گواردیولا: بله واکر مستحق سه پنالتی بود! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814377 |
17 مارس 1400 ساعت 17:24 |
4,497 نتیجه |

2
نظرات

من به اسپورتینگ احترام می گذارم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مستحق سه جلسه محرومیت است.

به گزارش “ورزش سه”، کایل واکر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و مقابل لایپزیگ مرتکب اشتباه جدی شد و یوفا این مدافع انگلیسی را 3 جلسه محروم کرد. پپ گواردیولا در آستانه بازی برگشت مقابل اسپورتینگ از وضعیت تیمش و غیبت تعداد قابل توجهی از بازیکنانش از جمله کایل واکر صحبت کرد.

پپ گواردیولا می گوید: “هدف ما پیروزی مقابل اسپورتینگ است. معمولا پرتغال با پورتو و بنفیکا بازی می کند و اسپورتینگ چند سال پیش واقعاً مشکلات زیادی داشت، اما افراد جدید در مدیریت شرایط را تغییر داده اند و اکنون اسپورتینگ در کنار سرمربی است.” قهرمانی را هم خیلی خوب به دست آورد. در بازی رفت خیلی سریع به گل رسیدیم و بعد از آن کنترل جریان بازی راحت بود. ما نتیجه خوبی گرفتیم، من برای رکورد اسپورتینگ احترام زیادی قائلم.”

شرایط رختکن منچسترسیتی: “ما تعداد زیادی بازیکن نداریم و فقط 14 نفر هستند. کایل ویر محروم است و ژائو کونسیچ بیمارو بیمار است. فوتبال غیرقابل پیش بینی است حتی اگر در این مسابقه نتیجه عجیبی گرفتیم. انتخاب زیادی برای تیم وجود ندارد. ” بهترین تیم ممکن برای پیروزی خواهد آمد. ما در این مقطع در شرایط سختی هستیم و نمی‌توانیم از تیم بخواهیم کاری شبیه به بازی یونایتد انجام دهد، اما سعی می‌کنیم در زمین بازی عالی انجام دهیم.»

اهداف سیتی در فصل جاری: ما در این فصل می‌توانیم هم لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان اروپا را ببریم، اما برای رسیدن به این هدف باید تیم را جمع کنیم. در غیر این صورت، با 14-15 بازیکن، شرایط بسیار سخت است و نمی‌توان این روند را ادامه داد.» ما تلاش کردیم و هر فصل برای هر دو جام می جنگیم، اما در حال حاضر فکر ما فقط بازی بعدی است و خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد گام به گام.”

تعلیق سنگین کایل واکر: “بله، این برای من مسخره به نظر می رسد، IT هم به نظر من درست نیست، IT هم به نظر من درست نیست. سزاوار محرومیت بود.”

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما