واتفورد 2 – 3 آرسنال; در راه بازگشت به لیگ قهرمانان – اسپور سه

[ad_1]

کد خبر: 1814023 |
24 اسفند 1400 19:25 |
535 نتیجه |

0
نظرات

آرسنال در دیداری سخت در واتفورد با نتیجه 2-3 پیروز شد.

به گزارش “ورزش سه”، بازیکنان در شبی که درخشش ستارگان جوان خود را در این تیم دیدند، با برتری 2-3 مقابل واتفورد به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوارترند و در رده چهارم قرار گرفتند. پایان فصل..

آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه 5 اولین گل خود را به ثمر رساند. حرکت تماشایی مارتین اودگارد و بوکایو ساکا در نهایت به ستاره نروژی آرسنال با یک ضربه دقیق درون محوطه جریمه واتفورد این شانس را داد تا بهترین گلزن باشد.

دقایقی بعد واتفورد از پشت محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی گرفت اما ضربه دیدنی آرون رمزدبل توسط آرون رمزدبل دفع شد.

با این حال واتفورد در دقیقه 11 بازی را به تساوی کشاند. با ارسال کیکو از سمت راست، کوچو هرناندز در میانه محوطه جریمه با یک ریباند فوق العاده و گل تساوی دروازه را باز کرد.

دقایقی بعد آرسنال روی پاس گرانیت آرسنال صاحب موقعیت شد و توماس می توانست برای گل دوم تیم پارتی گلزنی کند اما ضربه او از تیرک دروازه به بیرون رفت.

اما در اواسط نیمه اول آرسنال گل دوم را نیز به ثمر رساند. یک توپ ربایی خوب از باکایو ساکا و یک پاس درخشان به عقب و جلو الکساندر لاکازت به هافبک جوان انگلیسی کمک کرد تا با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه بازی را به تساوی بکشاند. اتفاق خاصی در گل های دو تیم نیفتاد و آرسنال با همان برتری 1-2 به رختکن رفت.

توپچی ها نیمه دوم را آغاز کردند و به سرعت گل سوم را به ثمر رساندند. الکساندر لاکازت بار دیگر در نقش مهاجم قرار گرفت و پاس پشت او با ضربه محکم و فوق العاده گابریل مارتینلی همراه شد که آرسنال را 1-3 از واتفورد پیش انداخت.

واتفورد در ادامه تلاش کرد تا آن را جبران کند و دقایقی بعد می توانست با یک پاس فمینیستی گل دوم خود را به ثمر برساند اما توپ پشت سر دنیس افتاد و موقعیت خوب برای تیم میزبان از دست رفت.

اما واتفورد در دقیقه 86 گل دوم خود را به ثمر رساند. سیسوکو با پاس هرناندز در موقعیتی دشوار و با زاویه باریک فرصت گلزنی داشت و با یک ضربه دقیق فاصله را به حداقل رساند. تلاش واتفورد برای گلزنی ناکام ماند و آرسنال در نهایت 2-3 پیروز شد.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما