رنگنیک: یونایتد باید راز موفقیت سیتی را جعل کند – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813678 |
13 شهریور 1400 شهریور 20:29 |
3,790 بازدید |

4
نظرات

رالف رنگنیک، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که باشگاه باید از ساختار منچسترسیتی در تیم استفاده کند.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد عصر یکشنبه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس میهمان منچسترسیتی خواهد بود.
سیتی در حال حاضر یک بازی بیشتر از لیورپول و شش امتیاز کمتر از آنهاست و منچستریونایتد با 47 امتیاز از 27 بازی چهارم است.
رنگنیک در نشست خبری پیش از بازی درباره وضعیت تیمش گفت: تمام تمرکز من روی پیشرفت تیم و کسب بهترین نتیجه ممکن در این فصل بود و هنوز هم هست. اما سیتی و لیورپول به لطف مربیانشان ثباتی را که در پنج یا شش سال گذشته داشته اند، دارند. آنها هویت مشخصی دارند و می دانند چگونه بازی کنند.”
سرمربی آلمانی با اشاره به دوران حضورش در این باشگاه و گواردیولا گفت: من شخصاً یورگن کلوپ را می شناسم و پپ گواردیولا را از زمان حضورش در بوندسلیگا می شناسم. او همچنین هویت مشخصی برای نحوه بازی کردن دارد. این رمز موفقیت آنهاست. آنها دقیقا می دانند که چگونه می خواهند بازی کنند و این هویت شرکتی آنهاست و فقط بازیکنان جدید نیستند.”

رنگنیک با اشاره به موفقیت های دو تیم در چند سال گذشته گفت: این ویژگی مشترک همه تیم های مطرح است، این چیزی است که باید در منچستریونایتد برای گسترش آن تلاش کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا از سرمربی یونایتد در فصل آینده خبر دارد یا خیر، گفت: “راستش را بخواهید، ما هنوز در این مورد صحبت نکرده ایم. ما یک یا دو جلسه با مدیر ارشد استعدادیابی و سایر مدیران داشتیم. فکر می کنم متوجه شده اید که من در مورد سرمربی جدید احتمالی صحبت نمی‌کنم. ما در مورد آن صحبتی نکرده‌ایم.”
ما می دانیم که با یکی از بهترین تیم های جهان روبرو هستیم و باید بتوانیم بازی را کنترل کنیم و اجازه ندهیم آنها بدون فشار بازی کنند.” “این دقیقاً همان چیزی است که آنها می خواهند.”

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما