تلاش‌های اپل برای بهبود ایمنی تپانچه‌های بادی در به‌روزرسانی جدید Find My Zumite

[ad_1]

مدتی است که در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر استفاده مجرمان از AirTag اپل برای ردیابی طعمه های خود به گوش می رسد. این شرکت اکنون اعلام کرده است که به روز رسانی های مختلفی را در شبکه Find My خود انجام می دهد تا تا حد امکان از این اتفاق جلوگیری کند.

به گفته اپل اینسایدر، غول فناوری کوپرتینویی تغییراتی را در به‌روزرسانی نرم‌افزاری Find My آتی اعمال کرده است. اعمال خواهد شد. یکی از آنها اضافه شدن یک هشدار جدید است که هنگام راه اندازی به کاربران هشدار می دهد.به اپل آیدی هر فردی به هم متصل است. همچنین یک اعلان نشان می دهد که این گجت فقط برای ردیابی وسایل شخصی طراحی شده است و استفاده از آن برای ردیابی افراد غیرقانونی است. یکی دیگر از قسمت هایی که به روز می شود، ویژگی «تشخیص لوازم جانبی ناشناخته» است. پس از ارتقاء قطعه مذکور، در صورتی که ایرتاگ یا دستگاه ردیاب دیگری بر اساس شبکه تعریف شده باشد پیدا کردن من کار می کند، کاربر مطلع می شود.

اپل همچنین سند پشتیبانی ردیابی هرزنامه خود را روز پنجشنبه به روز کرد تا برخی از ویژگی های امنیتی جدید موجود در کیسه هوا و سایر پیشرفت های Find My را اضافه کند.

هشدار تشخیص آیفون برای برچسب های ناشناس

در حالی که به‌زودی به‌روزرسانی‌های جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، سازنده آیفون فاش کرده است که در حال بررسی برخی تغییرات دیگر است که قصد دارد تا پایان سال 2022 ارائه کند. یکی از آنها یافته جدید حساس است

مقاله مرتبط:

کاربران آیفون 11، آیفون 12 و آیفون 13 امکان شناسایی و کشف دستگاه های ناخواسته را با جستجوی دقیق فراهم می کنند. اپل می‌گوید که در حال کار بر روی ویژگی دیگری است که به کاربران از وجود کیسه هوای ناخواسته در دستگاه iOS آنها هشدار می‌دهد. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد:ما محصولات خود را طوری طراحی می کنیم که تجربه ای عالی با در نظر گرفتن امنیت و حریم خصوصی ارائه دهیم.

کاربران اغلب از Irtags برای یافتن مکان دقیق دستگاه خود استفاده می کنند، اما گزارش هایی وجود دارد که برخی افراد سودجو از آنها برای ردیابی مخاطبین استفاده می کنند. اپل می گوید چنین مواردی نادر است، اما این شرکت در حال همکاری با مجریان قانون برای جلوگیری از چنین سوء استفاده هایی است. اپل درباره استفاده غیرقانونی از Irteg نوشت:

ایرتاگ برای کمک به افراد برای یافتن وسایل شخصی خود طراحی شده است، نه برای ردیابی خود یا اموال دیگران. ما به شدت هرگونه استفاده مخرب از محصولات خود را محکوم می کنیم.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما