درخواست کمک از بازیکنان برزیلی در اوکراین (عکس) – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812598 |
07 شهریور 1400 شهریور 10:58 |
5,544 بازدید |

0
نظرات

بازیکنان برزیلی شاغل در لیگ اوکراین اکنون با شرایط سختی در این کشور روبرو هستند.

به گزارش “ورزش سه”، حمله نظامی روسیه به اوکراین این کشور و ساکنان آن را در شرایط سختی قرار داد.
شهرهای بزرگ اوکراین مورد هدف روسیه قرار گرفته اند و شرایطی مشابه پایتخت اودسا و خارکف دارند. همه شهرهای بزرگ اوکراین یکی پس از دیگری سقوط می کنند.
این در حالی است که برخی از مردم این کشور نه تنها شهروندان اوکراینی هستند، بلکه برای کار به این کشور آمده اند و فوتبالیست های خارجی نیز در این دسته جای می گیرند.
برخی از این بازیکنان برزیلی هستند که در اوکراین بازی می کنند و اکنون در شرایطی قرار دارند که می تواند برای آنها مرگبار باشد زیرا صدای بمب و خمپاره در سطح شهر شنیده می شود.
با توجه به اینکه تمامی پروازهای این کشور لغو شده است، تنها راه خروج از این کشور با خودرو است، اما این مسیر نیز به دلیل خطرات فراوانی که برای رسیدن به مرز لهستان و اسلواکی وجود دارد، عملا غیرممکن به نظر می رسد.
حدود 30 بازیکن برزیلی در لیگ اوکراین حضور دارند که حدود 10 نفر از آنها در تیم دیناموکیف و شاختار بازی می کنند و روز گذشته با انتشار ویدئویی به همراه خانواده خود برای برون رفت از این وضعیت درخواست کمک کردند.
اما پنج بازیکن برزیلی اکنون در FC Volchansk در دسته دوم این کشور بازی می کنند که از دولت برزیل خواسته است تا به آنها کمک کند تا اوکراین را ترک کنند.

ویکتور آدام سیلوا، لوان بورخس، اندرسون دوس سانتوس، گابریل پاترزه و وندل راموس در یک آپارتمان اجاره ای در شهر خارکف در شرق اوکراین، نزدیک به مرز روسیه هستند.
یکی از اولین شهرهای مورد هدف روسیه، خارکف است که طبق آخرین اخبار، سربازان روسی وارد این شهر شدند. برزیلی‌ها می‌گویند که نمی‌توانستند وارد شهر شوند، صدای انفجار شنیدند و نگران بودند که ساختمانی که در آن زندگی می‌کردند مورد حمله قرار گیرد.
این زوج در ویدئویی که آدام و پاترز منتشر کرده اند، می گویند: «ما تقریباً یک کابوس می بینیم. ما نمی توانیم این شهر را ترک کنیم، زبان آنها را نمی دانیم، نمی توانیم ارتباط برقرار کنیم. “دو نفر از ما با سه خواب متناوب در شب زندگی می کنیم و اکنون هر سه ما می خوابیم و بیدار می شویم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.”
آنها در این ویدئو گفتند: “انفجارهای شدید وجود دارد.” حتی اگر چیز زیادی نبینید، می توانید صدا را به وضوح بشنوید. ما به کمک برزیل نیاز داریم زیرا هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.”
خانواده های بازیگران می گویند این پنج نفر در لیست افرادی بودند که سفارت برزیل برای اخراج آنها تلاش کرده بود اما به دلیل بسته شدن هواپیماهای مسافربری و درگیری در خیابان ها، برنامه دیپورت امکان پذیر نبود. شهروندان برزیلی

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما