در نقطه جوش؛ عصبانی ترین رونالدو تاریخ! (عکس) – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1812684 |
07 شهریور 1400 شهریور 20:54 |
15,977 بازدید |

3
نظرات

شب سوپراستار تلخ؛

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد شانس خود را برای باز کردن دروازه واتفورد از دست داد.

به گزارش “ورزش سه”، نزدیک به دو ماه از آغاز سال 2022 می گذرد و کریستیانو رونالدو در دیدار منچستریونایتد مقابل برایتون تنها یک بار موفق به گلزنی شده است. اتفاقی که زمانی رکوردی غیرقابل تصور برای این بازیکن بود اما کریستیانو رونالدو در دیدار امروز مقابل واتفورد فرصت عالی گلزنی را از دست داد و از آن به عنوان ناکامی بزرگ اولدترافورد یاد می شود.

پیش از این در دقایق ابتدایی بازی، کریستیانو رونالدو فرصت خوبی برای گلزنی واتفورد داشت اما این بازیکن 37 ساله بدشانس بود و ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد. دقایقی بعد برونو فرناندز به باز شدن دروازه نزدیک شد اما ضربه او در مقابل دروازه به طرز عجیبی به کریستیانو رونالدو برخورد کرد و تبدیل به گل نشد تا بازیکنش به گل نرسد.

در اواسط نیمه دوم برونو این بار از سمت چپ وارد زمین شد و کریستیانو رونالدو را به بیرون فرستاد تا فرصت گلزنی دیگری به او بدهد، اما ضربه ضعیف و آرام او در مقابل دروازه تقریبا خالی به خط دفاعی واتفورد برخورد کرد و این را از دست داد. موقعیت درخشان رفته.

ستاره 37 ساله در ادامه مانند موارد قبلی دو موقعیت دیگر را از دست داد و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو امتیاز کلیدی را به واتفورد رده نوزدهم جدول لیگ برتر از دست داد. خود رونالدو با استفاده از این همه فرصت بسیار عصبی و ناراحت بود و واکنش های تند او را به همراه داشت.

با توجه به عقب افتادن بازی های آرسنال، وستهم و تاتنهام، کار شیاطین سرخ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت شده است و در صورت ماندن در اولدترافورد، کریستیانو رونالدو نزدیک به دو دهه دیگر این مسابقات را از دست خواهد داد. با استعداد و با اقتدار در بالای جدول امتیازات.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما