داستان عجیب کلکسیونر توپ فرز آنفیلد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813238 |
19 اسفند 1400 19:18 |
490 بازدید |

0
نظرات

آقای گل لیگ جوانان امیدوار است جایگزین صلاح شود

وقتی متوجه شد می‌خواهیم با او مصاحبه کنیم، واکنش او یک لبخند بود.

به گزارش “ورزش سه”، اوکلی کانیر، مهاجم زیر 18 سال لیورپول، این روزها با سابقه ای بسیار جالب در صدر جدول گل های لیگ جوانان انگلیس قرار دارد. در اواسط می 1998، کلکسیونر معروف در بازی توپ است. شبی که لیورپول مجبور شد برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا معجزه کند تا شکست 3-0 خود مقابل بارسلونا در آنفیلد را جبران کند.
در حالی که لیورپول در نیمه اول یک گل و دو گل دیگر در ابتدای نیمه دوم دریافت کرد، بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید و لیورپول در دقیقه 79 از کرنر استفاده کرد. هنگامی که توپ پس از رفتن به گوشه به بیلبورد برخورد کرد و به زمین برگشت، اوکلی خیلی زود توپ را که در دست داشت به سمت آرنولد پرتاب کرد و توپ دیگر را از زمین بیرون آورد. این چالش به آرنولد فرصتی داد تا در شلوغی درون محوطه جریمه گلزنی کند و در حالی که همه منتظر کرنر زدن هندرسون بودند، اوریگی مقابل ترشتن مقتصد گلزنی کرد و لیورپول یک چهارم باورنکردنی را به ثمر رساند. .
اوکلی در حال حاضر عضو تیم زیر 18 سال لیورپول است و در حال حاضر با 18 گل بهترین گلزن لیگ جوانان انگلیس است.

سایت رسمی باشگاه لیورپول نیز مصاحبه ای با وی انجام داده است که در ادامه به همین دلیل می خوانید.
او بهترین توپ فوتبال در بزرگترین شب اروپایی لیورپول در آنفیلد است. فوتبالیست 14 ساله ای که با افتخار مدعی است اوریگی به او پاس گل داده است. گلی که حضور قرمزها در فینال لیگ قهرمانان 2019 و البته حضورشان در آکادمی را تضمین کرد. اما محصول آکادمی 17 ساله اکنون مصمم است در آینده کاری انجام دهد که آن شب تاریخی را به یکی از پرده های درخشان تیمی که او حمایت می کرد تبدیل کند.
این خاطره باعث افتخار من است، لحظه فوق العاده ای بود اما من می خواهم فوتبالیست باشم نه کلکسیونر!
او اکنون در مسیر درستی قرار دارد. این مهاجم که اولین قرارداد حرفه ای خود را در ماه جولای امضا کرد، تا ژانویه 23 گل برای تیم زیر 18 سال لیورپول به ثمر رساند.
برخی از داستان های او به خوبی شناخته شده است، اما جنبه های دیگر داستان او شامل فداکاری و انگیزه او برای تکامل است. در آستانه 15 سالگی زندگی او برای همیشه تغییر کرد. در دقیقه 79 بازی برگشت نیمه نهایی با بارسلونا، او به طور غیرمنتظره آن را برای ترنت الکساندر آرنولد در کنار کرنر فرستاد. شوت های دیویک اوریگی باعث شد که نام اوکلی کانر همیشه در یادها بماند.

در مورد اتفاقی که در آن شب افتاد، “من آن مکان را برای فضا و چیزهای دیگر انتخاب کردم. قبلاً چند بازی در دورتموند انجام دادم، مانند ضربه سر لورن (بازی تاریخی لیورپول). دورتموند با بازگشت رویایی بازیکنان باشگاه.) لورن مال من است. در گوشه ای که بودم جشن گرفتم. من واقعاً خوش شانس بودم که توپ را در اختیار داشتم! طبیعتاً لیورپول در حال شکست بود، بنابراین کمک مربی به کارل، مربی ما گفت: “ما بردیم! مجبور شدم به اتاق دیگری بروم زیرا افراد زیادی به سمت من می آمدند.» این هنوز کمی دیوانه است. افرادی که در شبکه های اجتماعی با من تماس می گیرند می گویند که اسطوره لیورپول هستند. اما اگر به آنچه ترنت با لیورپول انجام داده است نگاه کنید. یک تیم و لباس هایی که او برنده شده است، من دوست دارم این کار را انجام دهم. من نمی خواهم مانند آن باشم آیامنظور من را می فهمی؟”
او همچنین یک روز در حین تمرین با تیم اصلی در کمپ آکسا با یورگن کلوپ برخورد کوتاهی داشت. او با لبخندی بر لب گفت: باید از شما به خاطر کاری که انجام دادم (از نظر پیروزی برابر بارسا) تشکر کنم.


اما به جای تشکر از او با پول، راه را برای پیشرفت مهاجم هموار کرد زیرا در ماه‌های اخیر به او این فرصت داده شد که چشم‌های تیم بزرگسالان را به خود جلب کند. بازیکنی که در تابستان قرارداد جدیدش را امضا کرد، در شروع یک ماراتن حساس در مسیر پیشرفت، گلوله ای در سرش فرو رفت.
Canonier درباره قرارداد جدید خود در تابستان امسال گفت: “من چند گل به ثمر رساندم و می خواهم از جایی که الان هستم شروع کنم. امضای اولین قرارداد حرفه ای من یک معامله بزرگ بود. این چیزی بود.” .تجربه خیلی خوب (تمرین با یک تیم)، چند نفر زیر 18 سال با من آمدند، بنابراین من تنها نبودم اما بازیکنان واقعاً سقوط کردند، آنها خوب هستند و آنها خوب هستند، آنها خیلی خوب هستند. ، من آنها را از تلویزیون تماشا کردم اما وقتی آنها را در زندگی واقعی دیدم گفتم وای… تصور کنید تیاگو توپ را برمی دارد و همان کارهایی را که قبلا انجام می داد انجام می داد. آکادمی، باید زمین خورده باشی، نمی‌توانی وارد شوی و بعد از یک دیدار خوب با تیم A، خودت فکر کن که این خودت هستی!»
من قبلاً گل های بیشتری می زدم، شماره 10 بودم. بدم نمی آید برای بچه های دیگر فرصت ایجاد کنم و آنها را در موقعیتی قرار دهم که به موقعیت فکر کنم و نه فقط به خودم.» “من خوب بودم و گل زدم. در جوانی تورس را دوست داشتم، اما پس از رفتن او به چلسی، سوارز جایگزین او شد. من هر دوی آنها را دوست داشتم. آنها بهترین گلزنان و همیشه بازیکنان مصمم بودند و این باعث شد که من بخواهم که باشم. صادقانه بگویم، گل‌هایی که در بازی‌ها وجود دارد، از دور انداختن آن متنفرم! «من فقط می‌خواهم بهترین باشم. من باید مثبت فکر کنم و افکار منفی نداشته باشم. “


این یک موضع کلیدی خواهد بود زیرا او بر موفقیت های آینده تمرکز خواهد کرد و در نهایت برای چیزی غیر از انجام وظیفه خود در بازی معروف لیورپول و بارسلونا شناخته خواهد شد. “همه مردان می خواهند جام جوانان را ببرند، این یک جام بزرگ در کوتاه مدت است، اما در درازمدت تلاشی برای حضور در ترکیب اصلی لیورپول است. مثلث تهاجمی این تیم باورنکردنی است، اما امیدوارم در چند سال آینده وارد جام جهانی شوم. یا هر وقت بخواهم.»

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی