساند.
اما در دقیقه 90 ضربه دیووک اوریگی توسط مسلیه مهار شد و روی ریباند سادیو مانه گل پنجم را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 93، ون دایک پاس رابرتسون را تبدیل به گل کرد و لیورپول را با 6 گل مقابل لیدز شکست داد.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما