کارتون سیمپسون ها برنده Super Bowl را نیز پیش بینی کرد

[ad_1]

کارتون سیمپسون ها یکی از محبوب ترین سریال های انیمیشن تاریخ تلویزیون است که البته توانایی وحشتناکی در پیش بینی رویدادهای آینده دارد. حالا به نظر می رسد این سریال در آستانه پیش بینی درست قهرمان سوپربول 2022 است. با توجه به تصویر جدیدی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، فرنچایز سیمپسون ها ظاهراً پیش بینی می کند که تیم سینسیناتی بنگال امسال قهرمان سوپربول خواهد شد. بازی فینال سوپربول امروز ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد. در فیلم‌های ویروسی، هومر به عنوان یکی از پیشروان سوپر بول دیده می‌شود، پیراهن خود را بلند کرده و روی شکمش نوشته «برو بنگال‌ها» و بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که بنگال‌های سینسیناتی به عنوان کارتون سیمپسون‌ها برنده شوند. در Super Bowl 2022 گفته شده است. .

کارتون سیمپسون ها برنده Super Bowl 2022 را نیز پیش بینی کرد

هومر نقش اصلی تیم بنگال را در قسمت هشتم از فصل شانزدهم سیمپسون ها، هومر و ند درود بر مری پاس که در سال 2005 پخش شد، بازی کرد. هومر به عنوان یکی از طرفداران بنگال ها دیده می شود که روی شکمش عبارت “Go Bengals” نوشته شده است. در این قسمت شاهد حضور ورزشکارانی چون لبرون جیمز، وارن سپ و یائو مینگ هستیم. پنجاه و ششمین بازی سوپربول امروز بین تیم های سینسیناتی بنگالز و لس آنجلس رامز در استادیوم SoFi در اینگلوود کالیفرنیا برگزار می شود و همه معتقدند تیم لس آنجلسی شانس بیشتری برای برد نسبت به حریف خود دارد.

کارتون سیمپسون ها برنده Super Bowl 2022 را نیز پیش بینی کرد

کارتون سیمپسون ها برنده Super Bowl 2022 را نیز پیش بینی کرد

کارتون سیمپسون ها برنده Super Bowl 2022 را نیز پیش بینی کرد

کارتون سیمپسون ها تاکنون رویدادهای زیادی مانند انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، شیوع ویروس کرونا، حملات 11 سپتامبر و ظهور گونه جدید Omicron را پیش بینی کرده است. پیش بینی های اخیر کارتونی سیمپسون ها شامل پرواز 11 جولای فضاپیمای ویرجین گالتیک ریچارد برانسون است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی های باورنکردنی از کارتون سیمپسون ها که در سال 2021 اتفاق افتاد

۱۱ قسمت دردسرساز و جنجالی کارتون سیمپسون ها که در کشورهای مختلف ممنوع شد

<!–

–>

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.