دسترسی به توییتر در روسیه محدود شده است

[ad_1]

Netblocks تأیید می کند که کاربران مستقر در روسیه به این شبکه اجتماعی دسترسی دارند توییتر از بعدازظهر امروز ممنوع است. به نظر می رسد که قطعی در چندین ارائه دهنده خدمات مختلف مشاهده شده است و تحت تأثیر تهاجم اخیر به اوکراین قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رسمی وب سایت نت بلوکس، سرکوب توییتر در روسیه در شرایطی صورت گرفت که مقامات روسی با شرکت های صاحب شبکه های اجتماعی درگیر شدند. منشور این پلتفرم ها در تضاد هستند. داده های به دست آمده نشان می دهد که توییتر و سرورهای این شرکت از ساعت 12:30 به وقت ایران در شبکه های اصلی مخابراتی این کشور در دسترس است. اذیت شده بوده است.

البته کاربران روسی اکنون می توانند از محدودیت هایی برای تغییر خدمات IP خود استفاده کنند عراق انجام دادن. رگولاتور مخابرات روسیه دیروز اعلام کرد که می خواهد تبلیغات خبرگزاری های روسی را محدود کند. فیس بوکاین امر محدودیت هایی را برای مقابله به مثل علیه شبکه اجتماعی اعمال خواهد کرد.

محدودیت توییتر در روسیه

Netblocks وضعیت توییتر را در روسیه نظارت می کند

Netblocks وضعیت اینترنت و در دسترس بودن خدمات آنلاین را از طریق شبکه وب تحلیلی ارزیابی می کند. این برآوردها شامل محاسبات شانس است تأخیر در انتقال داده ها انواع مختلفی از وقفه ها و کنترل سطح دسترسی به خدمات مختلف وجود دارد. این شرکت همچنین ممکن است از روش های تجزیه و تحلیل ترافیک و آزمایش استفاده کند. کتابچه راهنمای برای اطلاع از وضعیت شبکه در کشورها استفاده کنید.

نت بلاک یک شرکت نظارت بر اینترنت است که خود را در چهارراه حقوق دیجیتال، امنیت سایبری و حاکمیت سایبری می بیند. این شرکت ادعا می کند استقلال و فقدان جهت گیری سیاسی به ترویج دسترسی آزاد و منصفانه به اینترنت کمک می کند.

ساعاتی پیش توییتر اعلام کرد که پس از حمله روسیه به اوکراین، نمایش تبلیغات و پست های پیشنهادی در این دو کشور را متوقف می کند تا اطلاعات دقیق و حیاتی راحت تر برای کاربران قابل مشاهده باشد. این شرکت همچنین قول داده است که امنیت حساب های کاربری موثر را برای جلوگیری از حملات سایبری نظارت کند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما