تیم تعمیرات ال سی دی موبایل اکسیژن – زومیت

[ad_1]

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی از دستتان روی جسم سختی بیفتد یا موبایلتان خیس شده باشد و به این واقعیت رسیده باشید که گوشی هوشمند ضد ضربه و ضد آب وجود ندارد. البته که بله! طبق آزمایشات شرکت، گوشی های جدید در برابر مایعات مقاومت بیشتری دارند، اما در نظر داشته باشید که تمامی این تست ها در یک محیط ایده آل و بدون کلر و نمک انجام می شود.

اگر گوشی شما به طور غیر عادی ضربه بخورد و فشار داده شود، دو اتفاق ممکن است برای شما بیفتد:

وضعیت 1: ظاهر گوشی شما کاملا سالم است و عملکرد لمسی گوشی شما هیچ لگ یا مشکلی ندارد اما در شیشه گوشی ترک و شکستگی وجود دارد. برخی تصور می کنند این ترک ها به معنای از بین رفتن صفحه نمایش است اما در قسمت های بعدی توضیح می دهیم که ال سی دی شما در این صورت قابل تعمیر است.

راه حل: شیشه ال سی دی گوشی را تعویض کنید.

مورد 2: در این حالت، ممکن است یکی از مشکلات زیر را در صفحه نمایش خود مشاهده کنید:

– نمایشگر گوشی به طور مرتب سوسو می زند و می پرد.

خطوط سبز، سفید یا صورتی روی تصویر LCD شما ظاهر می شود.

– تصویر گوشی شما سیاه است اما تلفن همچنان زنگ می زند.

– لمس گوشی گیج کننده است و خود لمس لمسی را می بینید.

– کاهش سرعت لمس تلفن (تأخیر و تأخیر در تماس).

روی برخی یا همه صفحه لمسی کار نمی کند.

اگر گوشی شما در حالت دوم است، بسته به نوع مانیتور شما دو راه حل وجود دارد:

راه حل: تعویض مهر و موم ال سی دی و تعویض ال سی دی گوشی. بسته به نوع فناوری استفاده شده بر روی صفحه نمایش و مدل دستگاه شما، یکی از این راهکارها که در ادامه به توضیح آن می پردازیم، گرفته می شود.

شیشه شکسته گوشی را تعویض کنید

صفحه لمسی LCD که به عنوان یک صفحه نمایش واحد می بینید. در واقع از چندین قطعه تشکیل شده است که در کارخانه و در طول فرآیند تولید به هم فشرده می شوند و بیرونی ترین قطعه گوریلا گلس نام دارد که در اصل همان شیشه در LCD شماست. هنگامی که گوریلا گلس شما در اثر ضربه آسیب دیده یا شکسته است، نیازی به تعویض کامل تاچ LCD ندارید. در عوض می توانید با یک چهارم تاچ ال سی دی گوشی موبایل خود را تعمیر کنید.

در تعویض شیشه های شکسته ال سی دی با استفاده از تجهیزات پیشرفته، شیشه شکسته از ال سی دی جدا می شود و پس از یک فرآیند گوریل جدید روی ال سی دی فشار داده می شود.

اگر تلفن همراه شما از سری گوشی های پایانی مانند s8 است، می توانید به مرکز تعمیرات اکسیژن تیم مراجعه کنید، حتی اگر ضربه به تصویر شما علاوه بر شکستن شیشه، لکه سیاهی به جا گذاشته باشد. تعویض شیشه s8 خودتان آن را انجام دهید. با توجه به استفاده از فریزر برای تعویض گلس ال سی دی گوشی های Edge مانند S8، تیم می تواند گوشی شما را با فرسودگی پیکسلی (نقطه سیاه) تعمیر کند.

همچنین در برخی از سری های گوشی مانند s8+ ممکن است به دلیل تاثیر تصویر، تصویر شما سالم باشد، اما به گفته مهندس سالی پور، در عملکرد لمسی گوشی و همچنین شکستگی شیشه، Team Oxygen با مشکل مواجه خواهید شد. مدیریت، این مدل از سامسونگ و برخی از مدل ها استثناهای دیگر شیشه گوشی حتی در صورت خراب بودن عملکرد لمسی است که می توان آن را با تاچ s8+ متحرک کرد. علاوه بر این تعویض گلس نوت 8 سامسونگ هم این قابلیت را دارد.

اکسیژن تیم

تعویض مهر و موم ال سی دی

در مورد دوم همانطور که گفتیم یکی از راه حل هایی که در اثر ضربه اتفاق می افتد تعویض پنل LCD است. اما قبل از آن باید بدانید که صفحه نمایش گوشی های هوشمند را می توان با چندین فناوری مختلف ساخت که یکی از آنها سوپر آمولد است. با این نوع ال سی دی قابلیت تعمیر ال سی دی را داریم.

همانطور که قبلاً گفتیم، هنگام ضربه زدن به تلفن همراه، ممکن است تصویر و لمس شما در اثر ضربه آسیب ببیند، می توانید با تغییر تصویر در سوپرمدل ال سی دی گوشی خود را متحرک کنید و مستقیماً آن را لمس کنید. برای این تعمیر علاوه بر سوپر آمولد بودن، پیش نیاز سالم بودن تاچ ال سی دی خراب نبودن تاچ ال سی دی است.

و البته شکستن شیشه و شیشه صفحه نمایش به معنای شکستن تاچ ال سی دی نیست. در واقع، تنها راه برای اطمینان از سالم بودن صفحه لمسی LCD این است که مانیتور را توسط یک متخصص تعمیر بررسی کنید.

ال سی دی گوشی را تعویض کنید

راه حل نهایی!

اگر گوشی به دلیل ضربه و نوع تکنولوژی استفاده شده بر روی صفحه نمایش دستگاه شما در حالت خرابی دوم قرار دارد، در صورتی که امکان تعویض فلت وجود نداشته باشد، به سراغ راه حل نهایی می رویم و ال سی دی گوشی را تعویض کنید ما انجام می دهیم.

در واقع اگر مانیتور شما دارای فناوری ips، tft، رتینا باشد، به دلیل قیمت پایین این ال سی دی ها نسبت به نمایشگرهای فوق شبیه سازی شده و عدم امکان تعویض صفحه نمایش لمسی تخت و تخت آنها، ال سی دی موبایل را تعویض می کنیم. گوشی ها

همچنین اگر صفحه نمایش شما Super AMOLED است اما ال سی دی خراب است با تعویض تاچ ال سی دی گوشی مشکل شما حل می شود. نکته ای که در تعویض تاچ ال سی دی باید به آن توجه داشته باشید تفاوت کیفیت ال سی دی های موجود در بازار است که می توانید ال سی دی های اصلی شرکت را تضمین کنید.

اکسیژن تیم

گوشی آسیب دیده را تعمیر کنید

مایعات مشکل ساز می شوند! احتمالا روزی که موبایل خود را خریده اید، فروشنده به شما گفته که این گوشی ضد آب است. اما این گفته تا چه اندازه درست است؟

اول از همه به خاطر داشته باشید که معانی Waterproof و Waterproof متفاوت است. طبق جداول موجود در وب سایت رسمی سامسونگ و آیفون و برندهای مطرح، تمامی گوشی های هوشمند در برابر آب مقاوم هستند، یعنی مقاوم در برابر آب.

این مقاومت در دو سطح مختلف IP67 و IP68 نشان داده شده است. IP67 به معنای مقاومت دستگاه در برابر نفوذ آب در عمق 100 سانتی متری به مدت 30 دقیقه و IP68 به معنای 30 دقیقه در عمق 150 سانتی متری (معادل یک و نیم متر) است که در حال حاضر بالاترین سطح مقاومت است.

اما چرا تلفن های همراه با مایعات مانند سوزاندن ال سی دی یا تعویض سیل مشکل دارند؟ واقعیت این است که نتایج تست و تست شرکت های موبایل همیشه در شرایط ایده آل بوده است.

با این حال، مایعات اطراف ما، مانند آب شور دریا، آب کلر استخر، یا حتی آب لوله کشی پر نمک، ایده آل نیستند و حتی یک تماس کوچک می تواند به LCD آسیب برساند.

بسته به تکنولوژی مورد استفاده در راه حل تعمیر ال سی دی نیز متفاوت است.

اما اخیراً مشکل جدیدی که بسیاری از کاربران را آزار می دهد این است که به گفته آنها، تصویر به طور ناگهانی بدون برخورد یا برخورد با آب ناپدید می شود.

به عنوان تیم اکسیژن، ما معتقدیم که هیچ مشکلی بدون دلیل نیست. اما دلیل آن چیست؟ الک!

با شیوع ویروس کرونا، ما برای ضدعفونی به الکل روی آوردیم، غافل از اینکه الکل دشمن مرگبار همه LCDها است. همانطور که قبلاً گفتیم، ما دو نوع مانیتور با فناوری های مختلف داریم که هر کدام دارای اثر الکلی متفاوتی هستند. در مورد ال سی دی های TFT، پس از درهم ریختن الکل، متوجه می شویم که LCD از لبه ها زرد می شود و در نهایت کل صفحه نمایش شما را اشغال می کند.

اما در مورد LCD SUPER AMOLED وضعیت کاملاً متفاوت است. اگر با این ال سی دی ها خوش شانس باشید فقط سیل ال سی دی مشکل دارد و می توان سیل ال سی دی را تغییر داد تا گوشی مانند روز اول شود اما در برخی موارد ممکن است نیاز به تعویض کامل ال سی دی باشد. برای یافتن راه حلی برای این مشکل ضربه بزنید. دستگاه شما باید توسط یک متخصص بررسی شود.

عواقب بی توجهی به تعمیر صفحه نمایش ال سی دی گوشی

کار امروز را به فردا موکول نکن! نمونه بارز این ضرب المثل اینجاست. شاید پس از زدن و بهم ریختن مایعات، با وجود مشکلات ذکر شده، مدتی با گوشی در همان حالت کار کنید. اما این اشتباه است!

اگر گوشی شما نیاز به تعویض دارد و انجام آن را به تعویق می اندازید. در آینده ای نه چندان دور، ممکن است با مشکلات اتصال، تخلیه زودهنگام باتری، مشکلات آی سی یا شل شدن کف پا مواجه شوید.

و در نهایت، تمام این مسائل نیز اتلاف شانس بازیابی LCD است.

همچنین در صورت شکستن شیشه شما و عدم توجه به آن و تعویض گلس شکسته گوشی، امکان شکستن و شکستن شیشه در داخل لایه لمسی ال سی دی با هر فشار کمی یا حتی یک فشار ساده وجود دارد. لمس كردن. باعث آسیب بیشتر می شود. در نتیجه، در مورد تعمیر تلفن همراه، سرعت عمل از طرف شما برای جلوگیری از افزایش هزینه ها و آسیب های بعدی مهم است.

تعمیرات خدمه موبایل اکسیژن

پس چرا تیم اکسیژن برای خدمات تعمیر موبایل مناسب است؟ آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که برای تعمیر قطعه ای به تعمیرگاه موبایل مراجعه کنید و در حین کار بر روی مشکل قطعه دیگر به تعمیرگاه دیگری مراجعه کنید؟ تیم اکسیژن تمامی دستگاه های تعمیر سی دی گوشی را به صورت یکجا در اختیار دارد و در صورت نیاز می توان سایر تعمیرات را همزمان انجام داد. یکی دیگر از پارامترهایی که برای ما تیم اکسیژن بسیار مهم است این است که کار را خودتان انجام دهید، محیط کارگاه کاملاً کارگاهی است و می توانید از صفر تا صد تعمیرات موبایل خود را مشاهده کنید. نکته بعدی که باید به آن اشاره کرد پیشینه درخشان و رزومه عالی است.

12 سال پیش مدیریت این برند با توزیع کنندگان عمده تلفن همراه مانند مهرداد سیلس پور، تاج موبایل و تهران پخش و همکاران در تهران و شهرستان ها و اخیراً با مصرف کنندگان ارزشمند شروع به همکاری کرد.

همچنین برای رفاه حال مشتریان این برند اخیراً محل خود را در خیابان ستارخان تهران به دور از طرح ترافیک و با دسترسی آسان تغییر مکان داده است. تحویل سریع و اتمام کار در کوتاه ترین زمان از دیگر ویژگی های ماست.

در دنیای امروزی که تمام کار و زندگی روزمره ما به تلفن همراه ما بستگی دارد، شاید مهمترین مسئله در انتخاب تعمیرگاه مناسب، تحویل سریع ممکن با اکسیژن تیم باشد.

در نتیجه در تیم اکسیژن می توانید کلیه فرآیندهای مربوط به تعویض شیشه، نمد، تاچ ال سی دی و باتری را با خود و با ضمانت ما انجام دهید.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما