دوره های ویژه طراحی خودروهای هوشمند و برقی با تخفیف ویژه برای کاربران زومیت

[ad_1]

تا سال 2030، 40 درصد از فروش خودرو در بازار متعلق به خودروهای برقی خواهد بود. آیا دوست دارید بخشی از این آینده باشید؟ در دوره های تخفیف ویژه کاربران زومیت و پدال شرکت کنید.

ابتکارات جاده ای و کارتاک با همکاری دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش و پژوهش فناوری های خودروسازی در تلاش برای بازسازی و احیای ارتباط بین فعالان صنعت و دانشگاه هستند. کشور. . در گام های نخست، چالش ها و مشکلات صنعت کنونی امتحان شد و سپس اولویت با تقویت و تربیت استعدادهای همه علاقمندان به فناوری های دنیای خودرو شد.

اگر می خواهید مهارت های خود را در زمینه طراحی فناوری های هوشمند و وسایل نقلیه برقی بیاموزید و تقویت کنید، مدرسه زمستانی متشکل از 4 دوره 16 ساعته با مدرک معتبر دو زبانه از دانشگاه علم و صنعت ایران از روز پنجشنبه 12 اسفندماه آغاز می شود. در روزهای پنجشنبه و جمعه

محتوای این دوره ها عبارتند از:

دوره اصول طراحی خودروهای برقی

هدف کلی این دوره آشنایی با مبانی طراحی خودروهای برقی و مرور چند نمونه طراحی برای آشنایی با پرکاربردترین نرم افزارها در این زمینه و آشنایی با ذهن طراح است. در نهایت تلاش می شود تا با استفاده از نرم افزارهای تجاری و قدرتمند موجود، مطالعات لازم برای طراحی خودروهای برقی در اسرع وقت انجام شود.

دوره از دانشجو تا کارآفرین

هدف اصلی این دوره کسب دانش در مورد نحوه راه اندازی کسب و کار و شرکت است. در این دوره آموزشی در مورد موضوعاتی مانند نگرش کارآفرینی، یافتن و انتخاب ایده مناسب، مدیریت مالی و طراحی بوم مدل کسب و کار، مبانی راه اندازی و ترویج یک کسب و کار صحبت خواهیم کرد.

دوره شبیه سازی خودرو با نرم افزار کارسیم

هدف کلی این دوره داشتن اطلاعاتی در مورد فرآیند شبیه سازی دینامیک و کاربرد تست های دینامیک خودرو در نرم افزار CARSIM می باشد. همچنین با ابزارهای شبیه سازی خودرو و نحوه اعمال و مطالعه دینامیک خودرو آشنا خواهید شد. در نهایت با نحوه کار با پلتفرم چند منظوره شبیه سازی خودرو آشنا می شوید و مراحل طراحی پروژه و پایان نامه در زمینه کارتون و همچنین ارزیابی خودرو واقعی در شرایط غیرقابل دسترس را در آزمایشگاه فرا می گیرید.

عصر دیدن ماشین ها در ماشین های خودران

هدف کلی این دوره آشنایی با الگوریتم‌های بینایی ماشین و روش‌های مورد استفاده در خودروهای بدون راننده است. اهداف جزئی عبارتند از:

  • دانش عمومی دانشجویان در مورد پردازش تصویر و کاربردهای آن در علوم مختلف
  • معرفی ابزارهای توسعه یافته در زمینه بینایی ماشین و نحوه استفاده از آنها
  • پلتفرم های مختلف برنامه نویسی و نحوه استفاده از آنها برای توسعه و اجرای پروژه پردازش تصویر را بررسی کنید
  • بررسی الگوریتم های رایج در زمینه خودرو
  • تحقیق و کاربرد الگوریتم های مبتنی بر یادگیری برای تشخیص اشیا.

تمامی دوره ها بصورت کارگاهی و پروژه محور می باشد.

کد تخفیف 50% برای تمامی کاربران زومیت و پدال: Zoomit50

برای ثبت نام می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://formaloo.com/Cartech_iran

طراحی وبینار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره یک وبینار رایگان در روز دوشنبه 9 اسفند ماه بین ساعت 13 الی 15 برگزار می شود که توصیه می کنیم آن را از دست ندهید. آدرس شرکت وبینار:

https://meetingvc.iust.ac.ir/event-iust

همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با اساتید و اطلاع از محتویات دوره ها و برنامه های پیش رو، کانال اینستاگرام کارتک و روحراه را دنبال کنید.



[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما