سقوط کاسیمیرو؛ تردیدها در مورد ستاره برزیلی – ورزش سه آغاز می شود

[ad_1]

کد خبر: 1812827 |
08 اسفند 1400، 16:50 |
6,292 بازدید |

0
نظرات

گزارش:

هفت سال بعد، تردیدها در مورد موقعیت کاسیمیرو در رئال مادرید بالا گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، کاسیمیرو در سال های اخیر هافبک ثابت رئال مادرید بوده است. کاسمیرو از سال 2015 که پس از گذراندن یک دوره قرضی تابستانی در پورتو به رئال مادرید بازگشت، جایگاه خود را در رئال از دست نداده است. رافا بنیتز، زیدان، جولن لوپتگی، سانتی سولاری و کارلو آنچلوتی هرگز ایمان خود را به ستاره برزیلی از دست نداده اند.

در این فصل، تحت هدایت کارلوتو، کاسیمیرو تقریباً در تمام بازی های رئال از ابتدا به میدان رفته است و اخیراً پس از دو اخطار، بازی برگشت را در دیدار مقابل پاری سن ژرمن از دست داد و موجی از نگرانی را در رئال ایجاد کرد.

با این حال، در دو بازی اخیر مقابل آلاوس و رایو وایکانو، سرمربی ایتالیایی ترجیح داد کاسیمیرو را در ترکیب اصلی نگه دارد و احتمال تعویض در بازی برگشت فد والورده یا کاماویگا مقابل پاری سن ژرمن را رد نکرد. رئال هر دو رقیب خود را شکست داد و امنیت بیشتری را به برتری خود در لالیگا اضافه کرد.

کاسیمیرو در دیدار شب گذشته مقابل رایو 70 دقیقه در زمین حضور داشت و پس از صحنه ای که حریف را به شدت مجروح کرد جای خود را به کارلتو داد. کاسیمیرو می توانست در آن مرحله اخراج شود اما از ترس اخراج به او یک کارت زرد نشان دادند که به زودی تعویض می شد.

او یکی از ضعیف ترین عملکردهای خود را در دوران مدیریت کاسمیرو ارائه داد.

ستاره برزیلی 14 بار شکست خورد و از این نظر تنها لوکا مودریچ، آسنسیو و وینسیوس بیشتر از او توپ از دست دادند. لازم به ذکر است که این سه بازیکن 20 دقیقه بیشتر از کاسیمیرو در زمین حضور داشتند.

کاسیمیرو 12 پاس کاذب هم داد و در واقع از هر پنج پاس یکی اشتباه بود. کاسیمیرو گلی هم زد که به دلیل آفساید مجاز نبود. او همچنین در طول بازی تنها دو شوت موفق داشت که آمار ضعیفی برای یک هافبک دفاعی است. کاسیمیرو که از ابتدای فصل مورد انتقاد قرار گرفته قطعا با این مسابقات متوسط ​​برای او بدتر خواهد شد. خیلی ها معتقدند که رئال باید در فصل آینده یک بازیکن بزرگ و با کیفیت را به خدمت بگیرد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما