رندر و مشخصات فنی دو گوشی میان رده مختلف از سری وان پلاس مشخص شد – زومیت

[ad_1]

وان پلاس با معرفی مدل های بسیار مشابه از سری رولینگ کاربران بسیاری را گیج کرده است. به عنوان مثال، بسیاری از مردم نمی توانند تفاوت بین مدل های نورد N10 5G و CE 2 5G را درک کنند. OnePlus همیشه گفته است که به هیچ چیز جز بهترین دستگاه ها رضایت نمی دهد. اما ظاهرا این شرکت بر روی دو مدل ارزان قیمت از سری نورد کار می کند.

به گزارش فون آرنا، به نظر می رسد وان پلاس روی دو مدل جدید از گوشی های سری رولینگ به نام های Rolling 2T و Rolling CE 2 Lite کار می کند. همانطور که از نامش پیداست، ظاهراً با نسخه ضعیف تری از Rolling 2 و CE 2 روبرو هستیم.

OnePlus Rolling 2T

رندر OnePlus Rolling 2t

به نظر می رسد 2T Rolling OnePlus به یک ماژول دوربین مستطیلی شامل دو بخش حلقه و دو چراغ LED مجهز خواهد شد. به نظر می رسد دوربین سه گانه این گوشی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین 2 مگاپیکسلی تک رنگ و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

گفته می شود OnePlus Rolling 2T دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی، تراشه سایز 1300 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند.

اگر 2T Rolling OnePlus مقرون به صرفه باشد و به طور گسترده در دسترس خریداران باشد، می تواند رقیب خوبی برای گوشی های مقرون به صرفه و مقرون به صرفه در بازار باشد. شایان ذکر است که OnePlus Rolling 2 هرگز در بازار ایالات متحده عرضه نشده است، به این معنی که نسخه T این دستگاه می تواند همان روند را دنبال کند.

نکته دیگر این است که پشتیبانی از 5G در 2T Rolling OnePlus ذکر نشده است. البته انتظار می رود این محصول با صفحه نمایش 90 هرتزی با وضوح فول اچ دی پلاس و دوربین سلفی قرار گرفته در بالای صفحه نمایش ارائه شود. سیستم عامل پیش فرض این گوشی OxygenOS مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود و از حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده خواهد کرد.

OnePlus Rolling CE 2 Lite 5G

رندر OnePlus Rolling ce 2 Lite 5g

مقالات مرتبط:

Rolling CE 2 Lite 5G صفحه نمایش 6.5 اینچی دارد و از شبکه های 5G نیز پشتیبانی می کند. گفته می شود این مدل به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 واتی مجهز می شود.

انتظار می رود CE 2 Lite OnePlus Roller که ظاهر راحت تری دارد و دوربین دوگانه پشتی دارد، عرضه شود. دوربین این گوشی از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. این امکان وجود دارد که صفحه نمایش این دستگاه از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند.

از دیگر ویژگی های مورد انتظار CE 2 Lite Rolling OnePlus می توان به پردازنده اسنپدراگون 695 و سیستم عامل پیش فرض OxygenOS مبتنی بر اندروید 12 اشاره کرد. گفته می شود احتمالا این مدل در بازار آمریکا نیز عرضه نخواهد شد. قیمت تخمینی این مدل در حدود 300 یورو است که این گوشی را به رقیبی شایسته برای سایر مدل های موجود در بازار برای محصولات مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما