خرید شماره مجازی؛ نامبرلند – زومیت

[ad_1]

جالب است بدانید که این محدودیت ها در دنیای مجازی امکانات زیادی را از ما سلب نمی کند. به عنوان مثال، اگر می خواهید چندین حساب در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید، به تعداد زیادی شماره تلفن نیاز دارید. همه این شماره ها محدود به یک مکان ثابت هستند و اگر می خواهید از آنها برای برقراری تماس استفاده کنید باید سیم کارت مربوطه را در تلفن همراه خود قرار دهید.

اما به نظر شما آیا می توان بدون نیاز به سیم کارت فیزیکی یا تلفن ثابت تمام این محدودیت ها را دور زد، پیام فرستاد و تماس برقرار کرد؟ خوشبختانه تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده است که با خرید شماره مجازی علاوه بر موارد ذکر شده می توانید از امکانات بی شمار دیگری نیز بهره مند شوید که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

مزایای خرید شماره مجازی

شماره مجازی یک عدد نامحدود است! زیرا کاربران می توانند بدون نیاز به سیم کارت یک شماره مجازی بخرند، به نقاط مختلف دنیا تماس بگیرند یا پیام ارسال کنند و چندین حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ایجاد کنند. استفاده از شماره مجازی مزایای زیادی دارد. برخی از موارد زیر را خلاصه می کنیم:

سیاه

دور زدن محدودیت ها!

شماره مجازی هیچ محدودیتی برای شماره واقعی ندارد. در واقع با خرید یک شماره مجازی می توانید چندین اکانت در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید، با کشورهای اروپایی و آمریکایی تماس بگیرید، به یک مکان ثابت محدود شوید و هر زمان که بخواهید به شماره خود دسترسی داشته باشید و مهمتر از آن نیازی به خرید ندارید. برای استفاده از چندین شماره شما چندین تلفن ثابت و تلفن همراه ندارید.

هزینه های خود را با شماره مجازی کاهش دهید

برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمایی ارل منتقل می شوید. البته در پایان هر ماه هزینه قبض تلفن شما سرسام آور خواهد بود! به همین دلیل بهتر است انواع شماره های مجازی را با یک قیمت خریداری کنید و سپس با کمترین هزینه با سایر کشورها تماس بگیرید. داشتن شماره مجازی و همچنین هزینه چند هزار تومانی و گرفتن سیم کارت مجازی کافی است.

محدود به مکان نباشید

خطوط تلفن ثابت کاربران را به یک مکان خاص محدود می کند، در غیر این صورت امکان تماس وجود ندارد. حالا تصور کنید منتظر یک تماس بسیار مهم هستید، اما نمی توانید سر کار بروید! در این مواقع می توانید از شماره های مجازی برای کسب و کار خود برای رفع محدودیت های فضا استفاده کنید.

بازاریابی تجارت

روش های بازاریابی بسیار متنوع است، اما با وجود اینکه امروزه بیشتر افراد جامعه در شبکه های اجتماعی حضور دارند، بستر مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی در انواع رسانه های اجتماعی وجود دارد. اما برای این کار به بیش از یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی نیاز دارید. بنابراین می توانید از شماره های مجازی برای این کار استفاده کنید و به راحتی تبلیغ کنید.

انواع شماره های مجازی

البته افراد مختلف با خرید شماره مجازی به دنبال امکانات خاصی هستند. به همین دلیل Nomberland انواعی از شماره های مجازی را شناسایی کرده است که با توجه به کاربرد آنها شامل شماره های عادی، اجاره ای و دائمی می شود. به همین دلیل سایت نامبرلند کامل ترین سایت شماره مجازی در ایران و حتی جهان است. شما هیچ سایت شماره مجازی که ویژگی های زیر را ترکیب کند پیدا نمی کنید. در زیر قصد داریم انواع اعداد خیالی را معرفی کنیم:

انواع شماره های مجازی

1. شماره مجازی معمولی

شماره یک مجازی معمولی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به فروش می رسد و به همین دلیل در بین بسیاری از کاربران محبوبیت دارد. با استفاده از این شماره می توانید حساب کاربری خود را تنها در یکی از شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ یا اینستاگرام ایجاد کنید. بنابراین، اگر بخواهید با خرید یک شماره مجازی در چندین سرویس به طور همزمان یک حساب کاربری ایجاد کنید، یک شماره مجازی معمولی برای شما مناسب نخواهد بود.

Nomberland این نوع شماره را از کشورهای مختلف (حدود 140 کشور) ارائه می دهد و امنیت خوبی دارد. ضمنا کد فعال سازی فقط یکبار و در بازه های 20 دقیقه ای در این شماره ها ارسال می شود. اگر در این زمان کد برای شما ارسال نشد، می توانید به راحتی شماره را تغییر دهید یا به طور کامل بازپرداخت کنید. اپراتورهای مخابراتی 1، 2، 5 و 6 در سایت نومبرلند البته این محدودیت را ندارند و امکان دریافت مجدد پیامک در زمان مشخص شده وجود دارد (این قابلیت فقط در سایت نومبرلند موجود است). ایرانی).

۲. شماره اجاره مجازی

شماره مجازی اجاره ای نامبرلند را می توان برای مدت زمان مشخصی استفاده کرد و محدودیت شماره مجازی معمولی ندارد. در واقع می توانید از این شماره برای ثبت نام در خدمات مختلف استفاده کنید و در صورت لزوم پس از پایان مدت اجاره، تمدید کنید. خوشبختانه این اعداد توسط بسیاری از نرم افزارها شناسایی و مسدود نشده اند و کیفیت بسیار بالایی دارند. بنابراین می توان از آنها برای ایجاد حساب کاربری در بسیاری از سایت ها و شبکه های اجتماعی حساس استفاده کرد.

3. شماره مجازی دائمی

می توان گفت بهترین نوع شماره مجازی، شماره مجازی دائمی است. با خرید شماره مجازی دائمی تقریبا تمامی محدودیت ها برداشته می شود! برای تهیه این اعداد کافیست یک بار پرداخت کنید و سپس از شماره مورد نظر خود به صورت دائم استفاده کنید.

امکانات یک شماره مجازی دائمی بسیار زیاد است. مثلا ارسال پیام یا تماس نامحدود به نقاط مختلف دنیا (متفاوت از شماره های معمولی و اجاره ای) یا استفاده از تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام و …. می توان از آن برای ایجاد حساب کاربری در انواع مختلف رسانه های اجتماعی استفاده کرد. می توان از شماره مجازی استفاده کرد. آنها همچنین می توانند در برنامه های تلفن همراه یا نسخه های وب استفاده شوند. در واقع یک شماره مجازی دائمی را می توان امن ترین و با کیفیت ترین شماره مجازی دنیا با امکاناتی مشابه سیم کارت واقعی دانست!

چرا نامبرلند؟

Nomberland با داشتن نماد سازمان، نماد اعتماد الکترونیکی رسمی (Inmad) و گواهی پرداخت امن به عنوان امن ترین پنل خرید شماره مجازی شناخته می شود. در مجموع، می توانید با اطمینان از نامبرلند خرید کنید.

از دیگر مزیت های نامبرلند نسبت به سایر سایت ها می توان به کیفیت بالا، تنوع بی بدیل، قیمت ارزان، امنیت بی نظیر، تحویل آنلاین آنی، تسهیلات پرداخت و پشتیبانی آنلاین (از ساعت 9 صبح تا نیمه شب) توسط کارشناسان مجرب اشاره کرد. همچنین به تمام سوالات خود در بخش پاسخ دهید فهرست سایت نامبرلند قابل رویت. فرصتی برای کسانی که مایل به همکاری هستند همکاری در فروش از این طریق می توانند درآمد خوبی کسب کنند. در نهایت امیدواریم با خرید از حوزه شماره مجازی تمامی محدودیت های فضای مجازی را برطرف کرده و به امکانات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

به نامبرلند وارد شوید

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.