سری ویدیوهای حذف شده 2

[ad_1]

شهره لرستانی، بازیگر سینما اخراج 2 یکی از صحنه های حذف شده فیلم منتشر شد.

لرستانی با انتشار این سکانس در اینستاگرام از فیلم 2 اخراج شده صحبت کرد.

به گفته لرستانی آخرین دیالوگ او در این سریال بداهه بود.

اخراجی ها یک مجموعه فیلم کمدی سه قسمتی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده نمکی است.

قسمت اول در سال 1985 ساخته شد و در سال 1986 منتشر شد. با فروش بیش از 2 میلیارد تومان پرفروش ترین فیلم سال 1386 بود.

قسمت دوم اخراجی ها که محصول سال 87 و اکران نوروزی سال 88 بود، با فروش 5.8 میلیارد تومانی، پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد.

قسمت سوم که در سال 89 کلید خورد و در نوروز 90 اکران شد، توانست 7.4 میلیارد قسمت در سینماها بفروشد. این فیلم پرفروش ترین فیلم سال 1990 شد.

تهیه کننده قسمت اول و دوم حبیب الله کاسه ساز و تهیه کننده قسمت سوم مسعود ده نمکی بود.

تبعید اول و دوم جنگ ایران و عراق به زبان طنز است، تبعید سوم به مناسبات سیاسی و اجتماعی پس از جنگ و جامعه امروزی می پردازد و به نوعی حاصل ماجرای این سه نفر بود.

در مجموعه فیلم های صادراتی بسیاری از بازیگران معروف از جمله کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، امین حیایی، ارژنگ امیرفضلی، نیوشا ضیغمی، نگار فروزنده، شهره لرستانی، جواد هاشمی، حسام نواب صفوی، محمدرضا شریفی نیا، جواد رضویان، شیل. . ، مهران رجبی، لیلا اوتادی، بهنوش بختیاری و نیما شاهرخ شاهی.

فیلم تبعیدیان به دلیل نقض حق چاپ با سه اعتراض روبرو شد.

محمدحسین جعفریان، شاعر و مستندساز، بیان کرد که ده نمکی بیست سال پیش در جریان تبعید از شعری از خود بدون اجازه استفاده کرده است. همچنین گزارش ها و عکس هایی منتشر شد که نشان می داد نسخه ای از فیلم Layoffs در حال کپی برداری از اثر دیگری است. از سوی دیگر حمید طالب زاده در گفت وگویی اظهار داشت که آهنگ «همه چی آرومه» (ترانه ای از مریم اسدی) که این فرد تبعیدی خوانده بود در فیلم او نیز استفاده شده است.

کسانی که بعد از دو مستند «فقر و فحشا» و «کدام استقلال» تبعید شدند! کدام پیروزی؟! نمک اولین فیلم بلند دهه بود.

ده نمکی که متولد 1348 در اهر و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه آزاد است، بیشتر به عنوان روزنامه نگار و فعال سیاسی شناخته می شود و به سه سفر معروف است.

وی از اعضای فعال حزب الله انصار در دهه 1970 بود و به عنوان روزنامه نگار، سردبیر یا سردبیر در نشریات مختلفی مانند یالثارات، شلمچه و جبهه فعالیت می کرد.

وی از منتقدان دولت های محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و به شدت از این دولت ها انتقاد کرد.

او دو مستند را در اواخر دوره اصلاحات ساخت که به گفته خودش مستندی تلخ بود و سپس مجموعه سه فیلم در تبعید را همزمان با روی کار آمدن دولت محمود احمدی نژاد با استقبال گسترده مردم مواجه کرد. فروش در تاریخ سینمای ایران.

مسعود ده نمکی پس از تبعید، 4 فیلم دیگر نیز ساخت: رسوایی یک و دو، صعودها و زندانیان.

وی همچنین دو سریال تلویزیونی به نام های دارا و نادار و دادستانی ساخت.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما