رئال 3-0 آلاوس; طوفان کهکشانی 45 دقیقه :: تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1811576 |
01 شهریور 1400 شهریور 01:20 |
1,398 بازدید |

5
نظرات

باخت در پاری سن ژرمن فراموش شد

پس از یک نیمه بد، رئال مادرید موفق شد طوفانی به پا کند و آلاوس را با سه گل شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید صدرنشین لالیگا با شکست سه شنبه شب در سانتیاگو برنابئو مقابل پاری سن ژرمن در رده نوزدهم جدول قرار دارد. خیلی ها رویای یک پیروزی ساده برای رئال را در سر می پرورانند، به خصوص که میهمان پنج بازی خارج از خانه متوالی را باخت.

در نیمه اول رئال همان طور که انتظار می رفت تیم بهتری در زمین بود، اما به ندرت موفق به ایجاد موقعیت گلزنی شد و در واقع 100 درصد موقعیت برای گلزنی ایجاد نکرد.

از سوی دیگر آلاوس با اشتباه عجیب کاسیمیرو در دقیقه 25 فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه جیسون از درون محوطه به تیرک دروازه رفت. ریژو مهاجم آلاوس نیز در دقیقه 38 ضربه چپ رئال را تهدید کرد اما کورتوا توپ را مهار کرد.

یکی از معدود موقعیت های رئال در دستان دروازه بان بود که لوکا مودریچ از محوطه جریمه یک ضربه چپ زد و 45 دقیقه اول بدون گل به پایان رسید.

رئال نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و نشان داد که برای زدن گل اول بی صبرانه است. در ابتدا این داوید آلابا بود که دروازه آلاوس را زد اما دروازه بان همچنان توپ را در اختیار داشت.

در دقیقه 53 وینیسیوس با یک حرکت فنی مدافع حریف را جلو آورد و در یک بازی تک به تک توپ را به دروازه بان بازگرداند. در ریباند، کریم بنزما توپی را زد که مدافع از روی خط برگشته بود.

4 دقیقه بعد کاسیمیرو از چند قدمی ضربه ای به سمت دروازه زد.

با گل رئال بازی در دقیقه 62 به پایان رسید. آسنسیو توپ را از جناح راست وارد دروازه کرد و با پای چپ از بیرون محوطه جریمه به گوشه دروازه زد. او در بازی قبلی رئال مقابل گرانادا تک گل رئال را زده بود. گلدن یک دقیقه پیش در بازی تک به تک با پره پونس کورتوا توپ را به بیرون زد.

پاس سخت وینیسیوس در دقیقه 67 با ضربه سر میلیتائو همراه شد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

متاسفانه رئال در دقیقه 75 از رسیدن به گل دوم بازماند و ضربه کریم بنزما به تیر دروازه برخورد کرد اما گل دوم در دقیقه 80 به ثمر رسید.

کریم از سمت راست برای وینیسیوس توپ را وارد محوطه جریمه کرد و ستاره برزیلی با زیر بغل حساس کار را تمام کرد. ستاره فرانسوی در دقیقه 90 وظیفه خود را به پایان رساند و گل سوم رئال را به ثمر رساند.

روی پنالتی رودریگو این کریم بنزما بود که توپ را به تیرک دروازه زد تا سه گل رئال را به ثمر برساند.

در نهایت رئال با سه گل پیروز این دیدار شد و فاصله اش با سویا را موقتا به 7 امتیاز رساند.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.