رنگنیک: می‌خواهم رونالدو مانند بازی مقابل تاتنهام باشد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815322 |
23 شهریور 1400 شهریور 17:57 |
101 بازدید |

0
نظرات

ما یک باشگاه جاه طلب هستیم

سرمربی منچستریونایتد انتظار دارد رونالدو ستاره دیدار فردا مقابل تاتنهام مقابل اتلتیکو باشد.

به گزارش “ورزش سه”، فردا شب در اولدترافورد، منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکو بود که بازی اول سه هفته پیش در مادرید با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پس از شکست 3-2 تاتنهام در لیگ برتر، وضعیت روحی منچستر مثبت است و آنها به چیزی جز صعود فکر نمی کنند. بازگشت رونالدو به اوج که تاتنهام را هت تریک کرد نیز باعث افزایش خوش بینی ها شد.

رالف رنگنیک، سرمربی منچستریونایتد در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت.“ما همه بازیکنان را برای بازی فردا در اختیار داریم. در مورد لوک شاو کمی تردید وجود دارد. او دیروز و امروز تمرین کرد اما باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا او کاملا آماده است یا خیر. سایر بازیکنان به تمرینات بازگشته اند و در دسترس هستند.” برونو تست فرناندز دیروز منفی بود و به همین دلیل او توانست امروز تمرین کند.”

سرمربی یونایتد در مورد کریستیانو رونالدو گفت:“من نگران بهبودی او نیستم زیرا رونالدو همیشه مراقب خود و بدنش بوده است. او به خوبی می داند که باید چه کار کند. یک هت تریک دیگر مقابل اتلتیکو؟ خواهیم دید؟ خواهیم دید. به ثمر رساندن سه گل است. “به طور کلی، بازی رونالدو مقابل تاتنهام عملکرد او خوب بود، اگر نگوییم عالی، و این چیزی است که انتظار دارم از رونالدو در بازی فردا ببینم.”

رنگنیک ادامه داد:“البته این فقط در مورد کریستیانو نیست، بلکه به کل تیم مربوط می شود. در نیمه اول بازی مقابل اتلتیکو، اشتباهات خود را درک کردیم و از چه چیزهایی اجتناب کنیم. ما ایده ها و برنامه های تاکتیکی خاصی برای بازی فردا داریم و بقیه چیزها به این بستگی دارد. انرژی و قدرت بازیکنان در زمین.”

رنگنیک در مورد اهمیت لیگ قهرمانان گفت:“بله، می دانم چه چیزی در لیگ قهرمانان اروپا مهم است، اما منچستریونایتد همیشه جاه طلب بوده و در هر بازی برای عنوان قهرمانی رفته است. ما می خواهیم نشان دهیم که می توانیم با بهترین تیم های اروپا رقابت کنیم، بنابراین تمام تلاش خود را خواهیم کرد. برای پیروزی در بازی فردا.”

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما