دوربین سامسونگ گلکسی S21 FE 5G در تست های DXOMARK امتیاز 120 را کسب کرد & Zomit

[ad_1]

سامسونگ با معرفی جدیدترین پرچمدار خود، اکنون بیش از هر زمان دیگری درگیر اخبار فناوری شده است. اما این بار متوجه خواهیم شد Galaxy S21 FE بیایید ببینیم دوربین در تست های DXOMARK چگونه امتیاز می گیرد.

تست Dxomark قدرت دوربین این دستگاه را آزمایش می کند. اما ابتدا بیایید نگاهی بیندازیم که Galaxy S21 FE کدام دوربین را به کاربران خود ارائه می دهد. ماژول دوربین سه گانه FE شامل دوربین اصلی انتظار می رود دوربین 12 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی فرابنفش و دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با وجود تراشه قدرتمندتر از S20 FE، تصاویر بهتری نسبت به نسل قبلی بگیرند.

ویژگی های اصلی دوربین Galaxy S 21 FE

  • اصلی: سنسور 12 مگاپیکسلی، لنز دیافراگم f / 1.8
  • فوق عریض: سنسور 12 مگاپیکسلی، لنز دیافراگم f/2.2
  • تله فوتو: سنسور 8 مگاپیکسلی، لنز دیافراگم f/2.0
  • چراغ LED
  • فیلمبرداری: 2160p با سرعت 30.60 فریم در ثانیه، 1080p با سرعت 30.60 فریم در ثانیه

پس از تست های مختلف، ویژگی های مثبت و منفی دوربین Galaxy S21 FA مشخص شد. از جنبه مثبت، نوردهی و کنتراست خوبی را ارائه می دهد. همچنین تصاویر داخلی و خارجی با رنگ زنده ثبت می شود که می تواند جلوه بهتری بدهد. در یک آزمایش، استحکام بوکه با نتایج رضایت بخشی مورد آزمایش قرار گرفت. در مجموع، دوربین این دستگاه فوکوس خودکار خوبی را هنگام ضبط ویدیو ارائه می دهد. همچنین قدرت تثبیت کننده ویدیو را برای صحنه های ثابت فراموش نکنید.

سلفی Galaxy S21 FE

همچنین نمی توان از عمق میدان محدود دوربین گوشی هوشمند چشم پوشی کرد. مشکل دیگر صدای بلندی است که در فیلم های ضبط شده در شرایط کم نور مشاهده می کنیم. یکی دیگر از نقاط ضعف شناسایی شده در طول آزمایش، نمایش رنگ نادرست هنگام بزرگنمایی بود. این فقط گاهی اوقات اتفاق می افتد. با این حال، ممکن است باعث نارضایتی کاربر شود. همچنین برخی ویدیوهای ضبط شده با کنتراست Zild از نوردهی خوبی برخوردار نیستند.

مقاله مرتبط:

Dxomark به عنوان یک نتیجه کلی از تست دوربین Galaxy S21 FAA، او نوشت:

دوربین سامسونگ گلکسی اس 21 FA (اسنپدراگون) با 120 امتیاز عملکرد رضایت بخشی دارد که آن را در جایگاه متوسط ​​در بخش پریمیوم قرار می دهد. این نتیجه یک امتیاز بیشتر از عملکرد S21 است که باعث می شود مدل FE جایگزینی عالی برای مدل استاندارد شود.در مجموع دوربین این دستگاه در سطح بسیار مشابهی با سایر مدل های سری S21 سامسونگ کار می کند. .

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.