دیوان عدالت اداری مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دیوان عدالت اداری 2 230 230

گواهی امضا به انگلیسی توسط دکتر مجتبی محمدی وکیل امور بین الملل، در دفتر حقوقی ایران وکیل، خدمات تایید و تصدیق گواهی امضاء با مهر انگلیسی، توسط وکیل پایه یک و عضو کانون بین‌المللی وکلا، دکتر مجتبی محمدی(مدیریت مجموعه) برای متقاضیان محترم ارائه میگردد. همکاری با وکلای پایه یک دادگستری در تمام دعاوی به موکلین ما در تسریع روند پرونده کمک بسیار زیادی میکند. و علاوه بر تجربه بالا، بر جدیدترین قوانین اشراف کامل دارند تا در دعاوی بهترین استفاده را نمایند. کمیسیون رأی خود را مستدل و مستند به تبصره ۱ ماده ۱۰۰ کرده در حالی که اگر دقت در محتویات و تخلفات صورت گرفته کنیم، موضوع مشمول تبصره دیگری از ماده ۱۰۰ است و استدلال کمیسیون مربوطه در صدور رای صحیح و درست نبوده است . خیر با توجه به این که نظام پزشکی یک واحد غیردولتی است، دیوان صلاحیت رسیدگی به آن را ندارد و پرونده‌ای که در این خصوص مطرح شود با قرار عدم استماع دعوا مواجه می‌شود.

  • در امور مربوط به دیوان عدالت اداری؛ نیاز مردم به وکیل مجرب و متخصص بیشتر احساس می شود.
  • وکیل دادگستری نیز می‌تواند مانند وکیل دیوان عدالت اداری، پرونده‌هاس مربوط به سازمان‌ و نهادها را رسیدگی و حل و فصل نماید.
  • شما می  توانید قبل از اینکه پرونده خود را به وکیل بسپارید با او مشورت کنید تا شما را در جریان تمام مراحل پرونده قرار دهند و به سوالات شما در رابطه با پرونده و مشکل حقوقی پاسخ دهند.
  • اگر به تصمیمات تامین اجتماعی معترض باشید و هیات های داخلی سازمان حق شما را ایفا نکند ، می توانید با یاری گرفتن از وکیل پایه یک دیوان و یا وکیل تامین اجتماعی  ، از آن سازمان شکایت کنید.

سئوالات حقوقی خود را در خصوص نحوه و چگونگی درخواست دستور موقت در دیوان عدالت اداری با شماره ۰۹۱۲۶۱۶۱۱۲۱ طرح نموده و پاسخ مقتضی و دقیق را از وکیل باسابقه دیوان عدالت اداری و وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری  دریافت دارید . رویه محور بودن برخی از دعاوی در دیوان عدالت و تابعیت شعب دیوان از آرای وحدت رویه و ایجاد رویه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری است، لذا حضور وکیل دیوان بسیار ضروری خواهد بود . وکیل متخصص در حوزه دعاوی دیوان ،با عنایت به اینکه با آخرین تغییرات آشنا می باشد میتواند با استناد به رویه ی دیوان در موارد مشابه ،حقوق موکلین خود را به شایستگی استیفا کرده و مانع تضیع حقوق موکل، به جهت عدم اطلاع از رویه دیوان شود.

در نتیجه پیشگیری بهتر از درمان است.دفتر حقوقی عدل داد این آمادگی را دارد که در تمام حوزه های حقوقی مشاوره ای قوی به هموطنان عزیز ارائه نماید تا بدین سان شخص، نیمی از راه موفقیت در پرونده را طی کند. در ابتدا لازم به توضیح است که دیوان عدالت اداری به عنوان عالی ترین مرجع اداری و مرجع تظلم خواهی اشخاص حقیقی یا حقوقی از تصمیمات و اقدامات واحدهای دولتی می باشد و در اصطلاح حقوقی مرجع عمومی است و تفاوت آن با سازمان بازرسی کل کشور این است که این سازمان، مسئولیت نظارت بر حسن اجرای قوانین در کشور را بر عهده دارد و یک مرجع عالی اختصاصی نظارتی است . برخی مسائل وجود دارند که برای حل آن ها نمی توان از وکیل عادی راهنمایی گرفت و حتما باید از وکلای دیوان عدالت بهره برد. در این مقاله قصد داریم این مسائل را مطرح کنیم و شیوه مشاوره گرفتن از وکیل دیوان را نیز بررسی کنیم. برای این کار ابتدا باید با مفاهیمی مثل دیوان عدالت اداری و وکیل دیوان آشنا شویم. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در مورد این گونه موضوعات را به شما عزیزان ارائه دهیم.

دیوان عدالت چیست؟

یک وکیل دیوان عدالت اداری می تواند با نوشتن لایحه قوی نتیجه پرونده را به نفع موکل خود تغییر دهد. دیوان عدالت اداری مطابق اصل ۱۷۳ قانون اساسی برای رسیدگی به اعتراضات و تخلفات اداری زیر نظر قوه قضائیه تاسیس شده است. دیوان عدالت ادارای از مراجع تخصصی قضائی می باشد و براساس قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری تنها قادر به رسیدگی به موارد معین شده می باشد که در ذیل به آنها می پردازیم. مرحله بعدی صدور رای توسط شعبه بدوی است که در اکثرا در قالب حکم به ورود شکایت و یا حکم به رد شکایت صادر می شود که هر دو این موارد مطابق با قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری قابل تجدیدنظر خواهی در شعب تجدیدنظر دیوان عدالت اداری می باشد. ممکن است در یک پرونده نیازی نباشد که وکیل مرتب به دادگاه مراجعه کند؛ در این موارد هزینه برای وکیل دیوان عدالت اداری، کمتر خواهد بود و قاعدتاً در صورت انجام کار بیشتر توسط وی، این هزینه نیز بیشتر خواهد شد.

برخی از این سایت ها رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر هزینه مشاوره دریافت می کنند. هنگامی که با یک وکیل به صورت آنلاین مشورت می کنید، معمولاً می توانید در مورد پرونده خاص خود مشاوره دریافت کنید. وکیل می تواند به شما بگوید که برای برنده شدن در پرونده خود چه مراحلی را باید انجام دهید. قبل از هر چیز لازم به ذکر است که در مراجع قضایی به دلیل اینکه دو طرف برای انجام امور خود دارای دلائل و مدارک بوده و اینکه دلائل کدام یک از آنهاادر نزد قاضی دارای اعتباری بیشتری می باشد محق شناخته می شود.

رسیدگی به تصمیمات قضائی قوه قضائیه و صرفا آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و تصمیمات رئیس قوه قضائیه و مصوبات و تصمیمات شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان و شورای‌عالی امنیت ملی از شمول این ماده خارج است. در مواردی که موکلین خانم، بدلایلی متقاضی وکیل خانم باشند، ما بهترین و ماهرترین وکیل خانم را در موسسه حقوقی داریم. تمام پرونده های موکلین بصورت جمعی از بهترین وکلای متخصص بررسی میشود تا بهترین نتیجه دریافت شود.

پیگیری هک تراست ولت امکان پذیر است؟ پیگیری سرقت ارز دیجیتال

بنابراین نیاز به وکیل متخصص در رسیدگی به تخلفات اداری بیش از پیش در جامعه احساس می شود. در واقع؛ وکیل رسیدگی به تخلفات اداری با روند قضایی اینگونه پرونده ها آشنایی کامل دارد و در کمترین زمان ممکن به حقوق موکل خود خواهد رسید. بر اساس ماده ۱ قانون رسیدگی به تخلفات اداری؛ در هر یک از نهادهای مشمول این قانون، هیأت هایی با عنوان «هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان» برای رسیدگی به تخلفات اداری تشکیل می شود.

شاید هنگامی که در مورد دیوان عالی کشور حرف می زنیم، اولین نکته ای که به ذهن افراد برسد، تجدید نظرخواهی و فرجام خواهی باشد؛ زیرا که اصلی ترین و مهم ترین وظیفه این مرجع قانونی رسیدگی به جریان این دست از پرونده ها می باشد. در این صفحه می توانید بهترین وکیل دیوان عدالت اداری باتجربه و متخصص دیوان عدالت با قبول حق الوکاله اقساط و نقد و مشاوره حقوقی رایگان در کمترین زمان ممکن را مشاهده نمایید. مشاوره تلفنی به صورت رایگان توسط وکیل پایه یک دادگستری که در امور دیوان عدالت تخصص داشته باشد امکان پذیر نیست. اما شما می توانید موضوع را به صورت تلفنی مطرح کنید و وکیل امکان موفقیت شما و اینکه آیا طرح دعوا در دیوان، منطقی هست یا خیر را پس از بررسی موضوع اعلام نماید. ولی ارائه راهکار و یا تنظیم شکوائیه رایگان و مشاوره رایگان توسط وکیل متخصص در دیوان عدالت اداری، به دور از واقعیت است و عموماً در فضای مجازی برای جذب دنبال کنندگان یا فریفتن عموم مردم بیان می شود.

به طور کل؛ افرادی که کارمند دولت هستند و یا افرادی که به هر دلیلی می خواهند برعلیه یکی از ارگان ها و یا نهاد های دولتی شکایت و طرح دعوی نمایند، لازم است به دیوان عدالت اداری مراجعه کنند. از آن جایی که اکثراً وکلای حقوقی نهاد های دولتی در جلسات و دادگاه های مربوط به آنها حضور به عمل می آورند؛ اگر افرادی که معمولاً در این گونه دعاوی خواهان هستند نتوانند از خواسته شان به خوبی دفاع کنند، محکوم خواهند شد. بنابراین؛ به متقاضیان عزیز توصیه می کنیم که حتماً از یک وکیل دعاوی دیوان عدالت اداری کمک گرفته و پرونده حقوقی خود را به او بسپارند. از آن جایی که دیوان عدالت اداری فقط در تهران واقع می باشد، ما به متقاضیان عزیز توصیه می کنیم؛ وکلایی را انتخاب نمایند که در تهران حضور داشته باشند.

شما می توانید برای مشاوره و تماس با وکیل دیوان عدالت اداری همین حالا با گروه آوای وکیل تماس بگیرید و به کسب اطلاعات لازم بپردازید. بنابراین وکیل دیوان عدالت اداری خوب می داند که بر اساس این ماده صرفا دعاوی مردم علیه ادارات و نهادهای مقرر در ماده 10 قابل طرح در دیوان می باشد ولی بالعکس دعاوی ادارات و نهادها علیه یکدیگر یا علیه مردم در دیوان عدالت اداری قابلیت طرح و رسیدگی ندارد. گروه وکلای سایا با پشتوانه علمی و تجربی غنی آماده ارائه خدمات حقوقی کاملاً تخصصی در زمینه دیوان عدالت و دعاوی مرتبط با آن است.

طی آزمونی که در دو سال اخیر برگزار شده عده زیادی از داوطلبان به نتیجه خود اعتراض داشتند. اگر شما هم جزو همین افراد هستید، می‌توانید شکایات خود را از طریق دیوان عدالت اداری تهران پیگیری کنید. ساکنین پایتخت معمولا برای پیگیری مشکلات خاصی به دیوان عدالت اداری تهران مراجعه می‌کنند. همچنین برخی پرونده‌ها در این دیوان رایج هستند که شاید سرعت انجام مراحل اداری را اندکی کاهش دهند. در این بخش قصد داریم تا شما را با برخی مشکلات رایج در دیوان عدالت تهران آشنا کنیم.

وکلای دیوان عدالت اداری

نحوه ی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری به جهت آن که دیوان عدالت اداری عالی ترین مرجع رسیدگی به دعاوی اداری می باشد نیازمند بهره مندی از یک وکیل دیوان عدالت اداری است. در این راستا موسسه حقوقی صدرا به عنوان یکی از موسسات حقوقی پیشرو در طرح شکایت و پیگیری دعاوی مربوط به دیوان عدالت اداری آماده خدمت رسانی به شما می باشد. دیوان عدالت اداری مرجع قانونی شکایت از اقدامات و تصمیمات غیرقانونی مراجع دولتی و شهرداری هاست. با توجه به این که نحوه رسیدگی به شکایات مردمی در دیوان عدالت اداری با سایر مراجع قضایی قدری تفاوت دارد از این رو وجود بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در تهران در پیگیری این پرونده لازم می باشد در حقیقت بهره مندی از وکیل موجب تسریع روند دادرسی و جلوگیری از هرگونه هزینه اضافه برای طرح مجدد دعوا در دیوان می شود. بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در ایران به واسطه سابقه  و تجربه ای که در این زمینه دارد تسلط کاملی بر قوانین و مقررات اداری داشته و این امر می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت پرونده داشته باشد. مراجع شبه قضایی به مراجعی گفته می شود که زیر نظر قوه مجریه تشکیل شده و در مواردی حکم صادر می نمایند.

ارکان اصلی ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری

فلذا نظر به عدم وجود قرارداد از دادگاه محترم استدعای صدور رأی مبنی بر نقض دادنامه می گردد. چرا که مبلغ ۴۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال مزد مبنای مذکور در رأی هیچگونه وجاهت قانونی ندارد. مشغول فعالیت بوده اند و در کل بازه زمانی کارکرد حقوق و مطالبات وی وفق تبصره ماده ۴۱ قانون کار یعنی حداقل حقوق اعلام از سوی وزارت کار محاسبه و پرداخت می گردیده است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به وکیل من (ثبت شده) می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

  • استدلال کمیسیون های ماده ۱۰۰ اولیه و نیز همعرض که به عنوان مثال اشعار می دارد گرمابه واحد بهداشتی و درمانی است و تغییر آن به کارگاه نقاشی تخلف محسوب می شود و نیز اعاده به وضع سابق را مورد حکم قرار داده است می تواند غیر صحیح و غیرموجه باشد و رأی کمیسیون با این استدلال نقض گردد.
  • زمانی که سخن از دیوان عالی کشور به میان می آید حتما با پرونده مهمی روبرو هستیم که بارها توسط قضات کشور در دادگاه های بدوی و تجدید نظر مورد بررسی واقع شده است.
  • عدم وصول پاسخ، مانع رسیدگی نیست و شعبه با توجه به مدارک موجود، به پرونده رسیدگی و مبادرت به صدور رأی می نماید.
  • لازم به ذکر است که اراء اداره تعزیرات قابلیت شکایت در دیوان را دارا می باشند.
  • برای انتخاب وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در ایران می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب سایت وکیل دیوان عدالت تماس حاصل فرمایید و پس از کسب اطلاعات دقیق ‌تر درباره پرونده‌هایی که در این مجموعه مورد بررسی قرار گرفته‌اند، یکی از وکلای متخصص این مجموعه را برای پرونده خود انتخاب کنید.

کمیسیون ماده ۱۰۰ یکی از مراجع قضایی اختصاصی در زمینه رسیدگی به تخلفات ساختمانی است. با توجه به اینکه رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری تابع مقررات و قوانین ویژه‌ای است، اگر این قوانین رعایت نشوند، می‌ توان به آرای صادر شده اعتراض نمود. اما برای این کار داشتن آگاهی درباره شیوه رسیدگی به پرونده‌ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ دیوان عدالت اداری، لازم است. زیرا افراد باید از حقوق فردی خود اطلاع داشته باشند و بتوانند با ارائه دلایل و اسناد کافی ثابت کنند که رأی صادر شده باید نقض شود و این تنها از عهده وکیل دیوان عدالت اداری بر می‌آید. گروه وکلای دیوان عدالت اداری در زمینه وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز خدمات ارائه می دهد. برای پیگیری شکایت در این دیوان همانند دیگر مراجع عمومی قضایی بایستی دادخواست خود را به آن مرجع ارائه دهید سپس دبیرخانه دیوان دادخواست مربوطه را ثبت کرده و رسید آن را به شما تحویل می دهد و روند رسیدگی آن شروع می گردد.

نحوه نقض رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری در دیوان

پرونده هایی که با صدور قرار عدم صلاحیت، از مراجع قضایی دیگر به دیوان ارسال می شود، نیازی به تقدیم دادخواست و پرداخت هزینه دادرسی ندارد. برای انکه بتوان وکالت پرونده خود را به وکیل دیوان عدالت اداری ارجاع داد، بهتر است در ابتدا به سراغ شرکت در جلسه مشاوره حقوقی با وکیل دیوان عدالت اداری رفت تا موضوع به طور دقیق مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد. در جلسه مشاوره حقوقی، متقاضیان می توانند تمام سوالات خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری از وکیل دیوان عدالت اداری بپرسند تا از میزان تسلط چنین فردی بر قوانین کشور آگاهی پیدا کنند و سپس وکالت پرونده خود را به او بسپارند. بنابراین به بیان ساده تر اگر بخواهیم بگوییم، وکیل دیوان عدالت اداری باید دارای پروانه وکالت، تخصص کافی در حوزه حقوق مدنی و اداری و البته تجربه لازم در این حوزه باشد.

وکلای دیوان عدالت اداری

قاضی ای که در طول فعالیت خود با پرونده های فراوانی رو به رو شده و آن ها را قضاوت کرده، با به دست آوردن تمامی اطلاعات ریز و درشت در دیوان، هنگام بازنشستگی اش به یک مشاور عالی در زمینه حقوقی تبدیل می‌شود. برای بهره مندی از مشاوره‌ی یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت برای حل پرونده تان، کافیست با موسسه های تهران طلاق و وکلای دیوان تماس بگیرید تا کارشناسان ما، با بررسی وضعیت پرونده، شما را بهترین قاضی بازنشسته در جهت حل مشکلتان ارجاع دهند. مطابق با قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت تظلم خواهی افراد جامعه از تصمیمات و اقدامات مراجع و یا ادارات دولتی یا وابسته به دولت و شهرداری ها در صلاحیت دیوان عدالت اداری می باشد . جهت ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری ابتدا می بایست مدارک و مستندات لازم و محکمه پسند جمع آوری گردد سپس در فرم های شکایت در دیوان عدالت اداری نسبت به تنظیم صحیح و دقیق فرم شکایت اقدام نمود و خواسته و عنوان شکایت را متناسب با موضوع تعیین نمود . به عنوان مثال اخذ یک دستور موقت با توجه به دلایل قانونی که در طرح شکایت مطرح می شود می تواند از تخریب یک ملک که توسط کمسیون ماده ۱۰۰ شهر داری ها حکم به تخریب آن صادر شده است جلوگیری نماید .

در خصوص مشکلات مربوط به املاک می‌توانید با کلیک بر روی مقاله وکیل ملکی به اطلاعات خوبی دست پیدا نمایید. بنابراین خود قانونگذار باید راه های سوء استفاده از این اهرم ها را پیش بینی و مسدود کند. با داشتن تخصص و تجربه تلاش در ارائه بهترین و تخصصی ترین خدمات  را به هموطنانمان داریم. با توجه به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای توسط نخبگان حقوق، حق الوکاله بسیار منصفانه ای دریافت میکنیم. ما مفتخریم به اینکه سنوات متمادی در راستای اجرای عدالت و در جهت نیل به اهداف موکلین سعی و تلاش نموده ایم و نتایج شایسته ای را به دست آورده ایم.

برای آگاهی از وظایف یک وکیل دیوان عدالت اداری، ابتدا باید با خود این شغل آشنا شویم. هنگامی که مردم به مشکلات حقوقی بر می‌خورند، سوالاتی برایشان پیش می‌آید که تنها یک فرد متخصص می‌تواند پاسخگوی آنها باشد. در چنین موقعیتی، وکیل دیوان عدالت اداری با برگزاری جلسات مشاوره، می‌تواند آنها را در جهت درستی در زمینه های حقوقی، هدایت کند. البته شایان ذکر است که  تخصص وکیل دیوان عدالت اداری علاوه بر تنظیم شکایت صحیح در این نیز می باشد که بتواند به صورت حضوری علی رغم غیر حضوری بودن رسیدگی در دیوان عدالت اداری با قاضی رسیدگی کننده صحبت نماید و ذهن ایشان را در خصوص موضوع شکایت روشن نماید .

  • ۲) اعتراض و شکایت به آراء و تصمیمات قطعی هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری و کمیسیون هایی مانند کمیسیون های مالیاتی، هیات حل اختلاف کارگر و کارفرما،کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها منحصراً از حیث نقض قوانین و مقررات یا مخالفت با آنها.
  • مطابق قانون به طرح دادخواست در دیوان عدالت اداری ، شکایت گفته می شود  و به شخصی که علیه یک نهاد دولتی در دیوان شکایت می کند ، شاکی گفته می شود .
  • به کمک لینک مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته  می توانید با وکیل 24 ساعته دیوان عدالت اداری ارتباط برقرار کنید.

کافی ست با مشاوران ما تماس گرفته و با وکلای خبره ما درباره شکایت در دیوان عدالت اداری مشورت کنید. دکتر مجتبی محمدی وکیل پایه یک دادگستری، دارای دکتری حقوق بین المللی و عضو کانون وکلای مرکز تهران، عضو کمیسیون داوری کانون وکلای مرکز، دارای مدرک وکالت بین المللی (IBA)، دارای مدرک داوری بین المللی اتاق بازرگان ایران و دارای مدرک فن بیان در مذاکرات بین المللی می باشد. با تماس با شماره تلفن و یا مراجعه به آدرس دفتر ارائه شده توسط دادگاه می توانید وکیل ضمانت شده و خبره را برای وکالت بیابید. اگر در پرونده های مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری به مشکل خورده اید و یا نیاز به دریافت مشاوره از وکیلی خبره و کاربلد در این زمینه دارید، با ما در تماس باشید. سپردن کار به یک وکیل متخصص و آشنا به کلیه قوانین و مقررات میتواند به شما برای گرفتن نتیجه و رای مطلوب کمک فراوانی نماید. گروه وکلای پارسا ابتدا پرونده‌های قضایی شما را بررسی و ارزیابی کرده، مشاوره‌های لازم را ارائه می‌کند.

  • جلسات رسیدگی در دیوان عدالت اداری بدون حضور طرفین انجام می شود اما در صورت لزوم می تواند طرفین را برای اخذ توضیح دعوت نماید وکیل متخصص دیوان عدالت اداری نیز میتواند در تمامی مراحل پرونده حاضر باشد  .
  • کلیه حقوق وب سایت برای موسسه حقوقی وکلای ایران زمین متخصص وکیل ملکی  محفوظ می باشد.
  • حضور در این مرجع عمومی اداری عموماً با توجه به موارد و نکاتی که مطرح شد الزامی نمی‌باشد و تنها در موارد ضروری و قابل تشخیص در قانون مورد تأیید می‌باشد، با این حال برای شما آدرس و شماره تلفن دیوان را قرار می‌دهیم که در صورت لزوم بتوانید از آن استفاده نمایید.
  • دیوان در این مرحله وارد رسیدگی ماهیتی می شود و اگر رای را مخالف قانون بداند ، با تعیین کارشناس بررسی میکند و رای میدهد .
  • اولین و مهم ترین وظیفه دیوان عدالت اداری رسیدگی به شکایات شهروندان علیه سازمان ها و نهادهای دولتی است، یعنی افرادی که نسبت به تصمیمات و اقدامات نهادهای دولتی و سازمان های وابسته به این نهادها شاکی هستند و می خواهند اعتراض کنند به سمت این نهاد می روند.

ایشان مشاوره حقوقی شرکت های معتبر را همچون کارگزاری های بورس، شرکت های لیزینگ بانک مرکزی و غیره را برعهده دارد و به عنوان یکی از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در تهران شناخته شده است. بهترین وکیل دیوان عدالت اداری کسی است که دارای پروانه وکالت باشد و دارای تجربه کافی در پرونده های مربوط به دیوان باشد. شاید برخی از وکلا ادعا داشته باشند که توانایی کافی در زمینه حل و فصل پرونده های مربوط به دیوان عدالت اداری را دارند اما حقیقت آن است که هر وکیل پایه یک دادگستری دارای تخصص کافی در این زمینه نیست و برای انتخاب بهترین وکیل دیوان عدالت اداری باید تحقیقات زیادی را در این زمینه انجام داد.

وکیل تامین اجتماعی کسی است که می تواند در زمینه این امور در دیوان عدالت اداری احقاق حق نماید. وکیل دیوان عدالت اداری باید بتواند صلاحیت خود را اثبات کند تا مردم به او اعتماد کنند و برای رسیدگی به پرونده‌های دیوان از او کمک بگیرند. افرادی که به عنوان بهترین وکیل دیوان عدالت فعالیت می‌کنند، باید تجربه بالایی داشته باشند تا بتوانند از موکل خود به خوبی دفاع کنند.

همانطور که در قسمت های قبلی این موضوع اشاره شد، در پرونده های دیوان عدالت اداری، طرف شکایت شما نهاد های دولتی هستند و این نهاد ها از وکلای حرفه ای و متخصص برای دفاعیات خود کمک می گیرند. گاهی دیده شده با وجود این که حق از لحاظ قانونی با فرد شاکی بوده است؛ اما چون شخص نتوانسته مدارک و اسناد معتبری دال بر حق بودن خواسته خود فراهم کند، دادگاه به نفع طرف مقابل رأی داده و حق فرد ضایع شده است. اما بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری با جمع آوری اسناد و مدارک قانونی برای دفاع از حقوق قانونی موکل خود، به او کمک می کند تا به حق خود برسد. همانطور که سایت دیوان عدالت اداری برای ثبت شکایات و رسیدگی به اعتراض‌ها و دادخواهی‌های اشخاص حقیقی و حقوقی فعالیت می‌کند، برخی از سایت‌های خصوصی هم هستند که با معرفی بهترین وکیل دیوان عدالت اداری به افراد کمک می‌کنند تا برای ثبت درخواست و شکایت خود بهترین وکلا را انتخاب کنند.

موسسه حقوقی عدل و حق با سابقه ای درخشان در زمینه انواع پرونده های حقوقی ، کیفری و … آماده کمک به شما مراجعه کنندگان عزیز می باشد. برابر ماده 20 قانون، رونوشت یا تصویر خوانا و گواهی شده اسناد و مدارک مورد استناد می بایست پیوست داد خواست شود و تصویر مدارک باید در دفاتر خدمات  قضایی یا دفاتر دیوان مستقر در مراکز استانها و یا دفاتر دادگاههای عمومی دفاتر اسناد رسمی یا وکیل شاکی یا واحد های دولتی و عمومی تصدیق شود. زمانی که پیچیدگی های قوانین اداری را دنبال می کنید، با داشتن یک متخصص در کنار خودتان که پشت کارها می ایستد، می توانید بدون نگرانی از خطرات غیر ضروری یا عدم اطمینان از رسیدن به نتیجه مطلوب، تنها روی دستیابی به اهداف خود تمرکز کنید. هنگامی که ما را به عنوان نماینده قانونی خود انتخاب می کنید، می توانید مطمئن باشید که در تمام مراحل قانونی همراه شما هستیم.

لذا هیات عمومی دیوان عدالت اداری نیز در آراء متعدد خود، اخذ جریمه دیرکرد یا خسارت تاخیر تادیه در پرداخت عوارض و جرایم دیرکرد ماده ۱۰۰ را غیرقانونی دانسته و مصوبات شورای شهر در این خصوص را ابطال نموده است. همچنین در مراجعه‌ی حضوری باید تمامی ماجرا را به صورت کامل برای بهترین وکیل دیوان عدالت اداری شرح دهید. وکیل نیز پس از بررسی پرونده‌ی شما و مطالعه‌ی مدارک موجود و استدلال با شما قراردادی منعقد می‌کند و وکالت پرونده‌ی شما را قبول می‌کند. دعاوی مربوط به دیوان عدالت اداری به صورت غیرحضوری رسیدگی می‌شود و نتیجه‌ی نهایی اعطا می‌شود.

دفتر گروه وکلای سایا در تهران (سعادت آباد) واقع است که جهت دریافت نشانی دقیق و هماهنگی و مراجعه با ما تماس بگیرید. براساس ماده ۲۴ قانون دیوان عدالت اداری شعبه رسیدگی کننده می تواند جهت انجام تحقیقات به سایر مراجع قضائی نیابت داده ویا ضابیطین قوه قضائیه یا مراجع اداری تحقیقات نماید . یکی از عوامل کلیدی که باید در هنگام انتخاب وکیل در نظر گرفت این است که آیا آنها ضمانتی در مورد خدمات خود ارائه می دهند یا خیر. یک وکیل دیوان عدالت اداری معمولاً این اطمینان را می دهد که هر کاری را که در چارچوب قانون ممکن است، انجام می دهد تا به شما کمک کند به نتیجه دلخواه خود برسید.

اگر به دنبال یک وکیل فوق العاده حرفه ای و سریع برای انجام امورات خود هستید، زمان را از دست ندهید! همین حالا با موسسه حقوقی وکلای پایتخت تماس بگیرید تا وکیلان حرفه ای ما در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند. در این قسمت لازم است به شما این نکته مهم و بسیار مهم را بگوییم که رسیدگی در شعب تجدید نظر مانند شعب بدوی به صورت غیر حضوری می باشد. ۱-ابتدا باید بدانیم که برابر تعریف مندرج در قوانین استخدام کشوری پست سازمانی مشتمل می‌شود در محلی که در سازمان و وزارتخانه ها و موسسات دولتی به طور مستمر برای یک شغل و ارجاع مستقیم در نظر گرفته شده است.

  • بدیهی است که به نسبت افزایش اهمیت پرونده های که به این مرجع ارجاع داده می شود رسیدگی به آن ها نیز تخصصی تر می شود و بدین منظور باید از افراد حرفه ای تری استفاده نمود که وکیل دیوان عدالت اداری یکی از این افراد می باشد.
  • یکی از مواردی که حضور یک وکیل دیوان  را در دعاوی مرتبط با دیوان ضروری می کند تشخیص صلاحیت دیوان است، در عبارت تصمیمات و اقدامات های مقامات دولتی که در ماده ۱۱ قانون دیوان عدالت اداری قید گردیده از نکات مهم در تشخیص صلاحیت دیوان  میباشد و باعث خروج.
  • مراجعه غیرحضوری با وکیل سبب می شود تا در وقت خود صرفه جویی کرده و کلیه امور حقوقی را به وکیل خود بسپارید.
  • دیوان عدالت اداری را می توان یکی از مهم ترین نهای قضایی کشور معرفی کرد که نقش بسیار مهمی در کشور ما ایفا می کند و پرونده های بسیار زیادی به این دیوان ارجاع داده می شود.
  • توجه داشته باشید که شاکی می تواند علاوه بر نشانی پستی، نشانی پست الکترونیکی یا شماره تلفن همراه یا نمابر خود را به منظور ابلاغ اوراق اعلام نماید که در این صورت امر ابلاغ به یکی از طرق مزبور کافی است.

علاوه براین موارد در دیوان عدالت اداری کلیه رسیدگی ها به صورت غیر حضوری بوده و افراد مانند شعبات دادگستری حق حضور در جلسه رسیدگی را نداشته و کلیه افرادی که در جلسه بخواهند از حقوق خود دفاع نمایند باید طی یک لایحه بتوانند حقوق خود را مطرح نموده و از حقوق خود دفاع بنماید. در خصوص شرایط اخذ وکیل برای پرونده های دیوان عدالت اداری، قابل ذکر است اگر قصد دارید علیه دولت یا یک نهاد عمومی شکایت کنید، باید قبل از هرگونه اقدام با یک وکیل متخصص در امور دیوان عدالت اداری مشورت کنید. دیوان عدالت اداری یک حوزه پیچیده از قانون است و داشتن یک وکیل مجرب در کنار شما مهم و تاثیرگذار خواهد بود که بتواند سیستم را هدایت کند و به شما کمک کند تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید. در حال حاضر افراد به شیوه های مختلفی می توانند با بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری ارتباط برقرار کنند. همچنین وجود سایت های معتبر کمک می کند که در کوتاه ترین زمان افراد تلفن بهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری دریافت نمایند.

به منظور رسیدگی به دعاوی و مشکلات یا اعتراضاتی که مردم نسبت به یک ارگان دولتی یا یک اداره دارند، مرجع اختصاصی ای به نام دیوان عدالت اداری تشکیل شده است که به این گونه دعاوی رسیدگی می کند. طرف شکایت پرونده های دیوان، ارگان ها و نهادهای دولتی هستند، که از وکلای حرفه ای و با تجربه برای پیگیری پرونده های خود کمک می گیرند. در بعضی پرونده ها گرچه حق با شاکی بوده اما به دلیل مهارت نداشتن شخص در جمع آوری مدرک،دادگاه به ضرر وی رای داده است، اما وکلای حرفه ای دیوان می توانند با ارائه مدارک مستند از حق موکل خود دفاع کنند و پرونده را به نفع وی به اتمام برسانند. موارد فوق، به عنوان صلاحیت های کلی دیوان عدالت اداری به شمار می روند که هر گونه موضوع شکایت که مرتبط با ماده 10 قانون مزبور باشد، در صلاحیت قانونی دیوان عدالت اداری خواهد بود. این شعب مسئول رسیدگی به دعاوی شهروندان علیه دولت می باشند؛ هر شعب این دیوان دارای یک رئیس و یک مشاور است؛ تصمیم نهایی در این شعب توسط رییس گرفته می شود و رئیس شعبه اول سمت ریاست کل دیوان عدالت اداری را دارد.

سومین روش که مطمئن ترین روش می باشد، شما میتوانید پرونده های خود را به وکلای با تجربه و مجرب صلح طلب بسپارید تا در کمترین زمان ممکن به پرونده های شما رسیدگی شود. بهترین وکیل دیوان عدالت اداری  شخصی است که همانند وکلای دیگر در دعاوی حقوقی به پرونده مراجعین خود رسیدگی کرده و سعی در گرفتن حق موکل خود دارد. با توجه تفاوت مقررات موجود در دیوان عدالت اداری نسبت به دیگر ارگان های قضایی نوع فعالیت وکیل باسابقه در امور این سازمان قضایی نسبت به سایر وکلا متفاوت می‌باشد. وکلای فعال در دیوان عدالت اداری تنها قادر هستند به شکایت‌ها و اعتراض‌های مربوط به ادارات و دستگاه‌های دولتی رسیدگی کنند. یعنی دقیقا زمانی که مردم یا کارمندان با نهادهایی مثل شهرداری ها‌،‌ کمیسیون‌های مختلف دولتی، سازمان‌های دولتی و… به مشکل بر می‌خورند، باید برای حل اختلاف ها و احقاق حقوقشان به وکیل دیوان عدالت اداری مراجعه ‌کنند تا آن‌ها را با قواعد حاکم در این سازمان ها و راه‌های اقدام جهت بازپس گیری حقوق خود آشنا کند.

موسسه حقوقی عدل آفرینان آرمان با بهره گیری از وکیل مجرب در این زمنیه و همچنین اخذ آرای مثبت در موضوعات مختلف دیوان عدالت اداری از جمله مباحثی که به شهرداری ها، هیئت تخلفات اداری کمیسیون بدوی و تجدیدنظر و آرای صادر شده از سوی مراجع شبه قضایی در رابطه با مالیات ها می تواند کمک زیادی به شما کند. گروه وکلای سایا مجموعه ای متشکل از بهترین وکیل های دیوان عدالت اداری هستند که با تسلط بر قوانین مرتبط با دیوان عدالت اداری راهگشای مراجعین در شکایت از ادارات دولتی هستند. وکیل دیوان عدالت اداری تضمینی است در دفاع از حقوق ضایع شده شهروندان در مراجعه به ارگان ها و ادارات دولتی. لذا موسسه حقوقی آبان با توجه به دانش و تخصص و تجربه عملی لازم بالغ بر 15 سال خود در این بخش،آماده ارائه جامع ترین خدمات تخصصی مشاوره ای و در صورت لزوم طرح دعاوی حقوقی و دفاع از حقوق شما عزیزان در دیوان عدالت اداری بعنوان عالی ترین مرجع نظارتی اداری قضایی کشور می باشد. در سازمانهای دولتی ، هیاتی وجود دارد که بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات اداری ، به امور تخلفی  کارمندان رسیدگی می کنند .

وکیل دیوان عدالت اداری بهتر از هر شخص دیگری می تواند تقاضای دستور موقت را تنظیم و تحویل مراجع ذیصلاح قانونی دهد. در مسائل مربوط به دیوان عدالت اداری، توصیه می شود افراد حتما از یک وکیل متخصص در این زمینه استفاده کنند. چرا که قوانین موجود در دعاوی قابل طرح در دیوان، در عین سادگی بسیار پراکنده و وسیع می باشند. همان طور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم رسیدگی به پرونده های دیوان عدالت اداری با سایر مراجع قضائی متفاوت است. دفاعیات در دیوان نیازمند این هستند که وکیل مربوطه به صورت کامل به روند رسیدگی به پرونده در شعبه های مختلف دیوان آگاهی داشته باشد.

اگر در پرونده ای که بین دو شخص دیگر مطرح بوده ، رسیدگی آن به پایان رسیده است و رای آن صادر شده است شما نمی توانید به عنوان ثالث وارد دعوی شوید چون دعوی تمام شده است . مثلا در قانون و مصوبات ، مشخص شده دیوان است که یک کمیسیون در چه وضعیت و چه شرایط و با چه مقدماتی می تواند ،وارد رسیدگی شود . در رسیدگی باید چه مواردی مثل معاینات را رعایت کند .در صورتیکه این نکات رعایت نشده باشد ، تصمیم قابل نقض است .

و دادخواست خود را درآن بخش ثبت نمایند وافراد حقیقی  وحقوقی برای پیگیری پرونده دردیوان عدالت اداری وهمچنین رسیدگی به اعتراضات خودواردسامانه ابلاغ الکترونیک قضایی می شوند. وکیل دیوان عدالت اداری در کرج می‌توانند در تمام مراحل رسیدگی به دعاوی و اعتراضات مشتریان خود در این دیوان حضور داشته باشند. آنها می‌توانند به عنوان نماینده مشتریان در جلسات دادگاه شرکت کنند، حقوق مشتریان را به دفاع کنند و ادله و مستندات لازم را در اختیار دادگاه قرار دهند. علاوه بر شرایط عمومی ناظر به انتخاب قضات، به‌ موجب ماده ۳ قانون دیوان عدالت اداری، مصوب ۱۳۸۵، قضات دیوان باید دارای ۱۵ سال سابقه کار قضایی باشند. البته مدت مذکور برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در یکی از گرایش‌های رشته حقوق یا مدارک حوزوی معادل، ۱۰ سال است.

ما در این مجموعه دارای وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری با سابقه هستیم که می توانند شما را در حل پرونده کمک کنند. از آنجایی که مباحث مربوط به دیوان بسیار تخصصی هستند توصیه میشود قبل از هر اقدامی با  یک وکیل دیوان عدالت اداری مشورت کنید تا از راهنمایی یک وکیل متخصص در این زمینه بهره مند شوید. دیوان عدالت اداری از شعب بدوی ، تجدید نظر ، هیات عمومی و هیات های تخصصی می باشد. هر شعبه بدوی دیوان از یک رییس یا دادرس علی البدل و هر شعبه تجدیدنظر از یک رییس و دو مستشار تشکیل میشود. گروه وکلای پایتخت یا وکیل دیوان، یکی دیگر از برجسته‌ترین موسسه‌های حقوقی است که به طور تخصصی در زمینه وکیل دیوان عدالت اداری فعالیت می‌کند.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.