جدیدترین ماشین ها و تیم های فرمول 1 2022

[ad_1]

سال ها تسلط مرسدس-AMG در فرمول 1، جنجال آخرین گرندپری 2021، چالش های سبقت گرفتن از رانندگان و موارد دیگر را فراموش کنید، زیرا سال 2022 است و ما چندین تغییر در قوانین این مسابقه محبوب ایجاد کرده ایم.

این خودروها به طور خاص برای افزایش جذابیت مسابقه طراحی شده بودند، جایی که آیرودینامیک بالاتنه کمتر متمرکز بود و تیم ها روی جلوه های آیرودینامیکی زیر بدنه کار می کردند. این امر طراحی خودروها را تغییر داد و اولین فرصت واقعی را برای رقابت شدید از سال 2014 ایجاد کرد. در نتیجه تیم ها نسبت به کسب امتیاز بیشتر در فصل جدید امیدوارتر هستند.

در زیر می خواهیم نگاهی به وضعیت تیم ها و خودروهای جدید آنها در فصل 2022 مسابقات فرمول 1 بیاندازیم. با ما بمان.

هاس فراری

فصل 2021 یک شرمساری بزرگ برای هاس بود زیرا نتوانست به نتایج قابل توجهی دست یابد. این تیم بیشترین منابع و تلاش خود را صرف فصل جدید فرمول 1 کرده است. میک شوماخر و نیکیتا مازپین علیرغم ناکامی در درخشش، تجربیات ارزشمندی به دست آوردند. پسر شوماخر قطعا حرف های بیشتری برای گفتن خواهد داشت، اما اگر مازپین بخواهد در فرمول 1 بماند، باید بیشتر تلاش کند. فرمول 1 در طول فصل 2022 برای هاس بسیار مهم است، زیرا اگر نتیجه مناسبی کسب نکند، معلوم نیست آینده چه خواهد بود.

مسابقه ردبول

مرسدس AMG فصل اول دوره توربو هیبریدی فرمول 1 را در شرایطی کاملاً متفاوت آغاز کرد و هشت سال را به عنوان یک رهبر در فرمول 1 گذراند. اما ردبول، یکی از تیم های پیشرو، همیشه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کرده است. یکی از دلایل موفقیت ردبول در سال گذشته به موتورهای هوندا مربوط می شود. البته ژاپنی ها دیگر در فرمول 1 حضور نخواهند داشت، اما ساکورا به عرضه موتورهای ردبول و میلتون کینز به تولید موتور ادامه خواهند داد. همچنین تغییراتی در قوانین آیرودینامیک در فرمول 1 ایجاد شده است و قطعا انتظار داریم آدریان نیوی محصولات مناسبی را برای مکس ورشتپن و سرجیو پرز آماده کند.

استون مارتین-مرسدس

استون مارتین فصل اول سختی را در فرمول 1 پشت سر گذاشت زیرا شاسی خوب این خودرو تحت تاثیر تغییرات آیرودینامیک قرار گرفت و نتوانست ارزش خود را نشان دهد. البته امیدهایی هم وجود داشت که از جمله آنها می توان به سکوی اول در گرندپری آذربایجان اشاره کرد. سباستین فتل، ستاره مشهور، امید هواداران را برای رقابتی جذاب در فصل جدید زنده کرده است. هم تیمی او لنس استرول است و این تغییری نیست، اما رئیس تیم تغییر کرده است.

مک لارن-مرسدس

مک لارن در نهایت با 9 سال بدبختی و شکست به پایان رسید و توسط دنیل ریکاردو در گرندپری مونزا نجات یافت. تیم می توانست به دیگر راننده جوان خود، لاندو نوریس، تبریک بگوید، اما استراتژی اشتباه همه چیز را تغییر داد. و همه اینها با وجود برخی مشکلات جدی مالی. همانطور که مشخص است، زک براون و تیمش کاملاً قابل ستایش هستند. آیا مک لارن در این فصل بهتر خواهد بود؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم.

آلفاتوری-ردبول

تیم دوم ردبول متاسفم، پیروزی ناامیدکننده برادر ردبول مقابل مونزا نشان داد که او حرف های زیادی برای گفتن دارد. افراد زیادی را بدون امید به این تیم نخواهید دید. باگ امسال ممکن است پتانسیل واقعی خود را نشان دهد، اما این یوکی سونودا است که باید سریعتر و پیوسته تر حرکت کند تا از برچسب زدن به عنوان ابزار بازاریابی هوندا جلوگیری کند.

ویلیامز-مرسدس

سال گذشته تیم بریتانیا دستخوش تغییراتی شد و زندگی جدیدی را تحت کنترل یک شرکت سرمایه گذاری آمریکایی آغاز کرد. جورج راسل جوان برای تکرار روزهای خوب خود، امسال برای ویلیامز بازی نخواهد کرد. جانشین او الکساندر آلبون است که نیکلاس لطیفی ناشناس او را همراهی خواهد کرد. با وجود سرمایه زیادی که به تیم تزریق شده، انتظار می رود ویلیامز امسال عملکرد بهتری داشته باشد.

ماشین فراری

با ظهور دوران توربو هیبریدی، فراری به تدریج جایگاه خود را در فرمول 1 از دست داد و گاهی اوقات پیروزی هایی را به خاطر خود ثبت می کرد. در واقع وضعیت فراری آنقدر بد شده که در سال های اخیر حتی یک قهرمانی هم کسب نکرده است. دلیل این کمبود راننده مطمئناً خوب نیست، زیرا چارلز لکلرک قبلاً شایستگی خود را ثابت کرده است و کارلوس ساینز به رانندگی ایمن ادامه می دهد. آیا اسکودریا فراری می تواند به روزهای خوب گذشته خود بازگردد؟ خشم احتمالی رسانه های ایتالیایی و آسیب وارد شده به هویت برند فراری ممکن است انگیزه کافی برای بیدار کردن مردم مارانلو باشد.

مرسدس-ای ام جی

هر کسی که روی شکست مرسدس AMG در فرمول 1 شرط بندی کرده باشد، مطلقاً هیچ شناختی از این تیم ندارد. زیرا این تیم در 8 سال گذشته پیشتاز مسابقات بوده است و موتورهای آنها قطعاً اگر سریعترین نباشند جزو سریع ترین های فرمول 1 هستند. تیم هنوز در مورد بی عدالتی که در گرندپری گذشته رخ داد و باعث شکست لوئیس همیلتون شد صحبت می کند. امیدواریم بتوان این انرژی را در مسیر درست هدایت کرد. جورج راسل نیز امید زیادی به هواداران دارد.

آلپاین-رنو

در ابتدا تردیدهایی در مورد تیم معروف به رنو وجود داشت، اما آلپاین در مجارستان عالی ظاهر شد و ما شاهد بازگشت طلایی اسطوره فرناندو آلونسو بودیم. همچنین باید به عملکرد عالی استبان اوکان در آن دیدار اشاره کرد. رانندگان فرانسوی با خودروهای فرانسوی و موتورهای فرانسوی رنگ آمیزی شده به رنگ پرچم فرانسه! انتظار می‌رود آلپاین در فصل جدید به همین روند رشد ادامه دهد و آلونسو همچنان امیدوار است که موقعیت‌های بیشتری کسب کند.

آلفارومئو-فراری

آلفارومئو ریسینگ در واقع یک تیم ساوبر است. و درست مانند تیم قبلی، بیشتر فصل از دیدگان پنهان بود. اگرچه ترکیب درایورها تغییر کرده است، اما شاهد پیشرفت چندانی نیستیم. والتری بوتاس جایگزین کیمی رایکونن شد. او را گوانگژو ژو تازه کار همراهی می کند که پرچم چین را در این مسابقات به اهتزاز درآورد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما
ما تنها از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کنیم و هیچ توصیه‌ای برای استفاده یا تصدیق این محتوا ارائه نمی‌کنیم.