روسیه فیس بوک و توییتر را در سطح جهانی دیجیاتو فیلتر می کند

[ad_1]

روسیه با محدود کردن دسترسی به رسانه های اجتماعی مقابله به مثل کرد فیس بوک کاملا مسدود شده است. رگولاتور ارتباطات روسیه همچنان فیلتر است توییتر گزارش شده و طبق گزارشات به نظر می رسد یوتیوب فیلتر هم هست

فیسبوک و اینستاگرام به درخواست اتحادیه اروپا می توانند به دو رسانه دولتی روسیه، “EU” دسترسی داشته باشند.راشا امروز“و”اسپوتنیک»مسدود در این قاره و البته بریتانیا. این اتفاق باعث واکنش رگولاتوری ارتباطات روسیه شد.

تنظیم کننده روسیه می گوید فیس بوک از اکتبر 2020 شروع می شود 26 مورد علیه رسانه های کشور تبعیض قائل شد و دسترسی به خدماتی مانند راشا تودی و RIA را محدود کرد. رگولاتور هفته گذشته فیس بوک را به شدت فیلتر کرد و ادعا کرد که این شرکت قوانین و آزادی های شهروندان روسیه را نقض کرده است. رخنه انجام شده.

فیس بوک روسیه

نیک کلگ، رئیس امور جهانی متا در شرکت مادر فیس بوک، در پاسخ گفت که فیلتر شبکه اجتماعی میلیون ها روس را از دسترسی به اطلاعات قابل اعتماد و بستری برای ارتباط با دوستان و خانواده محروم می کند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا دسترسی رایگان به خدمات خود را فراهم کنیم تا همه بتوانند با اطمینان نظرات خود را بیان کنند و اقدامات خود را هماهنگ کنند.

روسیه نیز توییتر را فیلتر کرد

علاوه بر این، GlobalCheck، یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی، می گوید که ارائه دهندگان خدمات اینترنتی روسیه شامل توییتر نیز می شود. فیلتر دارند. سخنگوی این شبکه اجتماعی اعتراف کرد که از گزارش های فیلترینگ مطلع بوده اما تفاوت قابل توجهی در دسترسی به خدمات آنها نسبت به وضعیت قبلی مشاهده نکرده است. سیستم های «Globalcheck» نیز نشان می دهند که یوتیوب در روسیه فیلتر شده است.

یوتیوب روسیه

مسدود شدن این دو شبکه اجتماعی در زمانی رخ داد که روسیه اخیرا لایحه ای را ارائه کرده است. جرم انگاری او انتشار گزارش های نادرست را تایید کرد. این لایحه که به امضای ولادیمیر پوتین نیز رسیده بود، مردم را تشویق می کرد تا در صورت امکان این گزارش ها را منتشر کنند. 15 سال او به زندان محکوم می شود. در پی تصویب این قانون، برخی رسانه ها از توقف فعالیت ها تا بررسی بیشتر خبر دادند. سی ان ان، بلومبرگ و بی بی سی از جمله این خبرگزاری ها هستند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما