رنگنیک: رونالدو 70000 نفر را بلند می کند – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815069 |
21 اسفند 1400 23:53 |
3,520 بازدید |

0
نظرات

این بهترین نمایش ما بود.

رالف رنگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد، ادعا کرد که این بهترین نمایش یونایتد از زمان نیمکت نشینی بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، شیاطین سرخ در نهایت با تکیه بر نبوغ خیره کننده کریستیانو رونالدو و هت تریک او مقابل تاتنهام، در یک شب دو باخت مقابل تاتنهام، 2 بر 3 پیروز شدند. همانطور که انتظار می رفت، رالف رنگنیک به تمجید از این بازیکن پرداخت و مدعی شد رونالدو با حمایت این تیم توانسته در این دیدار بدرخشد.

واکنش بازیکنان یونایتد را بعد از نیمه دوم بد مقابل منچسترسیتی امروز در ورزشگاه اتحاد دیدیم. بیایید به جریان مسابقه برگردیم.

این نتیجه واقعا برای ما ارزشمند است. با توجه به کیفیت تیم حریف که خیلی خوب بود، احتمالاً امشب بهترین عملکردمان را در زمان حضورم روی نیمکت نشان دادیم. می دانستیم که باید این بازی را ببریم زیرا این سه امتیاز در بازی های بعدی به ما کمک می کند.

این بهترین عملکرد کریستیانو رونالدو از زمانی است که من هدایت منچستریونایتد را بر عهده گرفتم. او نه تنها با سه گلی که به ثمر رساند، بلکه با عملکردش در زمین و عزمش برای تیم، یک بار دیگر نشان داد که برای ما بازیکن بسیار مهمی است. رونالدو بازیکنی است که می تواند از 70 هزار هوادار حمایت کند، اما این به شکل حرکت های تیمی است و او فقط با حمایت تیم می تواند این کار را انجام دهد.

رونالدو امشب خیلی پرانرژی بازی کردیم. او همچنین زمانی که نیاز به دفاع داشتیم در کل تیم بود. این یک عملکرد عالی از سوی رونالدو و همچنین سایر اعضای تیم بود. رونالدو در تمرین روز پنج شنبه نشان داد که خوب و آماده است، بنابراین تصمیم گرفتم او را به ترکیب ثابت ببرم. انتظار داشتم رونالدو در بازی امشب گل بزند اما انتظار نداشتم هت تریک کند. البته من قبل از تمرین روز جمعه با او صحبت کردم و اوکریستیانو گفت که مشکل لگن او حل شده است و می تواند بازی کند.”

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما