لیورپول 0-1 اینتر؛ برخیز تا بمیری! – تمرین سه

[ad_1]

شماره خبر: 1814424 |
18 مارس 1400 01:29 |
1,757 بازدید |

3
نظرات

در شب نگون بخت میزبان؛

لیورپول در یک شب بد با یک گل مغلوب اینتر شد و البته راه زیادی را پیموده است.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول با وجود شکست 0-1 با وجود اینکه اینتر سه بار تیرک دروازه را تکان داد و موقعیت های خوبی را از دست داد، به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا رسید.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یک یا دو موقعیت برای لیورپول ایجاد کرد تا به گل برسد اما بی دقتی در ارسال پاس های پایانی اجازه نداد آلیسون بکر زیاد ریسک کند.

این دیدار در خط هافبک ادامه داشت و دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی برای دروازه یکدیگر ایجاد کنند. در اواسط نیمه اول شاگردان مرسی به یک ضربه ایستگاهی دست یافتند و ترنت آرنولد یک پاس خوب وارد دروازه اینتر کرد اما ضربه جوئل ماتیپ به تیرک نراتزوری برخورد کرد.

دقایقی بعد لیورپول می توانست اولین گل خود را در یک کرنر به ثمر برساند اما ضربه سر ویرجیل فن دایک در مسیر خانه به میلان اشکرینیار برخورد کرد.

اینتر فرصت خوبی برای گلزنی از سمت چپ داشت که دنزل دامفریس در دقیقه 41 متوقف شد. اما ضربه هاکان الههان غلو زمینلو با پاسخ صحیح آلیسون بکر دفع شد و تنها موقعیت اینتر در نیمه اول از دست رفت.
در آخرین لحظات نیمه اول، ضربه ایستگاهی ترنت الکساندر آرنولد درست از مقابل اینتر به بیرون رفت و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لیورپول نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست در مدت زمان کوتاهی به گل برسد. دفع خطای سمیر هندانوویچ در منطقه باعث شد توپ به محمد صلاح برسد اما ضربه زمینی او به تیرک دروازه اینتر برخورد کرد.

اما در دقیقه 61 اینتر بر خلاف جریان بازی گل اول را به ثمر رساند. ربوده شدن بازیکنان تیم با پاس پاس جای الکسیس سانچز از پشت دروازه به لائوتارو مارتینز همراه بود و این مهاجم جوان توانست با یک ضربه محکم و دیدنی دروازه لیورپول را باز کند.

اما دو دقیقه بعد، الکسیس سانچز کارت زرد دوم را دریافت کرد و به دلیل برخورد نادرست و ناهنجار جوئل ماتیپ با پای خود از زمین اخراج شد و بازگشت اینتر برای اینتر دشوار شد.

دقایقی بعد لیورپول هنوز به زدن گل اول خود نزدیک بود. این بار محمد صلاح در موقعیتی بسیار خوب در منطقه به سمت دروازه پیش رفت اما ضربه ستاره مصری دوباره به تیرک دروازه برخورد کرد.

در وقت اضافه، لوئیز دیاز 6 پله پیش افتاد و فاصله چندانی با باز شدن دروازه نداشت، اما آرتورو ویدال توپ را از پشت دروازه دور کرد و در نهایت با همان گل لیورپول را شکست داد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما