نصر تهران رسما مخالفت خود را با تصویب کلی طرح حفاظت اعلام کرد

[ad_1]

سازمان صنف رایانه ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد ضمن مخالفت صریح با تصویب طرح حفاظت عمومی، آماده ارائه پیش نویس سایر قوانین لازم برای ساماندهی صنعت دیجیتال است.

سازمان انجمن کامپیوتر تهران در بخشی از بیانیه خود در مخالفت با تصویب طرح حفاظت کلی، این پیشنهاد را به مرکز پژوهش های مجلس که در حال بررسی است، اعلام کرد. طرح حفاظتی وی گفت: در مقابل، سازمان متعهد است در کمتر از شش ماه سه قانون کلیدی و اساسی در این زمینه را تدوین کند.

اعلام آمادگی نصر تهران برای تدوین قانون در فضای دیجیتال

بر اساس این بیانیه، این پیش‌نویس شامل «اصلاح قانون جرایم رایانه‌ای مصوب 1388»، «قانون حمایت از حریم خصوصی و حقوق کاربران فضای مجازی» و «قانون حقوق و مسئولیت‌های پلتفرم‌های آنلاین و استفاده ایمن» است. شبکه های ارتباطی».

نصر تهران بر اساس این بیانیه، هدف آن تهیه این پیش نویس و ارائه آن به مجلس شورای اسلامی با حضور فعال نمایندگان بیش از پانصد محل کار در بیست و یک کمیسیون تخصصی این سازمان و حمایت همه ذینفعان است.

بر اساس این بیانیه، این دوره نصر تهراناین توصیه اغلب نادیده گرفته می شود.

مجلس به ایرادات تهران بی توجهی می کند

نصر تهران با تاکید بر اینکه در اظهارات قبلی خود کاستی‌های اصلی نسخه‌های مختلف این طرح را برشمرد، در گزارشی بیست صفحه‌ای به تفصیل انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کرد. با حضور نمایندگان نصر تهران وی با اشاره به حضور نمایندگان از عدم توجه مجلس به این جلسات انتقاد کرد.

تایید عمومی طرح حفاظتی انفجار در تولید دیجیتال عواقب دیگری به جز موانع مستقیم دارد. وی گفت: اولین نتیجه این طرح از بین بردن امید و ناامید کردن جوانان آینده است. یکی دیگر از پیامدهای تصویب آن این است که انگیزه اتحادیه های بخش خصوصی برای مطالبه و مشارکت در تصویب قوانین و مقررات از بین می رود.

نصر تهران وی در بخشی از بیانیه خود خاطرنشان کرد که روند قانونگذاری با اهداف سیاسی و غیر فنی آلوده شده است که منجر به از بین رفتن اعتماد به ماهیت این روند شده است.

در پایان این بیانیه نصر تهران تاکید بر مخالفت هیئت مدیره این سازمان با تصویب کلی طرح حفاظتیبار دیگر خواستار فرصتی شد تا در بازه زمانی مشخص شده توسط سازمان بررسی و تدوین شود.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما