تومیاسو باید جزو 8 تیم برتر جام جهانی باشیم

[ad_1]

کد خبر: 1964344
19 سپتامبر 1402 در 08:52
959 بازدید

0
چشم انداز

مربی دستور داد گل های بیشتری بزنیم

مدافع تیم ملی ژاپن بدون نام بردن از جام ملت های آسیا از آنها می خواهد به جمع 8 تیم برتر جام جهانی 2026 بپیوندند.

تومیاسو: باید جزو 8 تیم برتر جام جهانی باشیم

به گزارش “ورزشچه”، مدافع میانی تیم ملی فوتبال ژاپن و باشگاه آرسنال که در جریان پیروزی 4-1 مقابل آلمان در آلمان یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود، درباره این برد گفت: تاکهیرو تومیاسو:اول از همه، مهم این بود که بازی را خوب ببریم و سپس خوب بازی کنیم. بعد از اینکه با یک گل پیش افتادیم، بازی با تساوی به پایان رسید، اما قبل از پایان نیمه اول موفق به زدن گل دوم شدیم.

وی سپس با اشاره به صحبت های موریاسو سرمربی ژاپن می افزاید:“آقای موریاسو به ما دستور داد که برای زدن گل های بیشتری تلاش کنیم. بنابراین فکر می کنم ما توانستیم همانطور که می خواستیم بازی کنیم زیرا توانستیم گل های سوم و چهارم را در حین دفاع به ثمر برسانیم.”

او در واکنش به حملات زیاد آلمان و تغییر در ترکیب تیم در نیمه دوم، گفت: اگر خط پایین می‌رود، به تدریج روی بازیکنان خط میانی و بازیکنان مقابل شما تأثیر می‌گذارد و در موقعیتی قرار می‌گیرید که به جای اینکه به شما اجازه حرکت بدهند، شما را تحت فشار قرار می‌دهند، بنابراین مهم است که خط را حفظ کنید و بیایید سخت بازی کنیم. این چیزی است که کل خط دفاعی قبل از بازی در مورد آن صحبت می کرد، بنابراین فکر می کنم ما به خوبی این کار را انجام دادیم.

1922912

این دومین برد مقابل آلمان پس از جام جهانی قطر بود. تومیاسو در این باره می گوید: با وجود اینکه مقابل آلمان بازی کردیم. این برد با جام جهانی متفاوت است و فکر می کنم به جام بعدی منجر شود.

توماسیو با اشاره به اینکه ژاپنی ها از ابتدا تا انتها در موقعیت بازنده بودند، افزود: دوست دارم هواداران از ما انتظار بیشتری داشته باشند. با سه سال باقی مانده به جام جهانی، ما در حال تبدیل شدن به تیم بهتری هستیم. ما می خواهیم موانع را پشت سر بگذاریم و به 8 تیم برتر جهان بپیوندیم. من می خواهم به این کار ادامه دهم.”

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما