حمله دورتموند به گلادباخ (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811738 |
01 سپتامبر 1400 شهریور 22:06 |
4013 بازدید |

یکی
نظرات

دورتموند با نمایشی خارق العاده با شش گل مشنشن گلادباخ را شکست داد.

زنبورها در هفته بیست و سوم بوندسلیگا به مصاف مونیخ گلادباخ رفتند که پس از شکست سنگین دورتموند در دیدار هفته گذشته مقابل رنجرز در لیگ اروپا، این دیدار با تساوی 6 بر صفر به پایان رسید و نتایج به نفع زنبورها بود.

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 26 با حملات این تیم به پایان رسید. مارکو رویس موفق شد روی یک ریباند دروازه تقریبا خالی مونشن گلادباخ را باز کند تا دورتموند 1-0 پیش بیفتد.

حملات دورتموند پس از گل اول ادامه یافت و این تیم موفق شد در دقیقه 32 گل دوم را به منشن گلادباخ وارد کند. مالون با گل منشن گلادباخ پاس درخشان مارکو رویس را دریافت کرد و روی یک ضربه دقیق نتیجه را 2-0 کرد.

در ادامه مونشن گلادباخ به سمت دروازه حریف حمله کرد اما دورتموند به خوبی بازی را کنترل کرد و در پایان نیمه اول با همان دو گل بازی را به سود بیس به پایان رساند.

دورتموند نیز در شروع نیمه دوم عملکرد بهتری داشت که باعث شد این تیم در دقیقه 70 از روی ضربه ماریوس ولف به گل سوم برسد.

دورتموند در دقیقه 74 موفق شد گل چهارم را مقابل منشن گلادباخ به ثمر برساند. یوسف موکاکو با پاس مارکو رویس دروازه M-0nchengladbach را باز کرد و نتیجه را 4-0 کرد.

دورتموند یک بار دیگر برای منشن گلادباخ در دقیقه 81 گلزنی کرد. مارکو رویس در بازی تک به تک مقابل گلادباخ موقعیت را با گل 5-0 کرد.

اشتباه بازیکنان تیم منشن گلادباخ در لحظات پایانی بازی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را مشخص کند. امره جان پشت توپ ایستاد و گل ششم دورتموند را به ثمر رساند.

دورتموند با این برد به نوعی شکست سنگین هفته گذشته مقابل گلاسکو رنجرز در لیگ اروپا را فراموش کرد و فاصله 6 امتیازی بایرن مونیخ را در صدر جدول حفظ کرد.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما