دانلود عکس از اینستاگرام به روش های مختلف | دیجیاتو

[ad_1]

اغلب اوقات کاربران نیاز به دانلود عکس های به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام دارند. متاسفانه اینستاگرام به قابلیت جداگانه ای برای دانلود محتوا مجهز نیست. اما به لطف برخی ترفندها و حتی امکانات داخلی نیز می توان انجام داد. دانلود عکس از اینستاگرام ظاهر شد. بدیهی است که ساده ترین راه برای ذخیره تصاویر اینستاگرام، گرفتن اسکرین شات از آنهاست. با این حال، این روش از کیفیت پایینی برخوردار است و ممکن است برای برخی اهداف مناسب نباشد.



دانلود عکس از اینستاگرام با دسترسی به تاریخچه

گاهی اوقات کاربران ممکن است نسخه اصلی فایل های ارسال شده در اینستاگرام را از دست بدهند یا از دوربین داخلی برنامه برای ذخیره آنها استفاده کنند. در چنین مواقعی باید تصاویر را دانلود کنید تا دوباره به آنها دسترسی پیدا کنید. اگرچه اینستاگرام ویژگی مستقلی برای دانلود عکس ها از فیدها ارائه نمی دهد. اما به مردم اجازه می دهد همه کارها را انجام دهند تاریخچه حساب خودتان را با هم بپذیرید. این مجموعه شامل تمامی پست ها، داستان ها، تصاویر و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در گذشته می باشد.

تنها روش رسمی دانلود از اینستاگرام، این روش و فقط امکان دسترسی به تصاویر پروفایل شخص را فراهم می کند. واضح است که اینستاگرام علاقه‌ای به ارائه چنین قابلیتی ندارد، اما به دلیل نگرانی‌های امنیتی و گزارش‌هایی مبنی بر نقض حریم خصوصی در مورد شرکت مادر فیسبوک، مجبور شد آن را عمومی کند. در خاتمه، اگر می‌خواهید عکس‌هایی را از سایر افراد یا صفحات اینستاگرام دانلود کنید، بهتر است به روش‌های دیگری که در زیر به آنها اشاره شده است بروید.

دانلود تاریخچه اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

1. برای شروع باید درخواست دانلود محتوای اکانت خود را از طریق اپلیکیشن یا وبسایت اینستاگرام ارسال کنید. با توجه به حجم بالای احتمالی این مجموعه پیشنهاد می شود از: نسخه وب اینستاگرام با کامپیوتر حرکت کنید

دانلود عکس از اینستاگرام

۲. پس از ورود به حساب کاربری خود در نسخه وب اینستاگرام، روی عکس حساب کاربری کلیک کنید تا به صفحه پروفایل بروید. حالا روی نماد چرخ دنده کلیک کنید و سپس از منوی کشویی گزینه Privacy & Security را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید صفحه را باز کنید تنظیمات (تنظیمات)، گزینه حریم خصوصی و امنیت از پنل سمت چپ انتخاب کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام

3. اکنون به صفحه Privacy Account هدایت خواهید شد. برای مشاهده بنر Data Download به پایین این صفحه بروید. سپس گزینه درخواست دانلود روی آن کلیک کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام

4. باید ادامه داد به برای دانلود وارد لینک دانلود شده و در نهایت روی دکمه درخواست دانلود کلیک کنید. در عرض 48 ساعت یک ایمیل با لینک دانلود سابقه حساب خود دریافت خواهید کرد.

دانلود تاریخچه اکانت اینستاگرام با موبایل

1. برای ارسال درخواست ارسال لینک تاریخچه دانلود از طریق موبایل ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و سپس به صفحه پروفایل خود نگاه کنید.

۲. روی نماد همبرگر در گوشه سمت راست بالا و سپس ضربه بزنید تنظیمات تنظیمات را انتخاب کنید).

بخش 3 را وارد کنید امنیت تبدیل شدن.

دانلود عکس از اینستاگرام

4. زیر گزینه Data and History دانلود داده ها دست نزن.

5. سپس آدرس ایمیل خود را وارد کنید درخواست کلید دانلود شير آب.

6. رمز عبور حساب و گزینه ها را وارد کنید بعد دست نزن. اکنون یک ایمیل با لینک دانلود سابقه حساب کاربری شما ظرف 48 ساعت برای شما ارسال خواهد شد.

عکس ها را در فایل دانلود شده پیدا کنید

پس از دریافت ایمیل از اینستاگرام، آن را باز کنید و گزینه Download Data کلیک. اگر ایمیل در یک پوشه هرزنامه باشد، ممکن است پیوندهای آن به دلایل امنیتی غیرفعال شوند. پس بهتر است آن را به صندوق اصلی انتقال دهید. اطلاعات حساب در قالب فایل ZIP ارائه شده است. پس ابتدا باید محتویات آن را استخراج کنید. (برداشتن) کردها پس از اتمام فرآیند استخراج، ساختاری مشابه تصویر زیر مشاهده خواهید کرد. عکس های حساب کاربری پوشه عکس پیدا می شود و با بازکردن آن می توانید موارد مورد نظر خود را دریافت کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام

دانلود عکس از اینستاگرام با کد منبع

راه دیگر برای دانلود عکس ها از اینستاگرام استفاده از کد منبع برای یافتن آدرس فایل ها است. باید اینطور باشد از طریق مرورگر و نسخه وب وارد حساب کاربری خود شوید. خوشبختانه برخلاف روش قبلی، کد منبع به شما امکان دانلود محتوا از حساب های دیگر را نیز می دهد.

1. ابتدا پست را با عکس مورد نظر در صفحه ای جداگانه باز کنید.

۲. سپس روی تصویر کلیک راست کرده و View Page Source یا را انتخاب کنید برای بررسی شير آب. این گزینه ممکن است بسته به مرورگر شما کمی متفاوت باشد.

3. باید الان باشد کلاس آدرس عکس را پیدا کنید اگر در قسمت قبل روی Review کلیک کنید، به طور خودکار به کلاس مربوطه هدایت می شوید.

قبل از جمله چهارم «Src» آدرس فایل اصلی پیدا شد. برای اطمینان از صحت لینک، کافی است نشانگر ماوس را روی پیوند حرکت دهید تا تصویر مربوطه را مشاهده کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام

5. لینک ذکر شده در قسمت قبل را کپی کرده و در یک پنجره جدید باز کنید. اکنون می توانید روی تصویر کلیک راست کرده و گزینه Save image as را انتخاب کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام با ابزارهای ویژه

روش هایی که در قسمت های قبل ذکر شد تا حدودی زمان بر است و ممکن است برای برخی افراد پیچیده به نظر برسد. در خاتمه، اگر نیاز به دانلود مداوم عکس از اینستاگرام دارید و می خواهید این کار را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام دهید، بهتر است به برنامه ها یا سایت های خاص مراجعه کنید. توجه داشته باشید که برخی از این سرویس ها برای عملکرد صحیح و دسترسی به محتوای صفحه خصوصی به اطلاعات حساب شما از جمله نام کاربری و رمز عبور نیاز دارند که ممکن است نگرانی های امنیتی ایجاد کند. با این حال، اگر می خواهید تصاویر صفحه عمومی را ذخیره کنید، نیازی به وارد کردن اطلاعات حساب ندارید.

تصاویر اینستاگرام را با خدمات آنلاین ذخیره کنید

سایت های دانلود اینستاگرام خوشبختانه یکی از محبوب ترین سرویس های کاربردی برای وارد کردن عکس و فیلم از شبکه اجتماعی است که نیازی به نصب هیچ برنامه ای ندارد. برای استفاده از امکانات آن کافیست به وب سایت سرویس مراجعه کنید و نیازی به وارد کردن اطلاعات کاربری ندارید. علاوه بر تصاویر، می توانید ویدیوها، داستان ها، ریل ها و IGTV را با آنها دانلود کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام

1. برای شروع به پست مورد نظر رفته و آدرس آن را کپی کنید. در نسخه وب اینستاگرام، روی نماد سه نقطه در گوشه پست کلیک کنید و سپس از منوی پاپ آپ گزینه Go to Post را انتخاب کنید تا لینک در نوار آدرس مرورگر ظاهر شود. روی نماد سه نقطه در برنامه اینستاگرام و سپس ضربه بزنید لینک را کپی کنید دست نزن.

۲. به یکی از سایت های ذکر شده در زیر بروید و لینکی که در قسمت قبل کپی کرده اید را در نوار آدرس وارد کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام

3. حالا روی دکمه دانلود (یا مشابه) کلیک کنید تا به فایل دسترسی پیدا کنید.

در زیر چند سایت محبوب برای دانلود محتوا از اینستاگرام آورده شده است. همچنین می توانید با جستجوی Instagram Downloader در گوگل به سایر خدمات مشابه دسترسی پیدا کنید.

  • igram.io
  • w3toys.com
  • snapinsta.app
  • instafinsta.com
  • instadownloader.com

تصاویر اینستاگرام را با برنامه ذخیره کنید

اپلیکیشن های ویژه مختلفی برای دانلود عکس و محتوا از اینستاگرام ساخته شده است که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید. ذخیره سازی سریع یکی از گزینه های محبوب در سیستم عامل اندروید که از طریق گوگل پلی قابل دانلود است. کاربران IOS همچنین می توانند به اپلیکیشن Reposter برای اینستاگرام مراجعه کنند.

1. پس از دانلود و نصب برنامه وارد شوید.

۲. پیوند کپی شده از پست را در نوار جستجوی برنامه وارد کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام

3. روی دکمه دانلود در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.

4. تصاویر مورد نظر خود را تیک بزنید و در نهایت گزینه Quick Download را انتخاب کنید.

FastSave
  • FastSave
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: برنامه های عکس و فیلم
  • سیستم عامل: اندروید
  • جلد: 5.8 مگابایت
بازنشر: برای اینستاگرام class=
  • بازنشر: برای اینستاگرام
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)
  • سازنده: بانک sro
  • سیستم عامل: iOS
  • جلد: 35 مگابایت

نرم افزار سفارشی ویندوز را از اینستاگرام دانلود کنید

نرم افزار Save-o-gram گزینه ای ویژه برای سیستم عامل ویندوز است که امکانات گسترده و کاملی را برای دانلود از اینستاگرام فراهم می کند. البته امکان استفاده دائمی و رایگان از برنامه وجود ندارد. با این حال، یک دوره آزمایشی 14 روزه برای کاربران در دسترس است. ویژگی های آن ممکن است شامل موارد زیر باشد: دانلود مستقل یا گروهی عکس ها در قالب فایل ZIP ارجاع داده می شوند. همچنین می توانید با وارد کردن نام کاربری یا هشتگ، تمام محتوای مرتبط را ذخیره کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه