حمله افسانه ای متحد به آبراموویچ؛ این رفتار بزدلانه است – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1812884 |
08 مرداد 1400 شهریور 21:12 |
6,503 بازدید |

0
نظرات

این روش کار نمی کند؛

گری نویل، مدافع سابق بریتانیایی مدعی است که اظهارات رومن آبراموویچ بر عدم قطعیت افزوده است.

به گزارش “ورزش سه”، رومن آبراموویچ، مالک روسی چلسی شب گذشته در اظهاراتی غافلگیرکننده مدعی شد که کنترل باشگاه خود را به هیئت خیریه چلسی واگذار خواهد کرد. رومن آبراموویچ اخیراً به دلیل ارتباطش با ولادیمیر پوتین پس از حمله روسیه به اوکراین مورد انتقاد قرار گرفته است و بسیاری از او خواستار برکناری چلسی شده اند. گری نویل نیز رفتار رومن آبراموویچ را دوست نداشت و از مالک ثروتمند چلسی انتقاد کرد.

شاید وقتی من و بسیاری دیگر این بیانیه را دیدیم فکر کردند که این یک اقدام انسان دوستانه و کار درستی است که مالک چلسی انجام داده است. گری نویل گفت. من فکر می‌کنم یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی که رومن آبراموویچ در 20 سال گذشته انجام داده این است که درباره رویدادهای اخیر صحبت یا اظهار نظر نکند.

بیانیه ای که دیشب منتشر شد به جای پاسخ به ابهامات، سوالات جدیدی را مطرح کرد. در هر صورت، به نظر من این رفتار بزدلانه است و کاملاً واضح است که خود رومن آبراموویچ باشگاه را اداره می کند. صاحبان 6 باشگاه برتر از دنیای واقعی دور هستند و فکر می کنند می توانند یک تیم روابط عمومی هوشمند در اطراف خود بسازند و ما را با کلمات فانتزی فریب دهند.

متاسفانه این روش جواب نمی دهد. غیرممکن است که سازمان خیریه چلسی باشگاه را اداره کند و من واقعاً نمی دانم چرا رومن آبراموویچ این اظهارات را بیان می کند. اگر می خواست نکته ای را بیان کند، باید بگوید که آیا از جنگ در اوکراین حمایت می کند یا خیر.

من نمی توانم باور کنم که بسیاری از روس ها از این جنگ حمایت می کنند. حتی اگر از خود رومن آبراموویچ بپرسید، نمی توانم باور کنم که او از حامیان صادق این رویداد بوده است. همه از اوکراین حمایت می کنند، چیزی که دیشب در پارک گودیسون دیدیم واقعا تکان دهنده بود. او گفت: “من معتقدم که امروز دوباره تکرار خواهد شد و هواداران چلسی و لیورپول از اوکراین حمایت خواهند کرد.”

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما