رئال، بارسا و یوونتوس با نسخه دوم سوپرلیگ برمی گردند! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813209 |
19 اسفند 1400 15:42 |
19,943 بازدید |

یکی
نظرات

سوپرلیگ زنده است

در انگلیس، رئال، بارسا و یوونتوس شروع حرکت برای شماره 2 سوپرلیگ را اعلام کردند.

به گزارش “ورزش سه”، سوپرلیگ عملا هرگز نمرد. این معامله متوقف شد و سپس توسط رهبران یوفا مسدود شد، اما معامله اولیه همیشه یک امر مشترک بین سه باشگاهی است که عمدتاً در این پروژه مشارکت دارند. باقی. یوونتوس، بارسلونا، رئال مادرید. اکنون، تقریباً یک سال پس از آن شب طوفانی در 19 آوریل 2021، دوباره به صحبت در مورد مسابقاتی می پردازیم که ساختار، اهداف و قالب کلی آنها اصلاح شده است.

مطمئناً این خبر اطمینان‌بخشی در فوتبال بین‌المللی نیست زیرا جنگ قدرت بین این باشگاه‌ها و یوفا از سر گرفته خواهد شد. اولین گزارش‌ها از ستون‌های روزنامه‌های بریتانیا نشان می‌دهد که یووه، بارسلونا و رئال مادرید محتاطانه‌تر نزدیک می‌شوند، اما همچنان در تلاش هستند تا به اهداف قدیمی خود نزدیک‌تر شوند.

آندره آ آنیلی شماره یک یوونتوس نیز در حاشیه اجلاس بین المللی صنعت ورزش خواهد بود و ممکن است سوپرلیگ 2 پنجشنبه آینده در دستور کار قرار گیرد و مجددا پیشنهاد شود. پس از اینکه یووه دو غول اسپانیایی را در سوپرلیگ 1 گرد هم آورد و با یک هدف بزرگ به پایان رساند، عجیب است که انتظار می رود پروژه جدید چه تغییری نسبت به اول داشته باشد و طرفداران فوتبال به خصوص انگلیس چه واکنشی نشان دهند. یوفا مقابل هم قرار خواهد گرفت.

یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید قصد دارند جاه طلبی های خود را برای ترویج تولد یک سوپرلیگ فراگیر برای همه تجدید کنند. این مسابقات که دیگر محدود به قدرت های ثروتمند اروپا نیست، رویکردی دموکراتیک تر خواهد داشت. تورنمنتی که در آن باشگاه های متوسط ​​یا حتی ضعیف شانس حضور خواهند داشت.

هر سه باشگاه قطعاً دوباره در مقابل یوفا قرار خواهند گرفت. آنها همچنین دارای باشگاه های تحت حمایت دولت مانند پیاتزی هستند. آنها آن را علیه خود خواهند دید.

تلگراف گزارش می دهد که بخشی از سند جدید آماده ارسال است. گزارش ها حاکی از آن است که یوفا در تماس نزدیک با مالکان و اعضای هیئت مدیره این باشگاه های وابسته به دولت است. افرادی که حامی مسابقات تحت حمایت یوفا هستند. یوونتوس، بارسا و رئال با این سوال که چرا بیشتر درآمدهای حاصل از مسابقات اروپایی باید به چنین باشگاه‌هایی تعلق بگیرد، به ایده سوپرلیگ منجر شد.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه