رنگنیک: از روی فرش قرمز مادرید استقبال نمی کنیم! :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812010 |
03 مرداد 1400 شهریور 17:31 |
6,720 بازدید |

6
نظرات

نتیجه نهایی فردا مشخص نخواهد شد.

رالف رنگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد تاکید کرد که تیمش باید در بالاترین سطح مقابل اتلتیکو مادرید بازی کند.

به گزارش “ورزش سه”، شیاطین سرخ پس از فراز و نشیب هایی که در لیگ برتر در سال 2022 داشتند، حالا فردا شب در دیداری سخت در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو و مادرید خواهند رفت. رالف رنگنیک، سرمربی یونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی مدعی شد که همه بازیکنان تیم در بازی فردا شب استقبال نخواهند کرد.

مخالفت با اتلتیکو مادرید: “شما باید در تمام زمینه های ممکن در لیگ قهرمانان در بالاترین سطح باشید. ما بازیکنان را در چند روز گذشته بهبود بخشیده ایم و می توانیم بازیکنان جدیدی نیز بیاوریم. فردا می بینمت. شما باید از نظر روحی خوب باشید. “اگر نه خصمانه، خیلی احساسی آماده شوید. برخی از بازیکنان ما روی فرش قرمز مورد استقبال قرار نخواهند گرفت. فکر نمی کنم فردا نتیجه نهایی مشخص شود و همه چیز در بازی برگشت در اسکی مشخص شود. ترافورد.”

رویارویی با دیگو سیمئونه: او در سال‌های اخیر جام‌هایی با هویت متمایز و سبک بازی قابل‌شناختی کسب کرده است و فکر نمی‌کنم این روند در سال‌های اخیر تغییر کرده باشد. آنها همیشه جنبه احساسی به سبک بازی خود می‌دهند و این نشان دهنده شخصیت بازیکن است. مربی.

دیگو سیمئونه احتمالا یکی از بهترین مربیان اروپا از نظر افزایش هیجان در تیمش است. سبک مربیگری عملکرد تیم ها همیشه نشان دهنده احساسی است که او به تیم می دهد و ما باید سطح انرژی و احساسات را با جریان مسابقه هماهنگ کنیم. این یک برخورد فیزیکی و احساسی خواهد بود و ما باید از نظر روحی قوی باشیم و سعی کنیم تیمم را برای این چالش آماده کنیم.”

شانس رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا و بازی در روسیه: “هنوز راه زیادی تا فینال باقی مانده است. اگر می خواهیم به این هدف برسیم، ابتدا باید با اتلتیکو بازی کنیم. می دانیم که این آسان ترین قرعه کشی نیست و البته بستگی به یوفا و یوفا دارد. سیاستمداران باید همه ما، وضعیت نه تنها در انگلیس بلکه در اروپا نیز هست و امیدواریم بقیه جهان عصبی نشوند.

فکر می کنم در بازی های قبلی روحیه تیمی خود را نشان دادیم اما در نهایت همانطور که برونو فرناندز گفت همه چیز روی نتیجه درست متمرکز شده است. ما در دو بازی اخیر سه امتیاز را به خود اختصاص داده‌ایم و بازی مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا و بازی‌های بعدی لیگ برتر برای آینده مهم است.”

غیبت ادینسون کاوانی: “او با کاروان ما به مادرید نمی رود، کاوانی در یکی دو هفته گذشته تمرین نکرده است و نمی تواند بازی کند. کاوانی از ناحیه کشاله ران آسیب دیده است و تا زمانی که او به این بازیکن نرفته فشار آوردن به این بازیکن منطقی نیست. بازگشت به دویدن کامل.”

سرمربی یونایتد فصل آینده: “این سوال در مورد تابستان است. تمام تمرکز ما روی شرایط فعلی، شرایط فعلی و 12 بازی آینده در لیگ قهرمانان و لیگ برتر است. برای سایر موارد باید تا پایان فصل صبر کنید.”

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما