ترسیب کربن مبتنی بر کربن ایده جدیدی برای دانشمندان برای مبارزه با گرمایش جهانی است. دیجیاتو

[ad_1]

ابتکار آمریکایی ایده جالبی را دنبال می کند و هدف آن مبارزه با گرمایش جهانی و تغییرات آب و هوایی از طریق سوزاندن زباله های کشاورزی مانند خرده چوب یا میوه های استفاده نشده است.

آی تی شروع کنید برنامه ریزی یک گونه جدید کارخانه سوخت قابلیت جذب و حذف دی اکسید کربن موجود در محیط را دارد گرم شدن کره زمین مبارزه کردن.

ایده شرکت «ذره»در زمینه های زیر در ایالات متحده آمریکا موجود است: زباله های کشاورزی موارد بیشتری وجود دارد، کار می کند. ایده کلی این است که بقایای کشاورزی و ضایعات، مانند خرده چوب یا میوه های استفاده نشده، می توانند تا دمای بالاتر گرم شوند. 1500 درجه فارنهایت گرم می شود. مقدار این گرما باید: هیدروژن و دی اکسید کربن تولید خواهد شد. Mote قصد دارد دی اکسید کربن تولید شده توسط یک فرآیند شیمیایی را جدا کند و آن را به عمق خاک، داخل سفره های آب نمک یا چاه های نفت تخلیه شده پمپ کند. از طرفی هیدروژن تولید شده در خودروهایی که محیط زیست را آلوده نمی کنند نیز استفاده می شود.

کربن جذب شده توسط گیاهان در این فرآیند باید به طور منظم در طول رشد ذخیره شود. برای پوشش هزینه های بالای این فرآیند باید هیدروژن نیز فروخته شود. موت می‌گوید: «این‌ها اولین کارخانه‌هایی هستند که توده‌های زباله را به هیدروژن تبدیل کرده و کربن ذخیره می‌کنند. پیش از این، دانشمندان در تلاش برای مبارزه با گرمایش زمین بودند تغییرات آب و هوا، شروع به جداسازی و جذب کربن کردیم. این روش به اختصار BECCS نامیده می شود.

گرم شدن کره زمین

این روش می تواند در دراز مدت میزان گازهای گلخانه ای موجود در جو را کاهش دهد. با این حال، انجام این کار مقرون به صرفه و قابل اعتماد چالش های جدی دارد.

گرمایش جهانی و چالش های آن

کارگردان «دان سانچز». آزمایشگاه حذف کربن دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید: «فرآیندی که Mote در نظر دارد از نظر فنی دشوار و پرهزینه است. این نیاز به پیشبرد دارد درمان صحیح زباله و تصفیه گاز بدون سوزاندن زباله. جمع آوری زباله از مکان های مختلف نیز هزینه بر است.

اما Mote می تواند رویکرد موثرتری داشته باشد. BECCS از آنجایی که سوخت حاصل از این روش بدون کربن است – در انواع دیگر روش ها، مقدار مشخصی کربن از سوخت همیشه وارد هوا می شود.

مک کندی، مدیر عامل Mote گفت: «امکانات مورد نیاز برای اجرای چنین طرحی را می توان طی چند سال با حمایت دولت ایجاد کرد. امیدواریم کارخانه‌های بیشتری در کالیفرنیا و بعداً در سراسر جهان از این روش برای حذف کربن و کمک به کنترل آن استفاده کنند. تغییرات آب و هوا برای استفاده. “

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما