درخواست چلسی از دولت بگذار شرایط عادی شود! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1815349 |
23 شهریور 1400 شهریور 20:56 |
2,873 بازدید |

0
نظرات

چلسی از دولت انگلیس خواسته است تا به آنها اجازه دهد تا برای مسابقات آینده بلیت بفروشند.

به گزارش “ورزش سه”، تحریم های دولتی علیه رومن آبراموویچ باعث شد تا چلسی نتواند بلیت فروشی کند و مدیران این تیم خواستار تغییر این روند شده اند. چلسی در حال حاضر قادر به فروش بلیت های جدید به افراد نیست و تنها دارندگان بلیط های فصلی یا هوادارانی که در تاریخ 10 مارس قبل از تحریم ها از آبراموویچ بلیت خریداری کرده اند، می توانند در ورزشگاه استمفورد بریج به چلسی بپیوندند. این تیم روز چهارشنبه به فرانسه می رود تا با لیل در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و پس از آن در جام حذفی با میدلزبورو بازی کند.

با این حال، از آغاز تحریم، دولت بریتانیا یک بار مجوزی برای درآمدزایی به چلسی اعطا کرد و احتمال فروش بلیت و درآمد روز مسابقه را از 500,000 هزار به 900,000 هزار افزایش داد. اما چلسی برای اصلاح بیشتر تحریم های جدید دولت تلاش خواهد کرد تا بتواند به کار خود ادامه دهد.

چلسی در بیانیه ای اعلام کرد: ما به دولت فشار می آوریم تا به هواداران چلسی اجازه دهد بلیت بخرند. هر روز جلساتی برای یافتن راه حل های جدید برگزار می شود. علاوه بر این، لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلیس در حال مذاکره با دولت در مورد یکپارچگی مسابقات در غیاب ورود هواداران چلسی هستند.

ما از ناامیدی شدید هواداران چلسی آگاه هستیم و هر کاری که بتوانیم برای حل این مشکل در اسرع وقت انجام خواهیم داد. ما منتظر مجوز بیشتر از سوی دولت برای فروش بلیط های بیشتر برای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در میدلزبرو هستیم.”

چلسی روز یکشنبه در ورزشگاه استمفورد بریج مقابل نیوکاسل با تک گل دقایق آخر کای هاوارتز قهرمان لیگ برتر شد، اولین بازی خانگی آبی های لندن پس از تحریم رومن آبراموویچ، و همه چیز تحت تاثیر رویداد جدید قرار گرفت.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما