دوربین Galaxy S22 Ultra در بررسی DxOMark امتیاز 131 را کسب کرد | دیجیاتو

[ad_1]

چند هفته پیش سامسونگ جدیدترین سری پرچمدار خود را معرفی کرد گلکسی اس 22 نسخه دوربین DxOMark را معرفی کرد Exynos 2200 Galaxy S22 Ultra مورد بررسی قرار گرفت. این گوشی هوشمند DxOMark را بررسی می کند 131 امتیاز توانسته فاصله زیادی با بالای جدول داشته باشد.

پرچمدار سامسونگ DxOMark در رده عکاسی 134 امتیاز و در رده های زوم و ویدئو امتیاز 86 و 114 را به دست آورد. این دستگاه با کسب امتیاز کلی 131، آن را در رتبه سیزدهم در رتبه بندی DxOMark قرار می دهد که نسبت به محصولاتی مانند: پیکسل 6 و آیفون 13 پرو قرار می دهد.

در بالای رتبه بندی DxOMark هواوی پی 50 پرو این گوشی که با 144 امتیاز خودنمایی می کند، پس از آن پرچمدار قدرتمند شیائومی می 11 اولترا با 143 امتیاز قرار دارد. بنابراین آخرین دوربین پرچمدار سامسونگ حداقل در نسخه Exynos 2200 بدتر از رقبای خود عمل می کند.

عملکرد دوربین Ultra Galaxy S22

ابتدا نگاهی به ویژگی های دوربین پرچمدار سامسونگ می اندازیم. این گوشی هوشمند سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز به 0.8 میکرومتر با اندازه پیکسل 1.8 اینچ و لرزشگیر اپتیکال است. گلکسی اس 22 اولترا همچنین دارای دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر، دوربین پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابر و فوکوس خودکار لیزری است.

به گفته DxOMark، این گوشی هوشمند در همه شرایط از نظر تعادل رنگ سفید و دقت رنگ عملکرد خوبی دارد. علاوه بر این، ما با طیف گسترده ای از نوردهی های مناسب و پویا مواجه هستیم. از دیگر ویژگی‌های مثبت گلکسی اس 22 اولترا می‌توان به افکت بوکه طبیعی، رنگ‌های خوب و نوردهی زوم، فوکوس خودکار سریع و روان در فیلم‌ها، رنگ پوست خوب در فیلم‌ها و در نهایت عملکرد ضد لرزش خوب اشاره کرد.

در مقابل، Galaxy S22 Ultra عملکرد فوکوس خودکار خوبی برای عکاسی ندارد، جزئیات در قسمت‌های تاریک در تصاویر HDR از بین می‌روند، در اکثر شرایط نوری در معرض نویز هستیم و وضوح بین فریم‌های ویدیو ثابت نیست.

همه این ایرادات باعث شده است که سامسونگ نه تنها در رتبه بندی DxOMark در صدر قرار گیرد، بلکه در رتبه 10 برتر نیز قرار نگیرد. نمونه ای مجهز به تراشه انتظار می رود اسنپدراگون 8 نسل اول بهتر از او عمل کنید. همچنین لازم به ذکر است که پرچمدار جدید سامسونگ با نسخه اگزینوس مقایسه شده است. Galaxy S21 Ultra او با کسب 121 امتیاز پیشرفت چشمگیری داشت.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما