روبینیو پرسید؛ درخواست بازگشت ستاره برزیلی :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811101 |
28 فروردین 1400 شهریور 17:05 |
4666 نتیجه |

0
نظرات

پس از قطعی شدن حکم زندان؛

روبینیو پس از محکوم شدن به تجاوز گروهی به زندان خواهد افتاد و دادگاه ایتالیایی درخواست بازداشت بین المللی او را داده است.

به گزارش “ورزش سه”، ماه گذشته حکم قطعی پرونده روبینیو صادر شد و یکی از ستاره های مشهور هزاره جدید فوتبال باید نزدیک به ده سال از عمر خود را در زندان سپری کند. میرر گزارش می دهد که روبینیو، مهاجم برزیلی سابق تیم هایی مانند منچسترسیتی و رئال مادرید به جرم تجاوز جنسی به 9 سال زندان محکوم شده است.

این بازیگر در سال 2017 محکوم شد، اما پرونده از آن زمان در دادگاه های ایتالیا در جریان است و درخواست تجدید نظر او اکنون توسط دادگاه استیناف رم رد شده است. با این حال، در سال‌های اخیر، روبینیو ادعاهایی مبنی بر تجاوز گروهی به یک زن 22 ساله آلبانیایی در یک کلوپ شبانه میلان در سال 2013 را رد کرده است.

رد درخواست تجدیدنظر وی به این معنی است که حکم بلافاصله قابل اجرا است و قوه قضاییه ایتالیا درخواست استرداد وی را کرده است.

البته طبق قانون اساسی برزیل تصمیم استرداد اتباع این کشور وتو می شود و در عوض از دادگاه می خواهند اتباع این کشور را در برزیل زندانی کنند.

روبینیو در زمان حادثه برای میلان بازی می کرد و در تابستان 2010 از منچسترسیتی به این تیم پیوست. او دو سال پیش از مادرید به سیتی پیوست و سه سال از دوران حرفه ای خود را از سال 2005 تا 2008 در سانتیاگو برنابئو گذراند.

روز گذشته وزارت دادگستری ایتالیا با اعلام خبر محکومیت روبینیو خواستار اجرای حکم از پلیس بین الملل (اینترپل) شد.

Larpublika گزارش داد که قوه قضائیه ایتالیا درخواست استرداد روبینیو و دوستش ریکاردو فالکو را که هر دو در برزیل بودند، کرده است.

جاکوپو گنوچی، وکیل شاکی گفت: ما متوجه شدیم که دادگاه میلان درخواست استرداد را به دادگاه برزیل ارسال کرده است. برای موکل من فرقی نمی کند که روبینیو محکومیت خود را در ایتالیا سپری کند یا برزیل. این مهم است که عدالت اجرا شود و به تصمیم احترام گذاشته شود.»

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما