سیتی 4-1 یونایتد; باشگاه وابسته به کدام تیم بود! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814074 |
24 اسفند 1400 21:55 |
7,443 بازدید |

2
نظرات

منچسترسیتی با نمایشی فوق العاده موفق شد منچستریونایتد را 4-1 شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، امشب در حساس ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی، اتحادیه خانگی منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی حضور داشت که در نهایت این دیدار با نتیجه 4 بر یک به پایان رسید. به نفع شهروندان 1.

منچسترسیتی بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بازی موفق به زدن گل اول شد. ارسال برناردو سیلوا از روی زمین با ضربه تمام کننده کوین دی بروین همراه شد و نتیجه را 1-0 کرد.

چند دقیقه بعد منچستریونایتد می توانست خیلی سریع نتیجه را به تساوی بکشاند اما در یک کرنر سیتی توپ را به عقب فرستاد.

منچسترسیتی می توانست در دقیقه 17 گل دوم را به ثمر برساند اما این بار ضربه کوین دی بروین با واکنش شدید داوید دخیا مواجه شد.

منچستریونایتد موفق شد در دقیقه 25 بازی را به تساوی بکشاند. گیدئون سانچو با یک ضربه مهار نشدنی پس از یک پاس عرضی دروازه منچسترسیتی را باز کرد و نتیجه را 1-1 کرد.

منچسترسیتی در دقیقه 28 یک بار دیگر به پیروزی رسید. شوت اول فیل فودن با واکنش خوب داوید دخیا مواجه شد، اما کوین دی بروین ریباند کرد و دو گل برای او و تیمش به ارمغان آورد.

در دقیقه 41 جیدون سانچو می توانست مانند کوین دی بروین دو بار برای خود و تیمش گلزنی کند، اما ضربه بی دقت این بازیکن راهی منچسترسیتی شد و نیمه اول با همین نتیجه 2-1 به سود پپ به پایان رسید. شاگردان گواردیولا

با شروع بهتر نیمه دوم، منچسترسیتی موفق شد در دقیقه 68 به گل دوم برسد. او ضربه کرنر کوین دی بروین را با ضربه فوق العاده ریاض محرز 3-1 گرفت.

ژائو کونسئیک میو می توانست در دقیقه 81 گل چهارم منچسترسیتی را به ثمر برساند اما ضربه قیچی این بازیکن با پاسخ بسیار زیبای داوید دخیا همراه شد.

ریاض محرز در آخرین لحظات خود موفق شد گل دوم خود و گل چهارم منچسترسیتی را به ثمر برساند. این بازیکن با گل یونایتد در یک بازی تک به تک بازی را 4-1 به پایان رساند.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما