راز رسیدن ژاپن به جمع هشت تیم برتر جهان

[ad_1]

کد خبر: 1964588
20 سپتامبر 1402 در 04:39
222 بازدید

0
چشم انداز

ژاپن با خروج از آمریکای جنوبی از اروپا عبور کرد

تمام فکر و ذکر فوتبالیست ها و منتقدان ژاپنی که به فکر ورود به جمع 8 تیم برتر جهان هستند. هنوز احترامی قائل نیستند.

راز رسیدن ژاپن به جمع هشت تیم برتر جهان

به گزارش “وارگش سه”، شب گذشته تاکهیرو تومیاسو، مدافع میانی تیم فوتبال ژاپن و عضو باشگاه آرسنال، از هواداران ژاپنی خواست که پس از پیروزی چشمگیر 4-1 انتظار بیشتری از آنها داشته باشند و سامورایی ها هنوز باید در بازی بعدی بازی کنند. دو سه ماه او با رفتن به جام ملت های آسیا از تلاش این تیم و آرزوی آنها برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر جهان بدون توجه به موضوع صحبت کرد.

سرجیو ایچیگو یکی از منتقدان معروف فوتبال ژاپن است که در دهه 70 میلادی در آستانه بازی برای تیم ملی برزیل قرار گرفت. او که در آمریکا متولد شد، به ژاپن بازگشت و سال ها مفسر معروف رسانه های ورزشی ژاپن بوده است.

1923363

او در آخرین مقاله خود برد ژاپن مقابل آلمان را تحلیل کرد و سپس در مورد راه حلی که معتقد است آنها را به جمع 8 تیم برتر جهان می فرستد صحبت کرد.

آخرین مقاله سرجیو ایچیگو، “درست فوتبال بازی کن”، برداشت او از نحوه قرار گرفتن ژاپن در جمع 8 تیم برتر جهان است و کلید بازی در برابر تیم های آمریکای جنوبی است.

پیچ پرسپولیسدرست فوتبال بازی کن

این یک پیروزی در جنگ اطلاعاتی است. دفاع چپ حریف (آلمان) بهم ریخته بود. ایتو هافبک راست ژاپنی ها و سوگاوارا مدافع این تیم با دانستن این موضوع از قبل حمله کردند و از عوامل کلیدی دو گل تیم ملی در نیمه اول بودند. این برنامه در نیمه دوم ادامه یافت و کوبو دو پاس گل به آن سمت فرستاد، بنابراین هر چهار امتیاز ژاپن از سمت راست به دست آمد. مربی حریف (فلیک) نتوانست مشکل را حل کند و به احتمال زیاد اخراج خواهد شد (فلیک پس از انتشار این مقاله از آلمان اخراج شد).

1923365

ژاپن مطمئنا بعد از جام جهانی رشد کرده است. بازی در نیمه اول یکنواخت تر بود. اما ما بیشتر جنگیدیم و ادامه دادیم. در نیمه دوم به تیمی با 5 مدافع تبدیل شدیم، نه به این دلیل که چیز جدیدی را امتحان می کردیم. اما چون فقط می خواستیم برنده شویم. این استراتژی جواب داد و یک تصمیم حساب شده بود. از طرفی نزول آلمان تا مدتی ادامه خواهد داشت. آنها مهاجمی برای گلزنی نداشتند.

پیچ پرسپولیسراز رسیدن به جمع 8 تیم برتر جهان

ژاپن ثابت کرد که می تواند با تیم های اروپایی که روشمند بازی می کنند رقابت کند. چالش بعدی تیم های آمریکای جنوبی خواهند بود. تیم های آمریکای جنوبی هم اگر بخواهند سد 8 تیم برتر جام جهانی را بشکنند باید شکست بخورند. تیم های اروپایی از طریق استراتژی تلاش می کنند تا به گل و امتیاز بپردازند، اما تیم های آمریکای جنوبی به صورت انفرادی گلزنی می کنند.
تنها نکته مثبت در دیدار مقابل ژاپن این بود که سانه را از ادامه راه بازدارند. اما بسیاری از بازیکنان مانند سانه در آمریکای جنوبی هستند.

1923362

پیچ پرسپولیسژاپن چگونه می تواند بر چنین حریفانی غلبه کند؟

این بار آنها یک برد سریع مقابل آلمان به دست آوردند، اما نکته نگران کننده این است که ژاپن در هر سه بازی آخر خود مقابل تیم های آمریکای جنوبی شکست خورده است، در مجموع هیچ گلی به ثمر رسانده و 8 بازی را باخته است. (بازیکنان تیم، من از شما می خواهم که این ضعف را برطرف کنید تا به مرحله بعدی برسید!)

ژاپن در این تور اروپایی دو بازی مقابل آلمان و ترکیه انجام داد. آنها اغلب با تیم های اروپایی بازی نمی کنند، اما در آینده باید به فکر سفر به اروپا برای بازی با قدرت های آمریکای جنوبی باشند. اروگوئه و کلمبیا که در ماه مارس به ژاپن دعوت شدند، عملکرد کمتری داشتند، اگرچه ژاپن نتوانست مقابل آنها پیروز شود.

میزبانی بازی مقابل آرژانتین یا برزیل در اروپا ممکن است میلیاردها ین (واحد پول ژاپن) هزینه داشته باشد. با این حال، این یک سرمایه گذاری با “چشم انداز جدید” است و قطعا در سه سال آینده در جام جهانی 2026 (جام جهانی فوتبال در آمریکای شمالی و مرکزی) بازپرداخت خواهد کرد.

اتحادیه فوتبال ژاپن (JFA) در حال حاضر با مشکلات مالی مواجه است. با این حال فکر می کنم عملکرد تیم ملی ژاپن در جام جهانی 2026 بستگی به این دارد که آیا آنها بتوانند این سرمایه گذاری را انجام دهند.

به هر حال امروز مقابل آلمان پیروز شدیم. با اینکه بازیکنان ما طوری رفتار می‌کردند که انگار یک کار عادی انجام می‌دهند، اما پیروزی مثل این بود که زود بیدار شوند!

سرجیو ایچیگو – روزنامه نگار ورزشی

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما