رنگنیک: شگفت انگیز است که ما در اروپا در حال جنگ هستیم :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812517 |
06 شهریور 1400 شهریور 18:16 |
4010 بازدید |

2
نظرات

رالف رنگنیک، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که جنگ اوکراین از نظر همه یک فاجعه انسانی است.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس روز شنبه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف واتفورد خواهد رفت.
نشست خبری رانگنیک پیش از بازی تحت الشعاع اتفاقات دو روز اخیر و حمله نظامی روسیه به اوکراین قرار گرفت.
رنگنیک که قبلاً مدعی شده بود امیدوار است مکان فینال لیگ قهرمانان اروپا تغییر نکند، امروز در واکنش به انتقال فینال به پاریس به خبرنگاران گفت: “این وضعیت بسیار ناراحت کننده است. فکر می کنم همه موافق هستند. باورنکردنی است که ما در فینال هستیم. جنگ در اروپا تصمیم یوفا اجتناب ناپذیر است و “من فکر می کنم تصمیم درستی بود.”

وقتی از سرمربی آلمانی درباره تجربه کارش در روسیه پرسیده شد، گفت: “فکر می‌کنم همه در مورد آنچه اتفاق می‌افتد اتفاق نظر دارند. این یک فاجعه انسانی برای همه درگیر است. تا آنجا که من می‌دانم، وضعیت مسکو هنوز امن است، اما اینطور نیست. هیچ چیزی در کل وضعیت تغییر نمی کند.” من اخبار را دیده ام و امیدوارم این وضعیت هر چه زودتر به پایان برسد.”
این یک بازی بسیار مهم است، اما هر بازی ما در آینده به همان اندازه مهم است.”
رنگنیک با اشاره به اهمیت ماه مارس برای یونایتد گفت: این ماه می تواند ماه تعیین کننده ای برای ما باشد و باید در بازی ها یکی پس از دیگری حضور داشته باشیم. گفت. وظیفه ما این است که کاملاً از شر بازی قبلی خلاص شویم و در خانه در بالاترین سطح ممکن بازی کنیم. امیدواریم مقابل واتفورد پیروز شویم. از این به بعد یک هفته فرصت داریم تا برای دربی مقابل منچسترسیتی آماده شویم.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما