خط دفاع ستاره ژاوی شکست خورد. من با چشمان بسته اعتماد دارم! :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811532 |
30 روز 1400 ساعت 18:45 صبح |
4,462 نتیجه |

2
نظرات

من از دمبله آن طور که صلاح می دانم استفاده خواهم کرد

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا تاکید کرد که تمامی دیدارهای تیم تحت هدایت او مانند فینال خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا پنجشنبه شب با وجود از دست دادن موقعیت های فراوان به خصوص توسط فران تورس، مقابل ناپولی در لیگ اروپا به تساوی یک بر یک رسید. حالا قبل از بازی والنسیا، ژاوی در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و مدعی شد که فران تورس بازیکنی تاثیرگذار برای بارسلونا در آینده خواهد بود.

دیدار با والنسیا: “هر مسابقه برای ما مانند یک فینال است. باید تا جایی که می توانیم آماده شویم و سبک بازی والنسیا را آنالیز کنیم. کسب سه امتیاز فردا برای ما بسیار مهم است. فکر می کنم باید با تمام قدرت بازی کنیم.” بوردالاس در والنسیا سبک دیگری را در پیش گرفت و مربی بزرگی است، ما مقابل آن خوب بازی کردیم، اما فردا باید تکرار کنیم که فردا آزمون مهمی در ورزشگاه سخت و مقابل حریف هجومی داریم.

اگر تصمیم می گرفتم ساعت بازی را به ساعت 21 تغییر می دادم چون شرایط فعلی بهترین سناریو بعد از یک مسابقه نیست. ریکاوری بازیکنان به دلیل خستگی سخت بوده است، اما برنامه اینگونه تنظیم شده است و هیچ شکایتی نداریم.»
عملکرد ضعیف فران تورس مقابل ناپولی: ما با او صحبت کردیم و من با تمام چشم به فران تورس اعتقاد دارم.

لوک دی یونگ در هفته های اخیر درخشیده است: “اعتماد به نفس متغیری است که همه چیز را تغییر می دهد. لوک 5 گل به ثمر رسانده است و از زمانی که من هدایت بارسلونا را بر عهده گرفتم عملکرد بسیار خوبی داشته است. او هر زمان که به او نیاز داشتیم عالی بود و دی یونگ استعداد فوق العاده ای دارد.”

احتمال حضور عثمان دمبله در ترکیب ثابت مقابل والنسیا: “شاید و اگر نه، عثمان در بین 11 بازیکن برتر روز پنجشنبه باشد. دمبله یکی از بازیکنان تیم است و زمانی که صلاح بدانم از او استفاده خواهم کرد. او زمانی که دمبله در زمین باشد موثر است. و “ما این کار را انجام خواهیم داد. بسیار مفید باشد.”

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد