مدیرعامل سایپا: برخی از استانداردهای 85 گانه غیرضروری است

[ad_1]

مدیر کل سایپا در آخرین نظر شما، اگر برخی استانداردهای غیر ضروری سازمان استاندارد حذف شده بودن قیمت خودرو در حال کاهش است او پیدا خواهد کرد. به گفته مدیرعامل جدید سایپا: در حالی که خودروسازان باید این استانداردها را رعایت کنند. 70 درصد وسایل نقلیه ای که در داخل کشور تردد می کنند، یورو 2 و کاربراتور در چنین مواقعی تولید خودرو 5 یورو “چرا اجباری است؟”

این صحبت های عجیب در شرایطی مطرح می شود که دلیل وجود خودروها و کاربراتورهای قدیمی در کشور، عملکرد کم و اتکای خودروسازان به فناوری های قدیمی در دهه گذشته بود که در حال حاضر منجر به هوای آلوده کلان شهرها و تحمیل شده است. هزاران تقسیمات میلیاردی برای سلامت شهروندان اما به نظر می رسد خودروسازان این ضعف را بهانه ای برای تداوم اشتباهات قبلی خود کرده اند.

مدیرعامل جدید سایپا

حتی در راستای آخرین اظهارات مدیرعامل سایپا وزارت صمت صحبت با سازمان استاندارد 85 استاندارد غیر ضروری را حذف کنید.

خودروسازان در صورتی که الزامات غیر ضروری از آنها حذف شود تولید خودرو مقرون به صرفه تر و این موضوع در نهایت باعث کاهش قیمت و بهبود کیفیت محصولات آنها خواهد شد.

در همین راستا تیموری در برنامه تلویزیونی «تهران 20» گفت: یکی از موضوعات تاثیرگذار در حوزه گرانی خودرو است. مطابق با استاندارد 85 به طور متوسط ​​1450 یورو به قیمت خودرو اضافه شد. در حالی که خودروسازان باید این استانداردها را رعایت کنند، 70 درصد وسایل نقلیه ای که در داخل کشور تردد می کنند، یورو 2 و کاربراتور در چنین مواقعی تولید خودرو 5 یورو “چرا اجباری است؟”

وی گفت: تولید اقتصادی حداقل روزانه خواهد بود. 1500 دستگاه خودرو تولید خواهد شد. سریع و شاهین از نظر فنی، اقتصادی و کیفی شرایط بهتری برای تولید اقتصادی دارند. بعد از این خودروها به سراغ سایر محصولات سایپا می رویم.»

مدیرعامل سایپا گفت: برای اینکه کیفیت و قیمت خودرو مقرون به صرفه و منطبق با شأن مردم باشد، باید موضوع تولید اقتصادی خودرو با جدیت پیگیری شود تا یک یا دو خودروی تولید انبوه با شرایط بهتر. “

آیا ایران خودرو و سایپا خودرو را به صورت مشترک تولید خواهد کرد؟

مدیرعامل سایپا مدعی شد اگر سرمایه گذاری مشترک در تولید خودرو با ایران خودرو با توجه به پتانسیل های طرفین، محصول نهایی تولید اقتصادی خواهد داشت. محصولی که باعث کاهش قیمت و افزایش کیفیت می شود.

تیموری گفت: سایپا و ایران خودرو می توانند از ظرفیت های یکدیگر برای تولید حدود 50 درصد قطعات خودرو استفاده کنند و در این شرایط تولید اقتصادی خودرو محقق می شود. گفت.

وی در پایان به موضوع واردات خودرو و چرایی برخی ایرادات پرداخت: موافقت گروه خودروسازی سایپا با واردات خودرو وی از این موضوع استقبال می کند و در صورت آزادسازی واردات خودرو، گروه سایپا قطعا واردات را برای مونتاژ برخی محصولات خارجی مطرح خواهد کرد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی