رئال 4-1 سوسیداد; قدرت خود را قبل از رویارویی بزرگ نشان دهید – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813872 |
15 اسفند 1400 01:31 |
505 بازدید |

0
نظرات

شاگردان کارلتو به استقلال پاری سن ژرمن بازگشتند.

رئال مادرید در دیداری جذاب و دیدنی موفق شد با نتیجه ۴ بر یک رئال سوسیداد را شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید پس از شکست یک بر صفر مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دو برد در لالیگا به دست آورد و از ساعت 23:30 امشب در سانتیاگو برنابئو میزبان رئال مادرید بود. . سوسیداد چهار بازیکن دیگر آنچلوتی باید در دیدار برگشت مقابل پاریس بازی می کردند و امشب به دنبال پیروزی خانگی مقابل حریف سومی خود بودند.

رئال با 57 امتیاز و مقام اول وارد هفته بیست و هفتم لالیگا شد و رئال سوسیداد با 47 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. میزبان به دنبال یک برد برای افزایش برتری در رده دوم با سویا بود و میهمان سعی می کرد مبارزه سخت برنابئو را با دستان خود پر کند تا فاصله آنها با تیم های بالاتر بیشتر نشود.

این دیدار در حالی آغاز شد که دو تیم در دقایق ابتدایی به ارزیابی یکدیگر پرداختند. رئال در ده دقیقه ابتدایی چندین موقعیت نیمه اول داشت، اما مهمترین اتفاق در این دقایق، ضربه پنالتی دقیقه 8 سوسیداد بود که خطای کارواخال اعلام شد و با این وجود میشل اویرسابال در دقیقه 10 به گل رسید. تشخیص درست کورتوا تغییر کرده است.

بعد از گل سوسیداد، رئال تا دقیقه 30 موفق به ایجاد موقعیتی برای گلزنی این تیم نشد. در این بیست دقیقه تیم میهمان با فشار سنگین اجازه ایجاد چنین موقعیتی را به حریف نداد. یک پاس از سمت راست در دقیقه 35 به گل می رسید، اما بازیکنان مهاجم موفق نشدند روی این پاس خطرناک تأثیر بگذارند.

دو شوت دیدنی در پنج دقیقه آخر همه چیز را تغییر داد و رئال به عنوان تیم برنده راهی رختکن شد. مودریچ از پشت محوطه جریمه توپ را به کاماوینگا رساند و این بازیکن با ضربه ای غیرقابل مهار توپ را با پای چپ نشانه گرفت. ضربه دروازه بان سوسیداد نتوانست آن را مهار کند و توپ به زیبایی در گوشه سمت راست دروازه آرام شد.

این گل در دقیقه 40 به ثمر رسید و 3 دقیقه بعد لوکا مودریچ با پاس کریم بنزما به گل رسید و او بار دیگر با پای چپ از پشت محوطه جریمه توپ را به ثمر رساند که گل اول به خوبی به ثمر رسید و شاگردان کارلتو راهی رختکن شدند. . اتاق

نیمه دوم با پیروزی رئال آغاز شد و این تیم در دقیقه 53 با شوت زمینی بنزما به گل سوم می رسید اما دروازه بان سوسیداد به موقع پاسخ داد و توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 60 ریمیرو یک بار دیگر توپ بنزما را مهار کرد و این فاصله را به حداقل رساند. سومین تلاش کریم در نیمه دوم نتیجه داد و این بازیکن در دقیقه 69 با ضربه پا به گل رسید اما در این صحنه وینیسیوس را با کمک VAR آفساید اعلام کرد تا گل بنزما را دریافت کند.

دقایقی پس از گلزنی رئال توسط VAR، اشتباه بازیکن حریف مقابل وینیسیوس یک پنالتی به همراه داشت و کریم بنزما دوباره شانس خود را امتحان کرد. ستاره فرانسوی موفق به گلزنی شد و گل سوم رئال در دقیقه 75 به ثمر رسید. این بیستمین گل این فصل کریم بود. سه دقیقه بعد گل چهارم رئال بعد از یک تلاش تیمی به ثمر رسید. پاس خانگی زیبای کاسمیرو به کارواخال رسید و این بازیکن با یک پاس بیرونی توپ را به آسنسیو رساند که باعث شد بازیکن با زیربغلی ظریف فاصله را به سه گل برساند.

گل آسنسیو گل پایانی این دیدار بود و رئال در خانه با برتری چهار بر یک بازگشت قدرتمندی داشت و با سه برد و روحیه بالا مقابل پاری سن ژرمن به استقبال بازی حساس چهارشنبه شب رفت. شاگردان آنچلوتی با این برد 63 امتیازی شدند و فاصله خود با سویا را به 8 امتیاز رساندند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما