مانیتور گیمینگ 27 اینچی Cooler Master با نمایشگر LED مینی نقطه کوانتومی معرفی شد – زومیت

[ad_1]

صفحه نمایش 27 اینچی مانیتور GP27-FQS مجهز به پنل مینی LED IPS با وضوح QHD است که می توان انتظار داشت تصاویر را با رنگ های زنده نمایش دهد. این مانیتور همچنین برای بازی بهینه شده است و نرخ تازه سازی 165 هرتز را ارائه می دهد.

به نظر می رسد این مانیتور جامعه بازی را هدف قرار داده است، در حالی که ارائه متعادلی از مشخصات محبوب گیمرها را ارائه می دهد. بنابراین تصاویر روشن و رنگ های بی شماری سعی می کنند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. البته جذابیت اصلی این مانیتور برای کاربران استفاده از پنل مینی LED IPS با وضوح QHD است که نوید کنتراست عمیق، روشنایی بالا و رنگ های واقعی را می دهد.

مانیتور گیمینگ GP27-FQS

پنل IPS این نمایشگر با زاویه دید پیشرفته (AHVA) و نرخ رفرش مردانه بسیار سریع توسط یک سازنده نمایشگر تایوانی به نام AU Optronics ارائه شده است که یک صفحه نمایش 2k QHD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است. استفاده از پنل مینی ال ای دی IPS با فناوری نقطه کوانتومی باعث ایجاد تنوع رنگی و جلوه های بصری بیشتر شده است. استفاده از پنل AHVA همچنین می تواند نمایشگر را کمی سریعتر از پنل های استاندارد IPS کند.

Cooler Master جزئیات زیادی در مورد عملکرد رنگ در برگه مشخصات مانیتور ارائه می دهد. گفته می‌شود که مانیتور GP27-FQS طیف رنگی گسترده‌ای را ارائه می‌کند که شامل 100٪ فضای رنگی Adobe RGB، تقریباً 97٪ DCI-P3 و 83٪ BT2020 است. این اعداد ممکن است برای برخی از کاربران معنی چندانی نداشته باشد. اما آنها نشان می دهند که از این نمایشگر می توان انتظار زیادی داشت. با گواهی DisplayHDR1000 و نسبت کنتراست 1000:1، این صفحه نمایش روشنایی بسیار خوبی دارد، تا 600 نیت در حالت استاندارد و حدود 100 نیت بیشتر در حالت HDR.

ویژگی های مانیتور گیمینگ 27 اینچی Cooler Master

مقالات مرتبط:

نور پس‌زمینه مینی LED نمایشگر دارای 576 ناحیه کاهش نور است که تعداد چراغ‌های روشن‌کننده نمایشگر را نشان می‌دهد. در حالی که آهنرباهای بازی مینی ال ای دی نسبتا جدید هستند. اما طبق گفته Tom’s Hardware، این فناوری همچنان در حال تکامل است و تا سال 2023 ممکن است شاهد نمایشگرهایی با بیش از 15000 ناحیه کم نور باشیم. به طور کلی، به نظر می رسد بسیاری از تولید کنندگان علاقه مند به استفاده از مینی ال ای دی در ساخت مانیتورهای خود هستند و ایسر آن را آینده فناوری مانیتور می نامد.

ویژگی‌های مانیتور گیمینگ GP27-FQS شامل نرخ تازه‌سازی تا 165 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه و پشتیبانی کامل از همگام‌سازی تطبیقی ​​با FreeSync Premium است. همچنین تعداد پورت های این مانیتور از تعداد استاندارد بیشتر است. اینها شامل یک پورت DisplayPort 1.4، دو پورت HDMI 2.1 و چندین پورت USB است. لازم به ذکر است که این صفحه نمایش قابلیت تنظیم ارتفاع، چرخش و شیب را دارد.

پشت مانیتور بازی کولر مستر

این مانیتور جدید Cooler Master در جشن 30 سالگی این شرکت در کرونوس سامیت رونمایی شد. بد نیست بدانید که محدودیت های مختلف مانع از حضور Cooler Master در رویدادهای بزرگی مانند CES 2022 می شود.

اگرچه Cooler Master هنوز به طور رسمی قیمت مانیتور GP27-FQS را در وب سایت خود اعلام نکرده است. اما Twickers قیمت این مانیتور گیمینگ 27 اینچی را حدود 700 دلار اعلام کرده است که با وجود استفاده از پنل LED مینی، منصفانه و بسیار خوب به نظر می رسد. البته اگر عملکرد خوبی داشته باشد، نه تنها به دلیل ویژگی های خوب این مانیتور، بلکه به دلیل قیمت مقرون به صرفه آن، در لیست بهترین مانیتورهای گیمینگ قرار می گیرد.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما