سری فیلم های GT 2 با سه سال گارانتی ارتقا اندروید – زومیت معرفی شد

[ad_1]

در Riley MWC 2022، بارسلونا سری جدید Riley GT 2 را معرفی کرد. این برند پرچمدار جدید خود را در دو نسخه حلقه استاندارد GT 2 و GT 2 Pro عرضه می کند. این دو دستگاه از قابلیت های گوشی های هوشمند پرچمدار رقیب معرفی شده در سال جاری بهره می برند. اگر خبر اکران فیلم GT در چین را از دست داده اید و اطلاعات زیادی در مورد جدیدترین پرچمدار این کمپانی ندارید، در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به قابلیت ها و ویژگی های پرچمداران فیلم 2022 داشته باشیم.

رایلی GT2

تلفن همراه آبی Realme GT2 آبی

به گفته XDA، Riley GT 2 یک پرچمدار ارزان قیمت با تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5، 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت بالا 5 مگاهرتز است. این دستگاه مجهز به نمایشگر 6.62 اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و دوربین سلفی در سوراخ پانچ بالای این صفحه نمایش است. صفحه نمایش عریض GT 2 از نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1300 نیت پشتیبانی می کند. صفحه نمایش نیز با لایه ای از گوریلا گلس 5 پوشانده شده است تا در برابر خراش و ضربه مقاوم تر شود.

Realm GT 2 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو است. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی است. این دستگاه از Wi-Fi 6، شبکه 5G، بلوتوث 5.2 و NFC پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه این گوشی می توان به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

رایلی GT2 Pro

تلفن همراه مشکی Realme GT2 Pro

Riley GT 2 Pro بلندترین پرچمدار این شرکت تا به امروز است و بنابراین دارای تمام ویژگی هایی است که از یک گوشی پرچمدار 2022 انتظار دارید. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO با وضوح QHD Plus است و از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. حداکثر روشنایی صفحه نمایش 1400 نیت است و توسط لایه ای از گوریلا گلس Victos محافظت می شود. قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون نسل هشتم کوالکام است و از 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 استفاده می کند.

مقاله مرتبط:

GT 2 Pro مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی و همچنین دوربین 50 مگاپیکسلی با زاویه دید 150 درجه و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده می کند که با آن می توانید سلفی های باکیفیتی بگیرید.

Riley GT 2 Pro از WiFi 6، شبکه 5G، بلوتوث 5.2 و NFC پشتیبانی می کند. این محصول به پورت USB C نیز مجهز است و از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و بلندگوهای استریو بهره می برد.

هر دو مدل GT 2 دارای رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 هستند. رایلی همچنین قول داده است که این دو گوشی تا سه سال به‌روزرسانی اندروید و تا چهار سال به‌روزرسانی نرم‌افزار دریافت کنند.

قیمت و زمان تحویل

RT GT 2 استاندارد با قیمت 499 یورو در دسترس خواهد بود، در حالی که مدل پایه نسخه پرو از 649 یورو شروع خواهد شد. هر دو مدل در رنگ های آبی تیتانیوم، سبز، سفید و مشکی عرضه خواهند شد. ریلمی هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه رسمی این دو گوشی ارائه نکرده است.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما