رئال 3-1 پیوساجی: کریم، کریم، کریم! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814554 |
19 مارس 1400 01:29 |
41,483 بازدید |

32
نظرات

رئال مادرید در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه 3 بر یک پاری سن ژرمن را شکست داد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید در بازی امشب با یک گل با یک گل شکست خورد اما سه گل کریم بنزما در نیمه دوم در دیدار برگشت برای شاگردان کارلو آنچلوتی.

بازی را هجومی آغاز کرد، رئال مادرید در دقایق ابتدایی حملات بیشتری را روی دروازه حریف انجام داد اما اولین موقعیت جدی مسابقه توسط پاریسی ها در دقیقه 8 رقم خورد. امباپه در یک ضد حمله پیش افتاد اما ضربه او توسط کورتوا مهار شد.
حملات رئال ادامه داشت و کارواخال در دقیقه 12 با یک ضربه محکم شانس خود را امتحان کرد اما ضربه او به بیرون رفت.
یک دقیقه بعد به اشتباه میلیتائو، امباپه با کورتوا تک به تک شد اما ضربه او توسط دروازه بان رئال به بیرون رفت.

سپس بازیکنان PSG بودند که بیشتر توپ را در اختیار داشتند. در دقیقه 19 بازیکنان میهمان دو موقعیت متوالی داشتند که ضربه نیمار و پردس نتوانست به دروازه حریف برسد.
دو دقیقه بعد نیمار با یک ضربه نه چندان محکم شانس خود را برای همکاری با امباپه امتحان کرد اما توپ دقیقاً در همان جایی که کورتوا بود به بیرون رفت.
همه چیز برای گلزنی کریم بنزما در دقیقه 25 آماده به نظر می رسید اما پاسخ درخشان دوناروما مانع از تبدیل ضربه دیدنی کاپیتان رئال به گل شد.
حملات دو تیم موفق شد با پاس مندز در دقیقه 34 دروازه رئال را باز کند اما داور به دلیل آفساید بودن مندس گل را نپذیرفت.
یک دقیقه بعد بنزما می توانست اولین گل را برای خود به ثمر برساند اما ضربه سر توسط دوناروما در موقعیتی مناسب مهار شد.
امباپه در دقیقه 39 بالاخره موفق شد گل رئال را به ثمر برساند. در حالی که رئال مادرید برای یک حمله تمام عیار آماده می شد، امباپه با یک ضد حمله سریع از روی پاس نیمار پیش افتاد و داوید آلابا با یک ضربه دقیق دروازه را باز کرد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم شرایط خاصی را به همراه نداشت و این دوره با برتری یک بر صفر پاریسی ها به پایان رسید.

تا اینکه نیمه دوم با دو تیم متعادل آغاز شد، امباپه در دقیقه 54 بار دیگر برای رئال مادرید گلزنی کرد اما این گل به دلیل آفساید پذیرفته نشد.
سپس رئال مادرید ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 57 وینیسیوس با یک حرکت خوب می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او دقیقا همان جایی که دوناروما بود به بیرون رفت.
تلاش رئال مادرید برای تساوی در نهایت در دقیقه 61 با تقصیر دوناروما به گل رسید. دروازه بان PSG توپ را به پرس بنزما لو داد و وینیسیوس یک پاس گل بزرگ به موقع و 1-1 با یک ضربه کناری به بنزما داد.

رئال مادرید به امید جبران شکست پس از این گل بر شدت حملات خود افزود و وینیسیوس می توانست در دقیقه 73 گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او با ضربه ای وارد دروازه شد.
با این حال در دقیقه 76 بالاخره رئال به گل دوم رسید. مودریچ پس از پس گرفتن توپ از وینیسیوس، با یک پاس عمقی بنزما را در موقعیتی قرار داد و توانست با یک ضربه محکم دروازه پی اس جی را باز کند.

وقتی رئال به گل سوم رسید، پاریسی ها هنوز از شوک این گل بیرون نیامده بودند. تحت فشار شدید رئال مادرید بود که مارکینیوس مرتکب اشتباه شد و بنزما با یک ضربه مطمئن دروازه پاری سن ژرمن را برای سومین بار باز کرد.
پاریسی ها در دقایق باقی مانده تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه رئال ایجاد کنند. لیونل مسی در وقت تلف شده فقط از روی یک ضربه ایستگاهی می توانست گلزنی کند اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت و بازی با نتیجه 3-1 به سود رئال به پایان رسید.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما