خرید ضد آفتاب از سایت شواز – زومیت

[ad_1]

هدف ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی شواز، پاسخ دقیق به این سوال و معرفی برندهای خوب ضد آفتاب است.

کرم ضدآفتاب

کرم های ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر اثرات مضر نور خورشید و نور استفاده می شود. آنها از آفتاب سوختگی و پیری زودرس (مانند چین و چروک) جلوگیری می کنند. کرم های ضد آفتاب همچنین به کاهش خطر سرطان پوست و همچنین واکنش های پوستی مانند آفتاب سوختگی ناشی از برخی داروها (از جمله تتراسایکلین ها، داروهای سولفا، فنوتیازین ها مانند کلرپرومازین) کمک می کنند. از رسیدن اشعه ماوراء بنفش (UV) به لایه های عمیق تر پوست یا انعکاس اشعه ها جلوگیری می کند. البته کرم های ضد آفتاب نمی توانند در برابر تمام اشعه های خورشید محافظت کنند. انواع مختلف ضد آفتاب در اشکال مختلف (مانند کرم، لوسیون، ژل، استیک، اسپری، بالم لب) موجود است.

نحوه استفاده از ضد آفتاب

ضد آفتاب فقط برای پوست استفاده می شود. برای استفاده از آن باید تمام دستورالعمل های روی بسته بندی محصول را رعایت کنید. کرم ضدآفتاب 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به طور کامل روی تمام نواحی در معرض پوست بمالید.

به عنوان یک دستورالعمل کلی، از 30 گرم برای پوشاندن کل بدن خود استفاده کنید. اگر برای مدت طولانی بیرون هستید، هر 2 ساعت یکبار ضد آفتاب بزنید. هنگام استفاده از ضد آفتاب به صورت خود مراقب باشید و از تماس آن با چشم خودداری کنید. اگر کرم ضد آفتاب وارد چشم‌هایتان شد، آن‌ها را کاملا با آب بشویید.

چند نکته کلیدی هنگام استفاده از ضد آفتاب

  • از کرم به مقدار کم استفاده کنید یا از مصرف آن بر روی پوست تحریک شده خودداری کنید.
  • برای نوزادان زیر 6 ماه از کرم ضد آفتاب استفاده نکنید. مگر اینکه توسط پزشک تجویز شده باشد. بهتر است نوزادان از نور خورشید دور بمانند و لباس های محافظ بپوشند (کلاه، پیراهن آستین بلند و غیره).
  • اگر آفتاب سوختگی شدید دارید یا فکر می کنید ممکن است مشکل پزشکی جدی داشته باشید، فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

برندهای خوب و محبوب ضد آفتاب

امروزه انواع مختلفی از ضد آفتاب ها در بازار وجود دارد. توصیه می کنیم از برندهای معتبر و با کیفیتی مانند My و Prime استفاده کنید.

ضد آفتاب خانگی

ضد آفتاب خانگی بافت سبکی دارد و بر روی پوست سنگینی نمی کند. قابل استفاده برای 12 سال به بالا دارای تنوع رنگ و رنگ می باشد. عدد SPF این کرم متفاوت است و می توانید آن را انتخاب کنید.

برند مای سالهاست که یک برند آرایشی و بهداشتی بوده و در طول سالیان متمادی به دلیل کیفیت و استفاده مناسب توسط مصرف کنندگان موفقیت و محبوبیت زیادی کسب کرده است.

کرم ضدآفتاب

کرم رنگ کرم ضدآفتاب بافت سبک و پوشش دهی خوبی دارد که برای پوست های نسبتا چرب توصیه می شود. استفاده از این کرم چربی پوست شما را کنترل می کند.

برند پریم یکی از بهترین کیفیت ها را در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی دارد که یکی از دلایل شهرت و محبوبیت این برند کیفیت و کارایی محصولات آن است که در صورت عدم استفاده نه تنها مضر هستند بلکه خواص درمانی نیز دارند. . اثر.

فواید استفاده از ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب بدون شک یکی از موثرترین راه ها برای محافظت از پوست شما در برابر آسیب های خورشید است.

  1. ضد آفتاب به جلوگیری از آفتاب سوختگی کمک می کند. متأسفانه، بسیاری از ما می دانیم که آفتاب سوختگی چقدر می تواند دردناک باشد. کرم ضد آفتاب یک محصول ضروری است که به محافظت از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی کمک می کند. تعداد فاکتورهای محافظت کننده در برابر نور خورشید (SPF) میزان محافظتی که یک کرم ضد آفتاب در صورت استفاده صحیح ارائه می دهد را نشان می دهد. اگر پوست بدون ضد آفتاب در عرض 1 دقیقه بسوزد، یک ضد آفتاب با SPF 50 به این معنی است که 50 دقیقه طول می کشد تا همان پوست بسوزد.
  2. ضد آفتاب سرطان پوست را کاهش می دهد. نشان داده شده است که کرم ضد آفتاب خطر ابتلا به سرطان های پوست مانند ملانوما و کارسینوم سلول سنگفرشی (SCC) را کاهش می دهد و همچنین لکه های خورشیدی را که می تواند پیش درآمدی برای سرطان های پوست باشد، بهبود می بخشد.
  3. کرم ضد آفتاب به بدن شما کمک می کند از خود در برابر تهدیدات دیگر محافظت کند. هنگامی که پوست ما در اثر قرار گرفتن در معرض نور فرابنفش آسیب می بیند، سلول های ما در شناسایی و حمله به تهدیدات سیستم ایمنی کمتر موثر هستند. این کار بدن ما را برای مبارزه با بیماری ها سخت تر می کند و توانایی طبیعی خود درمانی بدن را کاهش می دهد. در وهله اول، استفاده منظم از کرم ضد آفتاب به محافظت از پوست در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش کمک می کند تا بتوانیم به بهترین شکل از سیستم ایمنی خود محافظت کنیم.
  4. کرم ضد آفتاب یکی از بهترین راه ها برای کاهش پیری زودرس است. استفاده از کرم‌های ضد آفتاب با کمک به حفظ بافت پوست و کاهش ظاهر آکنه، رگ‌های خونی کوچک، مناطق رنگدانه‌دار مانند کک و مک و خطوط ریز، موثرترین راه برای جلوگیری از پیری در نظر گرفته می‌شود. به راحتی می توانید بعد از مرطوب کردن و قبل از آرایش در برنامه زیبایی صبحگاهی خود از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. امروزه بسیاری از کرم های ضد آفتاب با کیفیت بالا در بازار وجود دارند که به طور خاص برای لایه برداری زیر کرم پودر شما طراحی شده اند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما