ناپولی 0-1 میلان: ژیرو گل 6 امتیازی – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814099 |
16 اسفند 1400 01:15 |
1,127 بازدید |

یکی
نظرات

میلان در خانه ناپولی را 1-0 شکست داد.

به گزارش “ورزش سه”، دو تیم نزدیک ترین پیروان اینتر در پیراهن قهرمانی امشب در ورزشگاه دیگو مارادونای ناپل به مصاف هم رفتند که در نهایت میلان با تک گل اولیویه ژیرو به پیروزی رسید.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و رحمانی با پاس اینسینیه در دقیقه 2 می توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند اما ضربه بد او از بالای دروازه به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد اخراج بن ناصر از محوطه جریمه ناپولی، میلان را به پنالتی متقاعد کرد، اما داور به آنها دستور داد تا به بازی ادامه دهند.
بازی به طور مساوی ادامه داشت و موقعیت خاصی در دروازه ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 21 نوبت به اوسیمن رسید که با یک ضربه خطرناک دروازه میلان را تهدید کند اما ضربه او وارد دروازه خارج نشد.

بازی با روندی مشابه قبل ادامه یافت و نیمه اول در حالی با تساوی 0-0 به پایان رسید که حملات دو تیم فرصت گل خاصی پیدا نکرد.
میلان نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی سریع به گل رسید. روی یک ضربه ایستگاهی، توپ مقابل کالابریا رفت و برگشت و در میانه ضربه توسط ژیرو متوقف شد که روی کرنر دروازه ناپولی آرام شد.

میلانی ها در دقیقه 55 خیلی به زدن گل دوم نزدیک بودند اما اوسپینا ضربه خطرناک بن ناصر را به هر نحو ممکن دفع کرد.
بازی به طور مساوی ادامه یافت و تیم میزبان تلاش کرد تا نتیجه را به تساوی بکشاند اما نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند. بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه اوسیمن در دقیقه 86 پیش افتاد اما ضربه او از زاویه نامناسب توسط مایک مانیان مهار شد.
یک دقیقه بعد همه چیز برای گل دوم میلان آماده بود اما پاسخ دیدنی اوسپینا مانع از گلزنی تئو هرناندز شد. هر دو تیم در دقایق پایانی برای گلزنی تلاش کردند و بازی با برتری یک بر صفر روسونری به پایان رسید.
میلان با این برد 60 امتیازی شد و با 58 امتیاز از اینتر صدرنشین شد. ناپولی با 57 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما