خرید مبل راحتی در فروشگاه اینترنتی دکورشاپ – زومیت

[ad_1]

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مبل چیست و یک مبل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ دکورشاپ به عنوان متخصص و تولید کننده لوازم دکوری منزل، از مبل بزرگ گرفته تا ساعت دیواری کوچک، می خواهد در مورد ویژگی های مناسب یک خانه صحبت کند. دیوان مطالب جالبی برای شما ارسال کنید. بنابراین، اگر قصد خرید مبل راحتی را دارید و به فکر خرید مبل جدید هستید، مفید است این مطلب را از دست ندهید..

تعریف مبل راحتی

کلمه مبل در لغت به معنای وسیله ای برای نشستن یا کمکی برای نشستن است، کلمه فرانسوی مبل ریشه در انگلستان دارد. ساختار کلی مبل یک مبل چهارپایه کم ارتفاع با روکش نرم است. مبل نیز برگرفته از همین تعریف و ساختار است و برای نشستن و پذیرایی از مهمانان استفاده می شود. باید بگوییم که قدمت مبل ها به زمان غارنشینان برمی گردد و نمونه اولیه مبل به شکل مدرن که برای چنین سازه ای طراحی شده است به سه هزار سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد..

تعاریف زیادی از مبل راحتی وجود دارد که از جمله آنها می توان به وسیله نشیمن با ویژگی راحتی اشاره کرد. مبل ها در سراسر جهان به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند: راحتی و کلاسیک. البته شایان ذکر است که مبلمان در ایران معمولا به سه دسته راحتی، استیل یا سلطنتی و کلاسیک تقسیم می شوند. مبل‌های استیل و کلاسیک تقریباً از یک خانواده هستند، اما تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد، مبل‌های راحت بر خلاف مبل‌های کلاسیک دسته‌های نسبتاً نرم، کم ارتفاع، پهن و بالشتکی دارند. از ویژگی های مهم آن ایجاد احساس راحتی و نرمی در پشت و صندلی است.. مبل یک داروی با انعطاف پذیری زیاد برای راحتی افراد است و به همین دلیل بسیاری این مبل را به مدل های دیگر ترجیح می دهند..

مبل دقیقا چیست؟

برای خرید یک مبل بادوام باید قبل از خرید تفاوت بین فرم و شمع، عمق صندلی، فنر، پارچه و موارد مشابه را بدانید. مبل یکی از گران ترین وسایل خانه است که سال هاست مورد استفاده خانواده ها قرار می گیرد. اگر مبل را برای استفاده موقت خریداری کرده اید، پس از مدتی می توانید آن را از اتاق نشیمن به اتاق نشیمن منتقل کنید، پس از مدتی آن را به طبقه همکف ببرید و در نهایت از خوابگاه خارج شوید. به راحتی می توان فهمید که یک دهه یا بیشتر از آن گذشته است و مبل به عنوان بخشی از زندگی شما پذیرفته شده است، پس بهتر است با انتخابی عاقلانه یک مبل باکیفیت انتخاب کنید تا سالیان سال دوام بیاورد.

چگونه از کیفیت مبل اطمینان حاصل کنیم؟

فروشگاه دکور

استحکام مبل را اندازه بگیرید، مبل های با کیفیت معمولا محکم و سنگین هستند. برای اندازه گیری استحکام مبل می توانید چند ضربه بزنید سپس گوشه آن را بلند کرده و تکان دهید اگر فکر می کنید مبل سبک است بهتر است آن را نخرید. مبل های ساخته شده از چوب های سخت مانند بلوط، توسکا، افرا یا تخته سه لا با کیفیت را انتخاب کنید. استفاده از ترکیب فنر و کمربند روی مبل کیفیت آن را نشان می دهد اما استفاده از فنرهای زیگزاگ می تواند راحتی مبل را افزایش دهد.

قاب و تقاطع ها را بررسی کنید

محل اتصال بهترین مبل دو بار میخکوب شده و گوشه ها چسب کافی دارند و به هم پیچ می شوند. در مبل های با کیفیت، پایه و فریم یک تکه بوده و پایه ها جدا به بدنه متصل نمی شوند. اما یکی از مزایای پایه جداشدنی این است که به راحتی از در عبور می کند.

به کوسن های صندلی دقت کنید

بالشتک های صندلی یکی از مواردی است که باید در هنگام انتخاب به آن توجه کنید. بیشتر تشک ها دارای هسته فوم پلی اورتان هستند. هرچه فوم متراکم تر باشد، سنگین تر است و ماندگاری بیشتری دارد. از تشک های سبک در مبل های سبک استفاده می شود. مبل های باکیفیت دارای تشک های کامپوزیت با فنر در وسط و روکش اسفنجی با کیفیت می باشند.

چگونه از مناسب بودن مبل راحتی برای دکوراسیون اتاق مطمئن شویم؟

اگر از دکورهای سنتی استفاده می کنید، بهتر است به دنبال مبل هایی با دسته گرد و همچنین پشتی برآمده و تشک های گره دار باشید. مبل های جدید تزئینات کمتر و خطوط واضح در پارچه های سبک تر دارند. هنگام خرید بهتر است ابعاد اتاق را در نظر بگیرید و ببینید چه مبلمانی برای آن منطقه بسیار مناسب است.

اگر بلاتکلیف هستید و نمی توانید تصمیم بگیرید، طرح اصلی را با استفاده از چسب کاغذ و نوار آبی برای نقاشی بکشید. اگر قصد دارید زمان زیادی را روی یک مبل راحتی بگذرانید، بهتر است فاصله بین این دو دسته را بررسی کنید تا سایز مناسبی داشته باشید. ضمناً بهتر است فقط به طول آن فکر نکنید، زیرا عرض دسته ها نیز بر روی فاصله بین دو دسته تأثیر می گذارد. اگر فضای کوچکی دارید، بهتر است یک مبل راحتی با دسته های کوتاه بخرید، زیرا ظاهر بهتری دارد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با تیم پشتیبانی دکور شاپ به شماره 66712475 تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شوید!

دوست دارید مبل شما برای چند نفر باشد؟

ظرفیت مبل مهم است، بنابراین اگر یک مبل با دو تشک خریداری کرده اید، انتظار نداشته باشید که بیش از دو نفر در آن جای بگیرند. برای جا دادن افراد بیشتر روی مبل، از مبل های سه مربع یا مبل های تشک بلند استفاده کنید. پشتی مبل راحتی معمولا یکی از دو نوع مختلف است. یا یک بالش با چند بالش قابل جابجایی یا پشتی است یا یک تکه است. مبل پشتی بالش راحت‌تر و شیک‌تر است، اما یک نکته منفی هم دارد، برای پر کردن کوسن‌ها باید سخت کار کنید. در غیر این صورت، اغلب کمی کج و نامرتب به نظر می رسد..

اندازه مبل راحتی

اندازه مبل متفاوت است، راحتی یک مبل متاثر از عوامل مختلفی مانند عمق مبل و زاویه پشتی است. شاید بپرسید چگونه می دانید عمق مناسب مبل چقدر است؟ ما به شما می گوییم که از تجربه خود کمک بگیرید. اگر مبل یا صندلی راحتی دارید، فاصله بین زانوها و جایی که پشتتان به پشت مبل می رسد را اندازه بگیرید و در هنگام خرید مبل این ابعاد را در نظر بگیرید.

رنگ مناسب مبل

همچنین انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم است، زیرا برای خرید یک مبل راحتی باید هزینه زیادی پرداخت کنید، احتمالاً قبل از اینکه از مد بیفتد، سال ها از استفاده از آن لذت خواهید برد. بهتر است پارچه ای بی رنگ برای مبل خود انتخاب کنید. با خرید بالش های رنگارنگ و شیک می توانید جلوه ای زیبا به مبل خود ببخشید. اگر کودک کوچکی دارید بهتر است از خرید مبل رنگ روشن خودداری کنید زیرا می تواند خیلی سریع مبل شما را کثیف کند و نظافت آن را سخت کند..

چگونه کیفیت ساخت یک مبل راحتی را پیدا کنیم؟

  • استحکام آن را بررسی کنید: مبل های باکیفیت سنگین تر از بقیه هستند. این مبل ها حتی از نظر ظاهری محکم هستند. برای کنترل مبل ابتدا یک چرخ را دور آن بچرخانید و آن را از یک گوشه بلند کنید و سپس کمی آن را در هوا تکان دهید. اگر مبل سبک است یا هنگام تاب خوردن لرزش کمی دارد، بدانید مبل بی کیفیت است و باید آن را خریداری کنید. جنس بدنه قاب نیز بسیار مهم است. فریم مبل های باکیفیت از چوب های طبیعی مستحکم مانند بلوط، توسکا، افرا، گردو، روسی و در برخی موارد مدل های تخته سه لا با کیفیت ساخته شده است.
  • فنر مبل: فنر مبل یکی دیگر از نکات بسیار مهمی است که قبل از خرید باید بررسی کنید. بهترین و بادوام ترین فنرها برای مبل، فنرهای چرخشی و همچنین فنرهای S یا سینوسی هستند. فنرهای چرخشی به صورت عمودی و مارپیچ در زیر بالشتک مبل قرار می گیرند، اما فنرهای سینوسی به صورت افقی و موازی با یکدیگر در کف مبل نصب می شوند. هر دو نوع فنر از استحکام بالایی برخوردار هستند و وزن زیادی را برای مدت طولانی تحمل می کنند. فنرهای کویل یکی دیگر از گزینه های کم هزینه و باکیفیت هستند. البته باید از فروشنده خواست تا نوع فنر مورد استفاده را تعیین کند.
  • بررسی سطح و تشک مبل: تشک مبل با کیفیت عمدتاً از فوم پلی یورتان صنعتی به همراه هسته داخلی آن ساخته شده است. هر چه چگالی فوم بیشتر باشد، سنگین‌تر و ماندگاری آن بیشتر می‌شود. در مبلمان ارزان فقط از فوم پلی یورتان استفاده می شود در حالی که در مبلمان با کیفیت یک روکش پارچه ای تترون یا داکرون دور فوم پلی اورتان کشیده شده و به فوم استحکام و راحتی بیشتری می بخشد. همچنین در برخی مبل ها به جای فوم صنعتی از اسفنج یا مو و موی حیوانات استفاده می شود که اصلا مناسب نیست و فقط در مبل های آنتیک یافت می شود.
  • کنترل کلاف و مفصل: بهترین مدل های مبل راحتی بادوام از چسب و پیچ درجه یک برای اتصال اتصالات مبل به یکدیگر استفاده می کنند. در مبل های ارزان قیمت به جای چسب و پیچ از منگنه یا میخ بزرگ برای چسباندن استفاده می شود. در مبل های با کیفیت بدنه و پایه مبل یک تکه است و با چسب و میخ به بدنه نمی چسبد. البته در برخی از مبل ها پایه ها با مکانیزمی از بدنه جدا می شوند تا مبل راحتی در بین فضاها حرکت کند و از ورودی عبور کند.

چگونه مبلمان مناسبی را با دکوراسیون منزل انتخاب کنیم؟

برای خرید مبل راحتی باید به سبک خانه خود نگاه کنید، اگر از دکوراسیون سنتی و کلاسیک استفاده می کنید که اکثر خانه های ایرانی به همین شکل چیده شده اند، بنابراین باید از مبل های راحتی یا مبل های چستر با دسته های منحنی و پشتی لمسی استفاده کنید. برای دکوراسیون های مدرن، سطح و سطح مبل باید عاری از تزئینات، صاف و یکدست باشد. به علاوه دسته مبل باید صاف و دارای حداقل انحنا باشد.

اندازه مبل به مساحت اتاق بستگی دارد. برای اطمینان، سایز مناسب مبل خود را با نوارهای رنگی موجود در اتاق مشخص کنید یا حتی می توانید این نوار را با یک سری وسایل مانند پشتی و بالش جایگزین کنید تا اندازه مبل مناسب داشته باشید. .

اگر قصد دارید از مبل راحتی برای خواب و استراحت استفاده کنید، باید بین دسته ها فضای کافی برای دراز کشیدن کامل وجود داشته باشد. از خود دسته مبل نیز می توان به عنوان بالش استفاده کرد. البته اگر فضای کمی در اختیار دارید باید به دسته مبل توجه کنید زیرا اغلب دسته مبل فضای زیادی بین مبل ها اشغال می کند. برای فضاهای کوچک، مبل های بدون دسته انتخاب بهتری هستند. این مبل ها اتاق شما را بزرگتر نشان می دهند.

رنگ مناسب را انتخاب کنید

از آنجایی که مبل ها برای ما هزینه زیادی دارند، رنگ آن باید به گونه ای باشد که بعد از مدتی از مد نرود. مطمئن ترین رنگ ها برای مبل ها رنگ های خنثی هستند. اگر پارچه مبل خنثی است، می توانید با افزودن بالش ها و بالش های رنگارنگ و چشم نواز، دکوراسیون خود را یکدست تر کنید. همچنین اگر کودک کوچکی در خانه دارید، بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنید تا کثیفی کمتری نشان داده شود. پارچه‌های مصنوعی معمولاً راحت‌تر تمیز می‌شوند و نیاز به نگهداری کمتری دارند، اما پارچه‌های طبیعی و پارچه‌های با بافت ظریف مانند چرم و مخمل در برابر پارگی و خراش بسیار مقاوم‌تر هستند.

امیدواریم با مطالعه این راهنمای خرید مبل راحتی توانسته باشید ذهنیت کامل یک مبل با کیفیت را به دست آورید. با توجه به نکات فوق می توانید یک مبل راحتی برای خود بخرید. مبل راحتی قیمت های متفاوتی دارد که با توجه به جزئیات ذکر شده هر کدام را می توان با توجه به سلیقه خود انتخاب کرد. در جشنواره های مختلف می توانید مبل راحتی بخرید زیرا تخفیف های مطلوبی دارند. یکی از این جشن ها فقط در دکورشاپ مهلت روز مادر دارد و فقط با 3 بهمن امتحانش ضرری ندارد!

از کجا یک مبل خوب بخریم؟

دکورشاپ یکی از به روزترین و جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوستر با هدف عرضه محصولات ایرانی فعالیت خود را آغاز کرد. دکورشاپ در زمینه لوستر، لوازم تزئینی، آباژور و مبلمان تخصص دارد. دکورشاپ با جمع آوری سبد خرید کامل از بهترین محصولات ایرانی و حمایت از تولید داخلی، هزینه های خرید لوستر مشتریان خود را کاهش داده است. مشتریان می توانند به جای خرید فیزیکی از بازار و صرف زمان زیاد، به راحتی ویترین و محصولات را با تمامی امکانات در دکورشاپ ببینند و با هم مقایسه کنند و در نهایت با تضمین شرایط ارسال و سلامت محصولات، با خیال راحت خرید کنند. . خرید راحت و بی دغدغه ما از شنبه تا جمعه در هر ساعت از شبانه روز باز هستیم. شما می توانید در هر زمان با شماره 66712475 تماس بگیرید و برای انتخاب مبل جدید خود از پشتیبانی دکورشاپ کمک رایگان بگیرید!

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما